Wes zijn Raptor R1
Geplaatst: di 04 mar, 2014 19:58
Hoi ik ben wesley 26 jaartjes jong uit omgeving Utrecht.
Ik heb zoals velen alweer wat quads gehad dus bij deze kort verhaal van het verleden.
Mijn eerste quad was een shineray spyder 250cc gekocht met weinig km erop (400km) en binnen een week waren de eerste kosten al in zicht, nieuwe achteras lagers en de helft van me bouten die je verliest bij het rijden.
Tweede quad was een hun 350cc raptor look ook wel de bekende quad van quadtuning uit zeist zeer veel plezier mee gereden maar wou graag een twee persoons quad hebben dus weer verkocht.
Derde quad en nu ook me huidige quad can am outlander 800 Max. Gekocht bij quad for fun in Eersel,
Ontzettend veel ongeluk mee.
Foto'tje hoe ik em kocht.
Ik kocht de quad kwam thuis bleek me rechter achter arm van me wiel ruim 10cm speling op te zitten terug gebracht aangezien er garantie op zat en dus netjes vast gezet.
Daarna weer twee weekjes gereden tot ik effe stilsta om wat te drinken en merk dat me differentieel lek is dus weer terug brengen en laten maken
Paar weken later liep me hele blok in elkaar dus weer terug bleek er zand in te zitten mooi goed nagekeken dus bij de verkoop QFF maar jullie kosten again.
Blok uit elkaar nieuwe krukas erin en verder helemaal niks pakkingen herbruikt met andere woorden 1 grote zooi van gemaakt.
Even wat foto's als bewijs wat quad for fun vind dat er geen schade aan de cilinder is en dus zo hebben terug geplaatst.
Half jaar later garantie voorbij kappen eraf gehaald laten spuiten in de kleur diep zwart met flakes en dan wel te noemen heel veel flakes.
Effe foto'tje voordat die uit elkaar ging.
En toen waren de kapjes eraf.
Kapjes ondertussen bij de spuiter en het resultaat in de cabine.
Ondertussen kappen lekker thuis effe foto'tje in normaal licht omstandigheden.
Laatst eens even me de quad langs bij micheal (quad tuning zeist) effe klepjes nakijken en eventueel stellen aangezien die tikken.
Halen we de kop eraf zien we tot schrik ons schrik dat de nokkenas ketting zover uitgesleten is dat het wachten was tot me volgende vastloper, dus met andere woorden tnc QFF alweer en nu weer blok uitlaat voor revisie.
Effe lijstje wat er weer gehaald mocht worden omdat me vorige vaak genoemde winkel waar ik me geweldige garantie had niet had vervangen,
Nokkenas kettingen 2x, nieuwe pakkingen, nieuwe geleiders,nieuwe olie,nieuwe koelvloeistof, kleppen opnieuw inslijpen en schoonmaken,cilinder poets beurtje.
Al met al leuk weer dikke rekening terwijl je denkt als je goed geld hebt betaald iets goeds te hebben wat niet blijkt te zijn.
Blok uitlaat geweest dus ondertussen weer weekje verder en weer in elkaar loopt als een zonnetje en dus vandaag een middag vrij genomen en meteen me kappen erop mogen/kunnen zetten in zeist terwijl die er nog stond.
Zo dat was het voor nu binnenkort vast wel meer,
Laat even een reactie achter wat jullie ervan vinden en tnx alvast
Ik heb zoals velen alweer wat quads gehad dus bij deze kort verhaal van het verleden.
Mijn eerste quad was een shineray spyder 250cc gekocht met weinig km erop (400km) en binnen een week waren de eerste kosten al in zicht, nieuwe achteras lagers en de helft van me bouten die je verliest bij het rijden.
Tweede quad was een hun 350cc raptor look ook wel de bekende quad van quadtuning uit zeist zeer veel plezier mee gereden maar wou graag een twee persoons quad hebben dus weer verkocht.
Derde quad en nu ook me huidige quad can am outlander 800 Max. Gekocht bij quad for fun in Eersel,
Ontzettend veel ongeluk mee.
Foto'tje hoe ik em kocht.
Ik kocht de quad kwam thuis bleek me rechter achter arm van me wiel ruim 10cm speling op te zitten terug gebracht aangezien er garantie op zat en dus netjes vast gezet.
Daarna weer twee weekjes gereden tot ik effe stilsta om wat te drinken en merk dat me differentieel lek is dus weer terug brengen en laten maken
Paar weken later liep me hele blok in elkaar dus weer terug bleek er zand in te zitten mooi goed nagekeken dus bij de verkoop QFF maar jullie kosten again.
Blok uit elkaar nieuwe krukas erin en verder helemaal niks pakkingen herbruikt met andere woorden 1 grote zooi van gemaakt.
Even wat foto's als bewijs wat quad for fun vind dat er geen schade aan de cilinder is en dus zo hebben terug geplaatst.
Half jaar later garantie voorbij kappen eraf gehaald laten spuiten in de kleur diep zwart met flakes en dan wel te noemen heel veel flakes.
Effe foto'tje voordat die uit elkaar ging.
En toen waren de kapjes eraf.
Kapjes ondertussen bij de spuiter en het resultaat in de cabine.
Ondertussen kappen lekker thuis effe foto'tje in normaal licht omstandigheden.
Laatst eens even me de quad langs bij micheal (quad tuning zeist) effe klepjes nakijken en eventueel stellen aangezien die tikken.
Halen we de kop eraf zien we tot schrik ons schrik dat de nokkenas ketting zover uitgesleten is dat het wachten was tot me volgende vastloper, dus met andere woorden tnc QFF alweer en nu weer blok uitlaat voor revisie.
Effe lijstje wat er weer gehaald mocht worden omdat me vorige vaak genoemde winkel waar ik me geweldige garantie had niet had vervangen,
Nokkenas kettingen 2x, nieuwe pakkingen, nieuwe geleiders,nieuwe olie,nieuwe koelvloeistof, kleppen opnieuw inslijpen en schoonmaken,cilinder poets beurtje.
Al met al leuk weer dikke rekening terwijl je denkt als je goed geld hebt betaald iets goeds te hebben wat niet blijkt te zijn.
Blok uitlaat geweest dus ondertussen weer weekje verder en weer in elkaar loopt als een zonnetje en dus vandaag een middag vrij genomen en meteen me kappen erop mogen/kunnen zetten in zeist terwijl die er nog stond.
Zo dat was het voor nu binnenkort vast wel meer,
Laat even een reactie achter wat jullie ervan vinden en tnx alvast