Raptor 700 SE BramC - Nieuwe foto's p8

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
BramC
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 106
Lid geworden op: zo 03 feb, 2013 19:57
Locatie: Meise

Re: Raptor 700 SE BramC - Nieuwe foto's p7

Bericht door BramC »

Bedankt voor de positieve reacties!
@bizon; heb wel nog een paar ideetjes maar dat zal pas voor augustus zijn. Eerst nog quad gereed maken om effectief te kunnen tijden :D
@yamahakoppel; ik ga mijn ketting nog iets meer aanspannen om iets meer speelruimte te krijgen aan de tm design. Als ik er nu op zit zakt het ineens een heel stuk dieper en dan raakt het effectief de ketting.
@beemer; het is mij niet opgevallen dat de ketting daar iets raakte. Heb er nog niet specifiek naar gekeken maar zal er deze week eens foto's van maken
Zakie
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2660
Lid geworden op: ma 12 jan, 2009 21:33
Locatie: Aan het strand!

Re: Raptor 700 SE BramC - Nieuwe foto's p7

Bericht door Zakie »

Mooi man!

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk 4
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
BramC
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 106
Lid geworden op: zo 03 feb, 2013 19:57
Locatie: Meise

Re: Raptor 700 SE BramC - Nieuwe foto's p7

Bericht door BramC »

Weeral even geleden maar dat wilt niet zeggen dat ik stil gezeten heb :D
Quad is ondertussen eens bij een officiele Yamaha dealer binnen geweest voor een groot onderhoud ( vooral om de kleppen eens te laten controleren en opnieuw af te stellen ). Verder is het plaatje voor mijn snelheidsmeter en het plaatje voor de "bescherming" van de uitlaat dmv een waterjet gesneden. Als laatste hou ik de belangrijkste stap. Het probleem met de ophanging van de swingarm en de ketting is opgelost. Net zoals beemer had ik ook het probleem dat de speling tussen de ketting en het bevestigingspunt van de swingarm veel te klein was. Door de chariot chain tensioner wordt de ketting nog wat extra naar boven geduwd. Heb nu een verlagingslink onder de quad gemonteerd en deze volledig dicht gedraaid waardoor de quad weer hoger stond. Dus hoger = meer speling. Eens ik op de quad zit zakt het net genoeg door waardoor niks elkaar nog raakt.
Beemer118
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 230
Lid geworden op: do 30 aug, 2012 20:40

Re: Raptor 700 SE BramC - Nieuwe foto's p7

Bericht door Beemer118 »

Heb hetzelfde gedaan maar zonder die geleider achteraan. En de ketting spanning gewoon in het oog houden. :)
BramC
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 106
Lid geworden op: zo 03 feb, 2013 19:57
Locatie: Meise

Re: Raptor 700 SE BramC - Nieuwe foto's p7

Bericht door BramC »

Vandaag is een "kleine" update toegekomen
Afbeelding
Nog een afbeelding van het plaatje dat ik heb laten maken voor mijn uitlaat te beschermen
Afbeelding
Plaats reactie