het eerste gezeik is er
- aroundinafrica
- Quadfanaat
het eerste gezeik is er
holla
vandaag eens de quad uit de garage gehaald ,gestart ,en lekker wat gereden ,,paden,stukje cross gedaan,en wat wezen oefenen met driften,,lekker naar huis gereden,tuinslang gepakt,en afgespoten,met spons ff alles na gedaan,en schoon is tie weer..
na het schoonmaken laat ik normaal de quad ff lopen,of droog rijden,,maar helaas ,deze x niet ,,gaat goed rond [startmotor],dus daar ligt het niet aan,,,
bougie eruit gehaald,hebt koffie kleur ,en is totaal niet nat van benzine,,ook ff testje gedaan,geeft oranje vonk,,geen blauwe ..
soms start tie wel ,maar daarna slaat tie af,,dus lijkt wel benzine tekort,,,ook aftap schroefje los gehaald op vlotterbak,,komt genoeg benzine uit ,,,of de sproeier moet di cht zitten ,met zooi,,
kunnen 2 dingen zijn,,,,bougie kapot ,of sproeier dicht met vuil,,,kan nu starten tot ik een ons weegt,
slaat nu zelfs niet meer aan..en de startmotor draaid super rond,,accu is super goed..
dacht van vroeger te weten dat er een mooie blauwe vonk moest zijn,ipv oranje vonk,,
maar waarom dan toch ff lopen en zodra je gas geeft dat tie toch afslaat..
lees het wel ,wat voor ervraingen jullie daarmee ook hebben?
vandaag eens de quad uit de garage gehaald ,gestart ,en lekker wat gereden ,,paden,stukje cross gedaan,en wat wezen oefenen met driften,,lekker naar huis gereden,tuinslang gepakt,en afgespoten,met spons ff alles na gedaan,en schoon is tie weer..
na het schoonmaken laat ik normaal de quad ff lopen,of droog rijden,,maar helaas ,deze x niet ,,gaat goed rond [startmotor],dus daar ligt het niet aan,,,
bougie eruit gehaald,hebt koffie kleur ,en is totaal niet nat van benzine,,ook ff testje gedaan,geeft oranje vonk,,geen blauwe ..
soms start tie wel ,maar daarna slaat tie af,,dus lijkt wel benzine tekort,,,ook aftap schroefje los gehaald op vlotterbak,,komt genoeg benzine uit ,,,of de sproeier moet di cht zitten ,met zooi,,
kunnen 2 dingen zijn,,,,bougie kapot ,of sproeier dicht met vuil,,,kan nu starten tot ik een ons weegt,
slaat nu zelfs niet meer aan..en de startmotor draaid super rond,,accu is super goed..
dacht van vroeger te weten dat er een mooie blauwe vonk moest zijn,ipv oranje vonk,,
maar waarom dan toch ff lopen en zodra je gas geeft dat tie toch afslaat..
lees het wel ,wat voor ervraingen jullie daarmee ook hebben?
i dont need sex, the gouverment fuck's me every day!
Re: het eerste gezeik is er
Als de bougie vonkt ligt het daar niet aan, zou de carb. maar eens schoon maken, kan zijn dat hij niet helemaal dicht zit en net genoeg krijgt om te starten
- Jason McCoy
- Quad GOD
Denk vocht in je elektrisch gedeelte van het afspuiten. Hierdoor kan hij ergens massa maken waardoor je op een verkeerde tijd vonkt oid
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- aroundinafrica
- Quadfanaat
net nog ff geprobeerd,starte wel,niet gelijk,,dus denk idd vuil in de carb,grrrrrrrrrrral die schijtkappen eraf halen,,zitten wel gelukkig met die clips,pin..
