slechte ervaring met quad zaak!!!
Geplaatst: do 03 mei, 2012 17:14
ik heb een slechte ervaring met een quad/cross moto zaak in paal beringen.... dit is de mail die ik hun gestuurd heb wat het probleem is, ik wil dit delen met jullie omdat ik problemen wil voorkomen in de toekomst bij andere leden van dit forum met deze zaak in paal beringen , ik heb dit vandaag verzonden en hoop op een professioneel antwoord van hun, ik ben benieuwd....
ik heb een 3 tal weken geleden een groot onderhoud aan mijn quad laten doen bij jullie,
ik was zeer ontevreden over het feit dat jullie mij niet gebeld hadden ivm de kost van de nieuwe batterij, en over het misverstand dat jullie zeiden dat mijn achteras/brug hersteld was maar nog altijd scheef staat, maar nog veel meer over het feit dat ik thuis kwam en zag dat mijn koelvloeistof bakje ver onder het minimum stond.... dit is toch een punt dat gecontroleerd word bij een onderhoud of vergis ik mij hierin??? dit heb ik nu reeds bijgevuld,
sindsdien heb ik er een 10 tal km mee gereden en wou mijn olie peilen, (ik weet hoe dit moet want ik heb een werkplaatshandboek van ne 660 raptor) merk ik op dat er warm zijnde maar juist iets olie aan de peilstok hangt..... dit is toch wel zeer belangrijk en ook een punt ter controle bij een onderhoud!!! en op 10km is die olie niet verbruikt.. de quad rookt niet als je start of bij hernemingen, en zeker niet blauw..
ik heb dus gisteren gebeld met jullie, krijg ik als uitleg "er moet ma gewoon wa olie aan de peilstok hangen dat is goed" ...... is dit een uitleg van een goede garage..... ik ben dus vandaag een 1 liter bus motul 5100 10w40 gaan halen koste mij 10€ die ik normaal niet moest betalen, om zelf maar is jullie nalatigheid op te lossen, heb ik 0.5 liter moeten bijvullen om hem tussen min en max te krijgen...
ik heb dus reeds rondgereden met te weinig olie , en hoop dat er geen schade aan de motor is gekomen want sinds kort begon de motor een ander geluid te maken op stationair toerental.
dit is toch niet de juiste werkwijze dat ik na jullie werk , ook nog eens een controle moet doen of jullie het goed vericht hebben.
en zeker niet na een factuur van over de 400€..., voor ik mijn quad binnen bracht heb ik de vraag gesteld wat een groot onderhoud inhield, en jullie gingen de carburatoren reinigen, maar dat is bij het afhalen van mijn quad zeiden jullie dat jullie dat niet gedaan hadden. dat is toch geen service.. en zeker niet als mij quad 2 weken bij jullie heeft gestaan.
ik hoop op een professioneel antwoord van jullie
ik heb een 3 tal weken geleden een groot onderhoud aan mijn quad laten doen bij jullie,
ik was zeer ontevreden over het feit dat jullie mij niet gebeld hadden ivm de kost van de nieuwe batterij, en over het misverstand dat jullie zeiden dat mijn achteras/brug hersteld was maar nog altijd scheef staat, maar nog veel meer over het feit dat ik thuis kwam en zag dat mijn koelvloeistof bakje ver onder het minimum stond.... dit is toch een punt dat gecontroleerd word bij een onderhoud of vergis ik mij hierin??? dit heb ik nu reeds bijgevuld,
sindsdien heb ik er een 10 tal km mee gereden en wou mijn olie peilen, (ik weet hoe dit moet want ik heb een werkplaatshandboek van ne 660 raptor) merk ik op dat er warm zijnde maar juist iets olie aan de peilstok hangt..... dit is toch wel zeer belangrijk en ook een punt ter controle bij een onderhoud!!! en op 10km is die olie niet verbruikt.. de quad rookt niet als je start of bij hernemingen, en zeker niet blauw..
ik heb dus gisteren gebeld met jullie, krijg ik als uitleg "er moet ma gewoon wa olie aan de peilstok hangen dat is goed" ...... is dit een uitleg van een goede garage..... ik ben dus vandaag een 1 liter bus motul 5100 10w40 gaan halen koste mij 10€ die ik normaal niet moest betalen, om zelf maar is jullie nalatigheid op te lossen, heb ik 0.5 liter moeten bijvullen om hem tussen min en max te krijgen...
ik heb dus reeds rondgereden met te weinig olie , en hoop dat er geen schade aan de motor is gekomen want sinds kort begon de motor een ander geluid te maken op stationair toerental.
dit is toch niet de juiste werkwijze dat ik na jullie werk , ook nog eens een controle moet doen of jullie het goed vericht hebben.
en zeker niet na een factuur van over de 400€..., voor ik mijn quad binnen bracht heb ik de vraag gesteld wat een groot onderhoud inhield, en jullie gingen de carburatoren reinigen, maar dat is bij het afhalen van mijn quad zeiden jullie dat jullie dat niet gedaan hadden. dat is toch geen service.. en zeker niet als mij quad 2 weken bij jullie heeft gestaan.
ik hoop op een professioneel antwoord van jullie