ritje saint-vith
Geplaatst: zo 16 jun, 2013 20:07
				
				lowrider en ik hadden met peter skull, bonzaiking, zaki, en nog een paar man afgesproken om een ritje saint-vith te maken. dus een datum geboekt en vanmorgen om 10u stonden ze aan de carpool parking met een grote trailer 

na wat kennismaking en elkaars quad te bewonderen zijn we om 11u vertrokken eigenlijk wat laat naar mijn zin maar kunt niet alles hebben na 50km kwamen ze al af om te tanken wie vertrekt nu met een halve bak dus rap getankt en voor ik het wist stonden we er weer een half uur
  wie vertrekt nu met een halve bak dus rap getankt en voor ik het wist stonden we er weer een half uur 
dan door tot mijn eerste vaste tank beurt ook omdat ik wist dat er de eerste 60km geen pomp meer was rond 14u kwamen we in saint-vith aan we hebben het tempo er mooi in gezet en ik ben blij dat de hollanders het een fantastische route vonden zaten een paar stukken van 100+ in maar de baan liet het wel toe 
  

dan rond 15u begonnen aan de ourtal route en weeral het tempo er mooi in gezet 70 à 80 km/u kleine bochtige wegen met veel dode hoeken stijl naar boven dan weer 3km stijl omlaag alleen hing er soms een auto tegen 30km/u voor ons had regelmatig zin om gewoon 5min te wachten zodat we weer 10km door konden gaan tegen 60km/u
 stijl naar boven dan weer 3km stijl omlaag alleen hing er soms een auto tegen 30km/u voor ons had regelmatig zin om gewoon 5min te wachten zodat we weer 10km door konden gaan tegen 60km/u 
ik kan nog wel even door gaan met vertellen, maar ben bek af van de 295km rit en het hoge tempo voor mij ook 2 jaar geleden dat ik saint-vith gedaan had en mijne GPS begon af en toe te flippen en ik kende de baan nog maar half waardoor de rit nog vermoeiender was voor mij ik ben blij dat ik mijn originele route toch voor 80% heb kunnen rijden op de terug weg ben ik een paar stukken van 5 jaar geleden tegen gekomen blijkbaar waren de wegen NOG slechter geworden dat was ook de reden dat ik toen van route veranderd was
genoeg gezeverd tijd voor foto's







een dikke uitlaat

terug op de carpool nog een half uur gepuzeld om al die quads er terug op te krijgen

die van bonzaiking stond 5cm over de trailer uit ik zou mijne quad niet als laatste willen staan hebben
			
na wat kennismaking en elkaars quad te bewonderen zijn we om 11u vertrokken eigenlijk wat laat naar mijn zin maar kunt niet alles hebben na 50km kwamen ze al af om te tanken
 wie vertrekt nu met een halve bak dus rap getankt en voor ik het wist stonden we er weer een half uur
  wie vertrekt nu met een halve bak dus rap getankt en voor ik het wist stonden we er weer een half uur dan door tot mijn eerste vaste tank beurt ook omdat ik wist dat er de eerste 60km geen pomp meer was rond 14u kwamen we in saint-vith aan we hebben het tempo er mooi in gezet en ik ben blij dat de hollanders het een fantastische route vonden zaten een paar stukken van 100+ in maar de baan liet het wel toe
 
  
dan rond 15u begonnen aan de ourtal route en weeral het tempo er mooi in gezet 70 à 80 km/u kleine bochtige wegen met veel dode hoeken
 stijl naar boven dan weer 3km stijl omlaag alleen hing er soms een auto tegen 30km/u voor ons had regelmatig zin om gewoon 5min te wachten zodat we weer 10km door konden gaan tegen 60km/u
 stijl naar boven dan weer 3km stijl omlaag alleen hing er soms een auto tegen 30km/u voor ons had regelmatig zin om gewoon 5min te wachten zodat we weer 10km door konden gaan tegen 60km/u ik kan nog wel even door gaan met vertellen, maar ben bek af van de 295km rit en het hoge tempo voor mij ook 2 jaar geleden dat ik saint-vith gedaan had en mijne GPS begon af en toe te flippen en ik kende de baan nog maar half waardoor de rit nog vermoeiender was voor mij ik ben blij dat ik mijn originele route toch voor 80% heb kunnen rijden op de terug weg ben ik een paar stukken van 5 jaar geleden tegen gekomen blijkbaar waren de wegen NOG slechter geworden dat was ook de reden dat ik toen van route veranderd was
genoeg gezeverd tijd voor foto's








een dikke uitlaat

terug op de carpool nog een half uur gepuzeld om al die quads er terug op te krijgen

die van bonzaiking stond 5cm over de trailer uit ik zou mijne quad niet als laatste willen staan hebben
 
   en dan nog die mafkezen uit hellevoet
  en dan nog die mafkezen uit hellevoet 
  juist mijn filmpjes even bekeken
 juist mijn filmpjes even bekeken   het was de eerste keer dat ik achteruit filmde en blijkbaar stond de camera te laag heb de helft van mijn schouder gefilmd en de stukken dat tempo er mooi in zat, zat ik iets meer op stuur waardoor je helemaal niks meer achter mij ziet
  het was de eerste keer dat ik achteruit filmde en blijkbaar stond de camera te laag heb de helft van mijn schouder gefilmd en de stukken dat tempo er mooi in zat, zat ik iets meer op stuur waardoor je helemaal niks meer achter mij ziet   kon zich nog juist met de voet op de grond steunen en aan het stuur vast pakken anders lag hem op de grond gelukkig was dit maar tegen 20km/u op een parking en viel de quad stil door te hoge versnelling
  kon zich nog juist met de voet op de grond steunen en aan het stuur vast pakken anders lag hem op de grond gelukkig was dit maar tegen 20km/u op een parking en viel de quad stil door te hoge versnelling
 
 
 met niet te driften op hoge snelheid mijn stabilisator stang houd de quad plat in de bochten waardoor ik meer grip hou op de achterwielen alleen denk ik dat hier door de achterlagers zwaarder belast worden
  met niet te driften op hoge snelheid mijn stabilisator stang houd de quad plat in de bochten waardoor ik meer grip hou op de achterwielen alleen denk ik dat hier door de achterlagers zwaarder belast worden   al wat blinkt is door mijn handen geweest voor te polijsten
   al wat blinkt is door mijn handen geweest voor te polijsten   en ben blij dat hem ook alles weekelijks bij houd met poetsen
 en ben blij dat hem ook alles weekelijks bij houd met poetsen