voorstellen:banshee
Geplaatst: zo 28 jul, 2013 19:45
Hallo.
Na een lange tijd quadloos te zijn geweest,kon ik het niet laten om toch nog een aan te schaffen.
Ik heb meer als 10jaar motorcross gedaan,en was altijd een ware 2tact liefhebber.
Na dat ik stopte met motorcross heb ik nog wat quads gehad.
De eerste was een raptor 660, dit was echt de grootste fout ooit die ik maakte.
Ding was niet voor uit te branden,en bij 105 was je op volle snelheid,ook heel veel problemen mee gehad en met de Electronica,na dure reparaties gelijk de deur uit gedaan,en 2 maanden later was het weer raak bij de niewe eigenaar.
Toen een yfz 450,heerlijke machine leuke mods aanpassingen,wel een zuiger vreter,langer als 15 uur kon ik je er echt niet mee doen,maar buiten het sleutelen en onderhoud een heerlijke quad.
Toen heb ik een jaar later een raptor 700 gehad van 2006,top machine,en wat een verbetering tegen over zoon 660.
Helaas waren het moeilijke tijden en was ik gedwongen om de quad met tegenzin weg te doen.
Maar ergens miste ik die heerlijk ruikende luidruchtige ronkelende 2tact motor al die tijd.
Toen kwam ik een banshee van 03 tegen,khad me twijfels eert,maar toen ik gereden had was ik weer verkocht.
De banshee liep heerlijk en is vrijwel origeneel,en ja ik had weer een smile op me gezicht door de 2tact motor.
het gevoel,de power.
De banshee verijst wel wat werk om weer in niewstaat te zijn,maar ach wat je zelf maakt en doet blijft het leukste,om te hebben,en de trotst wat je eraan overhoud.
ook weet ik zelf dat 2tacts echt aan hun eind zijn aan het komen.
er zijn nog maar weinig banshees met kentekens,en word ook met en met allemaal zeldzamer,en gaat meer na een histories moment,helaas
want hoesnel een 4tact ook is op vandaag,het gevoel de rijderservaring,het werken met een 2tact,daar kan ik mijn ogen een 4tact nooit tegenop.
Dus na een dag met de bans goed te hebben gespeeld en wat bergen te beklommen te hebben,en als afsluiter toer stuk gereden te hebben.
Dacht ik de dag na het schoonmaken,laten we er gelijk een projectje van beginnen.
Dus de dag na aanschaf al afspraak bij het straal bedrijf gemaakt voor het frame te zandstralen.
Binnekort afspraak maken bij het poedercoat bedrijf.
Hopelijk kunnen jullie me helpen aan onderdelen te komen,zodat het leuk blijft allemaal en te doen.
en weer een banshee rijker in nederland in topstaat te maken.
En hopelijk kan ik wat voor jullie terugbeteken.
Zo staat ze er nu bij morgen word het blok eronder uit gehaald.
En dit is hoe ze moet worden:
mvgr rob
Na een lange tijd quadloos te zijn geweest,kon ik het niet laten om toch nog een aan te schaffen.
Ik heb meer als 10jaar motorcross gedaan,en was altijd een ware 2tact liefhebber.
Na dat ik stopte met motorcross heb ik nog wat quads gehad.
De eerste was een raptor 660, dit was echt de grootste fout ooit die ik maakte.
Ding was niet voor uit te branden,en bij 105 was je op volle snelheid,ook heel veel problemen mee gehad en met de Electronica,na dure reparaties gelijk de deur uit gedaan,en 2 maanden later was het weer raak bij de niewe eigenaar.
Toen een yfz 450,heerlijke machine leuke mods aanpassingen,wel een zuiger vreter,langer als 15 uur kon ik je er echt niet mee doen,maar buiten het sleutelen en onderhoud een heerlijke quad.
Toen heb ik een jaar later een raptor 700 gehad van 2006,top machine,en wat een verbetering tegen over zoon 660.
Helaas waren het moeilijke tijden en was ik gedwongen om de quad met tegenzin weg te doen.
Maar ergens miste ik die heerlijk ruikende luidruchtige ronkelende 2tact motor al die tijd.
Toen kwam ik een banshee van 03 tegen,khad me twijfels eert,maar toen ik gereden had was ik weer verkocht.
De banshee liep heerlijk en is vrijwel origeneel,en ja ik had weer een smile op me gezicht door de 2tact motor.
het gevoel,de power.
De banshee verijst wel wat werk om weer in niewstaat te zijn,maar ach wat je zelf maakt en doet blijft het leukste,om te hebben,en de trotst wat je eraan overhoud.
ook weet ik zelf dat 2tacts echt aan hun eind zijn aan het komen.
er zijn nog maar weinig banshees met kentekens,en word ook met en met allemaal zeldzamer,en gaat meer na een histories moment,helaas
want hoesnel een 4tact ook is op vandaag,het gevoel de rijderservaring,het werken met een 2tact,daar kan ik mijn ogen een 4tact nooit tegenop.
Dus na een dag met de bans goed te hebben gespeeld en wat bergen te beklommen te hebben,en als afsluiter toer stuk gereden te hebben.
Dacht ik de dag na het schoonmaken,laten we er gelijk een projectje van beginnen.
Dus de dag na aanschaf al afspraak bij het straal bedrijf gemaakt voor het frame te zandstralen.
Binnekort afspraak maken bij het poedercoat bedrijf.
Hopelijk kunnen jullie me helpen aan onderdelen te komen,zodat het leuk blijft allemaal en te doen.
en weer een banshee rijker in nederland in topstaat te maken.
En hopelijk kan ik wat voor jullie terugbeteken.
Zo staat ze er nu bij morgen word het blok eronder uit gehaald.
En dit is hoe ze moet worden:
mvgr rob