Ik zal me even voorstellen:
Ik ben Joren, 20 jaar en woon op 10km van Leuven en woon nog thuis. Ik ben al jaaaren bezeten door quads, en de grote droom is een raptor 700. Na lang zagen en na goed gespaard te hebben, krijg ik de toestemming om een quad te kopen...
Een 700 is te zwaar om mee te beginnen en ga ik dus kleiner beginnen. Ik was al weken 2dehands en kapaza aan het afzoeken naar een geschikte.. Ik had men zinnen gezet op een raptor 250, 2 vrienden van mij hebben beide zo eentje.
Gisteren op het punt gestaan te vertrekken naar eentje... Mijn vader belt nog even een vriend van hem op, iemand die zelf een quad heeft, en een baanmoto waarmee hij op circuit rijd, om te vragen waar we zoal op moeten letten... Tot de 'missing' achteruit ter sprake kwam. Tis toch zoveel makkelijker om een achteruit te hebben, in geval van... Dusja, die 250 afgeblazen en op zoek, met tegenzin eerst, naar een 350...
We hadden eentje gezien in izegem, maar dat bleek toch slechter te zijn dan foto's en beschrijving aangaven. Dan hebben we naar deliege quads gebeld om te vragen welke modellen hij tweedehands staan had. Toevallig had net iemand zijn 350 een uur voor wij belden naar deliege gebracht
2 foto's genomen bij deliege.

Eerste keer bij deliege quads geweest, eerste indruk.. Heel goed! Correct, en zeker correcte prijzen. Voor mijn toekomstige 700 zal ik weer bij deliege gaan.
Groeten!