Afstel methode
Geplaatst: vr 01 mar, 2013 18:00
Ik hoop dat ik hier mijn antwoord ga krijgen/vinden want ik heb namelijk geen idee waar ik moet beginnen.
Zoals sommige misschien al weten ben ik bezig om mijn uitlaat van mijn yfz450 weer bruikbaar te maken waarbij ook het binnen werk is veranderd. viewtopic.php?f=42&t=38445&start=270 Die ging van een kamer demper naar een absorptie demper waar door de doorstroming compleet anders word.
Nu is de vraag: waar begin je met afstellen? Hoe weet je hoe die rijk of arm loopt?
Kun je naar hand van optrekken en schakelen (testbank methode) op de weg te weten kommen of hij goed loopt?
Mijn eigen idee was om gewoon de echt keihin sproeiers te kopen omdat niet iedereen even te spreken is over de menige jet kitjes
Ik ga er van uit dat de sproeiers die er nu in zitten een 158 main en een 42 pilot is.
Nu raden jullie vast een testbank aan om hem af te stellen maar daar voor moet ik half Nederland door en dat was ik nog niet van plan.
Zoals sommige misschien al weten ben ik bezig om mijn uitlaat van mijn yfz450 weer bruikbaar te maken waarbij ook het binnen werk is veranderd. viewtopic.php?f=42&t=38445&start=270 Die ging van een kamer demper naar een absorptie demper waar door de doorstroming compleet anders word.
Nu is de vraag: waar begin je met afstellen? Hoe weet je hoe die rijk of arm loopt?
Kun je naar hand van optrekken en schakelen (testbank methode) op de weg te weten kommen of hij goed loopt?
Mijn eigen idee was om gewoon de echt keihin sproeiers te kopen omdat niet iedereen even te spreken is over de menige jet kitjes
Ik ga er van uit dat de sproeiers die er nu in zitten een 158 main en een 42 pilot is.
Nu raden jullie vast een testbank aan om hem af te stellen maar daar voor moet ik half Nederland door en dat was ik nog niet van plan.