gelijk maar eens filter tussen benzineslang gaan zetten,,wel raar dat het na het afspuiten gebeurd ,en niet vandaag met starten,en rijden,,
morgen maar eens gaan demonteren van de carb
en als tie morgen start ,,dan is het idd vocht ergens tussen ,,,gelijk alle stekkers inspuiten met vochtwerend middel
gelijk maar eens filter tussen benzineslang gaan zetten,,wel raar dat het na het afspuiten gebeurd ,en niet vandaag met starten,en rijden,,
morgen maar eens gaan demonteren van de carb
en als tie morgen start ,,dan is het idd vocht ergens tussen ,,,gelijk alle stekkers inspuiten met vochtwerend middel
- yamahakoppel
- Quad GOD
ik denk ook eerder een vocht probleem massa kabel nakijken, massa van de bobijn controleren, bougie kabel controleren
kan misschien ook vuil in de carburator zijn tijdens het rijden los gekomen en met het stil staan tijdens het afspuiten gezakt op uw sproeier waardoor deze nu dicht kan zitten
kan misschien ook vuil in de carburator zijn tijdens het rijden los gekomen en met het stil staan tijdens het afspuiten gezakt op uw sproeier waardoor deze nu dicht kan zitten
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
- aroundinafrica
- Quadfanaat
holla
hopelijk is het vocht,,net nog ff wezen starten,,beetje met draden rommelen van de vapor,,en dan start tie,,loopt heel ff,dan valt tie uit,,lijkt idd benzine probleem op het eerste oog ,,
draden van de vapor losgehaald,maar maakt niks uit,,dus denk dat het toeval is dat tie dan start,,
staat nu met lader,in de garage ,en morgen maar eens kijken of het dan beter gaat,,anders maar de carb eraf halen,,
weet iemand wat er los moet,van de quad,,,de kappen ,benzine slang ,overloop slang,slangenklemmen op inlaat,luchtfilter box,miss tank eraf,zal nog wel meer aansluitingen tegen komen,,,gelijk alle bedradingen ,maar eens in vochtwerend spul zetten,,
is echt een binnenslaper geweest deze ,nog nooit in de blubber ermee geweest ,,echt een watjes quad ,,zal hem leren
hopelijk is het vocht,,net nog ff wezen starten,,beetje met draden rommelen van de vapor,,en dan start tie,,loopt heel ff,dan valt tie uit,,lijkt idd benzine probleem op het eerste oog ,,
draden van de vapor losgehaald,maar maakt niks uit,,dus denk dat het toeval is dat tie dan start,,
staat nu met lader,in de garage ,en morgen maar eens kijken of het dan beter gaat,,anders maar de carb eraf halen,,
weet iemand wat er los moet,van de quad,,,de kappen ,benzine slang ,overloop slang,slangenklemmen op inlaat,luchtfilter box,miss tank eraf,zal nog wel meer aansluitingen tegen komen,,,gelijk alle bedradingen ,maar eens in vochtwerend spul zetten,,
is echt een binnenslaper geweest deze ,nog nooit in de blubber ermee geweest ,,echt een watjes quad ,,zal hem leren
altijd laten lopen als je het afspuit!
scheelt een hoop problemen met vocht
en niet volop op electra enzo spuiten, vraagt om problemen
scheelt een hoop problemen met vocht
en niet volop op electra enzo spuiten, vraagt om problemen
- aroundinafrica
- Quadfanaat
ja weet ik ,,ook jij bedankt voor het advies,,net garage in geweest ,sleutel erin,en gelijk bij eerste tik starten,,alleen bij gasgeven schijt tie ermee uit,,
ook alleen bij hoog toerental blijft tie draaien,[3000 rpm] ,is nu wel warm geweest de koelfan hebt 2x gedraaid,,gaf wel wat stoom af,[heet water tussen de ribjes ],,maar nu kan tie rustig tot morgenvroeg blijven staan,,,
denk echt dat het vocht is ,,wel heel vreemd dat zo,n ding daar niet tegen kan ,,
ook alleen bij hoog toerental blijft tie draaien,[3000 rpm] ,is nu wel warm geweest de koelfan hebt 2x gedraaid,,gaf wel wat stoom af,[heet water tussen de ribjes ],,maar nu kan tie rustig tot morgenvroeg blijven staan,,,
denk echt dat het vocht is ,,wel heel vreemd dat zo,n ding daar niet tegen kan ,,
- HondaTRX450r
- Quadrunner
Heb ooit hetzelfde gehad toen ik me modderige kabels deed afspuiten.
Dan komt er water in de stekertjes als dat eenmaal droog is geblazen was het over.
Dan komt er water in de stekertjes als dat eenmaal droog is geblazen was het over.
#5 Honda 450R
Youtube Kanaal: http://www.youtube.com/user/HondaRacingHolland/videos
Youtube Kanaal: http://www.youtube.com/user/HondaRacingHolland/videos
- Jason McCoy
- Quad GOD
Zit waarschijnlijk ergens in je bekabeling. Even keer de kappen eraf en alle aansluitingen even los. Goed schoonmaken en weer in elkaar. Krimpkous of tape dr om en klaar
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- aroundinafrica
- Quadfanaat
goed nieuws net garage uit,,start weer bij eerste tikje,,reageert weer op het gas,,loopt weer mooi,dus vocht ,wat een gezeik voor een beetje water ergens ,,
idd jason,,had al wat kappen eraf liggen,dus straks alle stekkers los,en waterproof maken,,straks krijgt tie echt de moeson over zich heen,,dus gaan de quad afrika proof maken ,,,
volgende x maar laten draaien,met schoonwassen ,,
en die gereageerd hebben dank u
idd jason,,had al wat kappen eraf liggen,dus straks alle stekkers los,en waterproof maken,,straks krijgt tie echt de moeson over zich heen,,dus gaan de quad afrika proof maken ,,,
volgende x maar laten draaien,met schoonwassen ,,
en die gereageerd hebben dank u
stekkers los en vaseline ertussen, of vet.
heb zo een hele tijd bezig geweest om een range rover v8 waterproof te krijgen.
intappen zo ik niet doen, als er dan vocht tussen zit kan het er ook niet (makkelijk) uit.
heb zo een hele tijd bezig geweest om een range rover v8 waterproof te krijgen.
intappen zo ik niet doen, als er dan vocht tussen zit kan het er ook niet (makkelijk) uit.
- aroundinafrica
- Quadfanaat
holla
ja loopt weer als een zonnetje,,stekker verbindingen alle ingespoten,hopelijk kan tie nu wat meer water verdragen,,
ja loopt weer als een zonnetje,,stekker verbindingen alle ingespoten,hopelijk kan tie nu wat meer water verdragen,,