CDI probleem Kawazaki KVF650 hulp van service manual
Geplaatst: vr 31 okt, 2014 21:19
Beste,
Heb CDI problemen met mijn Kawazaki KVF650, motor gaat niet boven de 3600 rpm (Speed down mode) net zoals riem beveiliging is geactiveerd, maar dit is niet het geval rode lampje knippert niet en heb reset procedure (omwisselen connector) al verschillende malen uitgevoerd. als ik riem beveiliging activeer gaat hij terecht in belt foutmelding (rood lampje knippert) na reset procedure gaat dit terug uit maar motor blijk in slowdown mode te blijven draaien.
Als ik flowchart volg uit service manual hoofdstuk 16-90 "Drive belt failure detection system" volg wijst deze flowchart onderaan naar oorzaak => inspect ingniter, CDI type 21119-004.
Schaken naar 4x4 doet hij ook niet meer maar volgens service manual is dit normaal in deze slow down mode
Als ik de stappen beschreven in servicemanual om al de inputs (sensors) van CDI te controleren dan blijk deze allemaal normaal te reageren en komen normaal binnen. Vandaar mijn vermoeden dat CDI hapert.
Iemand een idee hoe ik de CDI kan uittesten om zeker te zijn of hij werkelijk stuk is?
Alvast bedankt voor jullie reacties
Heb CDI problemen met mijn Kawazaki KVF650, motor gaat niet boven de 3600 rpm (Speed down mode) net zoals riem beveiliging is geactiveerd, maar dit is niet het geval rode lampje knippert niet en heb reset procedure (omwisselen connector) al verschillende malen uitgevoerd. als ik riem beveiliging activeer gaat hij terecht in belt foutmelding (rood lampje knippert) na reset procedure gaat dit terug uit maar motor blijk in slowdown mode te blijven draaien.
Als ik flowchart volg uit service manual hoofdstuk 16-90 "Drive belt failure detection system" volg wijst deze flowchart onderaan naar oorzaak => inspect ingniter, CDI type 21119-004.
Schaken naar 4x4 doet hij ook niet meer maar volgens service manual is dit normaal in deze slow down mode
Als ik de stappen beschreven in servicemanual om al de inputs (sensors) van CDI te controleren dan blijk deze allemaal normaal te reageren en komen normaal binnen. Vandaar mijn vermoeden dat CDI hapert.
Iemand een idee hoe ik de CDI kan uittesten om zeker te zijn of hij werkelijk stuk is?
Alvast bedankt voor jullie reacties