can-am outlander 400 oliekering
Geplaatst: vr 03 aug, 2012 14:21
Hoi,
Bij de can-am 400 outlander zit aan de voorkant van het motorblok de electriche bediende koppeling om de 4x4 in te schakelen ( zoals ik het zie) Vandaaruit gaat de as naar voor naar het dif van de voorwielen.
Nu is bij de quad de kering die in het koppeling gedeelte zit ( uitgaande as dus) eruit gelopen. Hierdoor is er olie lekkage geweest. Ik heb de kering terug kunnen duwen en als nood met plakband ( het gebeurde onderweg in Spanje) op zijn plaats kunnen houden.
De vraag is nu:
- Is deze oliekering makkelijk te vervangen? ( Tips)
- En komt de olie die in dit koppelingshuis zit uit het motorblok?
m.vr.gr Johan
Bij de can-am 400 outlander zit aan de voorkant van het motorblok de electriche bediende koppeling om de 4x4 in te schakelen ( zoals ik het zie) Vandaaruit gaat de as naar voor naar het dif van de voorwielen.
Nu is bij de quad de kering die in het koppeling gedeelte zit ( uitgaande as dus) eruit gelopen. Hierdoor is er olie lekkage geweest. Ik heb de kering terug kunnen duwen en als nood met plakband ( het gebeurde onderweg in Spanje) op zijn plaats kunnen houden.
De vraag is nu:
- Is deze oliekering makkelijk te vervangen? ( Tips)
- En komt de olie die in dit koppelingshuis zit uit het motorblok?
m.vr.gr Johan