Ik wil eens testen met een FP-demper op mijn LTZ400.
Geeft dat vermogenswinst tov originele uitlaat?
Of hoort er ook een voorbocht bij? En hoeveel scheelt het dan?
Moet ik een andere sproeier monteren?
Alvast bedankt!
Wat doet een FP uitlaat op LTZ400?
- international1046
- Quadfanaat
- Contacteer:
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: Wat doet een FP uitlaat op LTZ400?
elke wijziging moet een aanpassing van brandstof mengsel hebben
als je sneller uw uitlaat gassen afvoert door een andere uitlaat of zelfs met de originele uitlaat de DB killer te verwijderen moet je ook meer aanvoeren is bij elke verbrandingsmoter dus enkel uitlaat gaat u alleen maar meer kabaal geven je moet dus brandstof toevoer aanpassen en lucht toevoer voor het volledige effect te hebben
als je sneller uw uitlaat gassen afvoert door een andere uitlaat of zelfs met de originele uitlaat de DB killer te verwijderen moet je ook meer aanvoeren is bij elke verbrandingsmoter dus enkel uitlaat gaat u alleen maar meer kabaal geven je moet dus brandstof toevoer aanpassen en lucht toevoer voor het volledige effect te hebben
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
- international1046
- Quadfanaat
- Contacteer:
Re: Wat doet een FP uitlaat op LTZ400?
Heb nu enkel de FP demper gemonteerd en merk dat hij veel beter onderin loopt.
Met originele demper begon hij meteen te stotteren als hij in lagere toeren terug viel (steile helling op volgas), met de FP demper blijft hij toch trekken tot in zeer lage toeren.
Met originele demper begon hij meteen te stotteren als hij in lagere toeren terug viel (steile helling op volgas), met de FP demper blijft hij toch trekken tot in zeer lage toeren.