Krukas-lager Raptor 700
Geplaatst: wo 10 jul, 2013 18:21
Ik heb al 2x mijn motor van mijn raptor 700 stuk gehad. (bij 2 verschillende quads, elke keer 1x)
Er zit een grotere tolerantie op de cilinder als de 450 crossquads. Dus men zegt dat je hier nooit aan moet werken of dat vervangen.
Nu is het zo dat bij de 700cc het elke keer de krukas lager is die het begeeft... En daardoor loopt de krukas vast. en jah, ik moet er geen tekening bij maken.
Het GROTE shit probleem bij de 700 is dan ook nog dat blijkbaar NIEMAND die krukaslager uit de krukas geperst krijgt... Terwijl dat bij alle andere motoren geen enkel probleem is. Dus als je de motor reviseerd moet je ALLES van krukas tot cilinder en krukaslager vervangen, en ik kan u vertellen, da is peperduur bij Yamaha. dus maakt het al niet meer veel uit of je hem laat vast lopen of je doet het preventief...
Ik heb weinig zin om dit nog een keer mee te maken dus ik wil die krukas lager eigenlijk elk jaar vervangen... WIE IS HET OOIT GELUKT OM DIE KRUKAS LAGER ERUIT TE PERSEN ?
Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft...?
Er zit een grotere tolerantie op de cilinder als de 450 crossquads. Dus men zegt dat je hier nooit aan moet werken of dat vervangen.
Nu is het zo dat bij de 700cc het elke keer de krukas lager is die het begeeft... En daardoor loopt de krukas vast. en jah, ik moet er geen tekening bij maken.
Het GROTE shit probleem bij de 700 is dan ook nog dat blijkbaar NIEMAND die krukaslager uit de krukas geperst krijgt... Terwijl dat bij alle andere motoren geen enkel probleem is. Dus als je de motor reviseerd moet je ALLES van krukas tot cilinder en krukaslager vervangen, en ik kan u vertellen, da is peperduur bij Yamaha. dus maakt het al niet meer veel uit of je hem laat vast lopen of je doet het preventief...
Ik heb weinig zin om dit nog een keer mee te maken dus ik wil die krukas lager eigenlijk elk jaar vervangen... WIE IS HET OOIT GELUKT OM DIE KRUKAS LAGER ERUIT TE PERSEN ?
Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft...?