Pagina 1 van 1
wie heeft wat gedaan aan zijn BANSHEE ?
Geplaatst: zo 17 okt, 2004 20:11
door danny kawa 500
1/ welke tandwielen voor en achter
2/ welke uitlaat
3/ a-armen
4/ spoorverbreders
5/ is de motor getuned
6/ of nog iets anders
Geplaatst: zo 17 okt, 2004 20:18
door Ralph
Vraag Daan, dan zit je nog wel even om z'n lijst te lezen
Geplaatst: zo 17 okt, 2004 20:27
door No Limit W-tec
De meeste topquads Banshee veranderen allemaal naar mono carb Keihin en Duncan kop erop. Zo rijden de meesten toch in Touquet.
Beide producten kan je vinden bij
www.quadyland.com
Geplaatst: zo 17 okt, 2004 21:46
door HUMMER
is die monocarb eig ook goed voor gemixd gebruik?
en voel je veel verschil van zon kop?
ken niet echt iemand die het heeft dusja
Geplaatst: ma 18 okt, 2004 04:55
door Ralph
Tuurlijk voel je het verschil
Geplaatst: ma 18 okt, 2004 05:52
door HUMMER
verschil zal je sowieso voelen maar cijffers zeggen uiteraard meer, voor zon prijs mag je al een verschil voelen vind ik
Geplaatst: ma 18 okt, 2004 07:25
door No Limit W-tec
Monocarb en coolhead maken echt een bom van een Shee
Geplaatst: ma 18 okt, 2004 23:12
door HUMMER
was bijna vergete, mods staan in men sig
behalve men pro flow K&N filter + besteld tandwiel achter 39 of 38 las ik het me goed herriner en er is nog een extra set douglas velgen onderweg met kenda banden op voor goede grip
Geplaatst: di 19 okt, 2004 04:50
door Ralph
Komt er aan
Geplaatst: di 19 okt, 2004 05:51
door HUMMER
Geplaatst: di 19 okt, 2004 08:13
door racerke
bansheeboy is dit nix voor jou ???
Geplaatst: di 19 okt, 2004 19:05
door Cman
Yamaha Banshee 2004, verbrede A - armen Deliège, Doma - Racing uitlaten, spoorverbreders achteraan ( volg. week Durablue-as)!!!
Dit allemaal nog voor een betaalbare prijs.... en de Shee loopt beenhard.
Motorisch niets verandert en hoeft voor mij ook nie...
qua prestaties echt topquad... vooral op de baan en in de regen lots of fun... qua cross-ervaring vind ik het persoonlijk moeilijk om hem steeds hoog in toeren te houden.
Geplaatst: di 19 okt, 2004 19:07
door Ralph
Daan heeft er nu ook Trinity MX ported cilinders op (en natuurlijk nog veel meer) die hou je heel moeilijk/niet bij nu.