Ben ook deze winter aan het update geslagen. Niet zo heftig als sommige quadrijders hier op het forum ik dacht laat ik ook maar eens een topic bij houden.
Zo was ie toen ik hem kocht.
Velgen zwart.
Laatst gewijzigd door jvs op do 08 jan, 2015 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Of ik nog meer plannen heb?
Denk dat er nog wheelspacers op komen binnenkort.
Even rustig aan doen de quadziekte is ook overgeslagen op mijn vrouw dus dr zal in het voorjaar een LTZ, KFX of iets dergelijks bij komen.
Onlangs een orginele uitlaat geplaatst. Ik vind hem te braaf klinken.
Vandaag een nieuwe achterkant voor op de demper besteld op ebay.
Ben benieuwd de bedoeling is wat meer herrie.
als je nu je standaard demper te braaf vind klinken heb je dan wel gekeken of je decibel killer eruit is, ik vond mijn originele demper zonder bd killer best luid klinken.
zonde om een andere demper te halen als je met het verwijderen van je bd killer ook al geholpen kan zijn.
van die 100 euro voor die andere demper kan je eventueel je spacers kopen
als je nu je standaard demper te braaf vind klinken heb je dan wel gekeken of je decibel killer eruit is, ik vond mijn originele demper zonder bd killer best luid klinken.
zonde om een andere demper te halen als je met het verwijderen van je bd killer ook al geholpen kan zijn.
van die 100 euro voor die andere demper kan je eventueel je spacers kopen
Ok, dit is nuttige info. De db killer zit nog in mijn originele demper. Inplaats hiervoor heb ik die andere tip op ebay besteld omdat als je de db killer eruit haalt hij heel veel geluid produceert. Met dat andere tipje zou dat wat (normaler ) moeten klinken. Ik weet niet of er meer mensen zijn die de db killer uit een orginele demper hebben gehaald en hoe de ervaringen hiervan zijn.
als je nu je standaard demper te braaf vind klinken heb je dan wel gekeken of je decibel killer eruit is, ik vond mijn originele demper zonder bd killer best luid klinken.
zonde om een andere demper te halen als je met het verwijderen van je bd killer ook al geholpen kan zijn.
van die 100 euro voor die andere demper kan je eventueel je spacers kopen
Ok, dit is nuttige info. De db killer zit nog in mijn originele demper. Inplaats hiervoor heb ik die andere tip op ebay besteld omdat als je de db killer eruit haalt hij heel veel geluid produceert. Met dat andere tipje zou dat wat (normaler ) moeten klinken. Ik weet niet of er meer mensen zijn die de db killer uit een orginele demper hebben gehaald en hoe de ervaringen hiervan zijn.
Geluid.......heel veel geluid!
Knetteren bij gas los en heel veel draaiende hoofden op de weg
Ik vind het geluid van de standaard uitlaat zonder de tip niet echt mooi. Het is wel hard maar het zijn gewoon luide klappen, niet bepaald een mooie roffel ofzo. Dan kun je misschien beter een HMF slip-on met db-killer kopen.
Draaiende hoofden had ik voorheen met die gytr pijp. Teveel zelfs iedereen dacht dat er een chinook lande als ik aan kwam rijden. Hoop dat dat tipje wat meer temprament kan brengen. We zien het volgende week wel originele db killer dr uit en dat andere geval uit de us erin.
Vanmiddag nog een stukke traanplaat gevonden. Die oude warning sings eraf gehaald en nieuwe gemaakt.
Morgen de andere ook nog ff maken.
Ik heb de db killer er laatst uitgehaald en ik moet zeggen dat het een dag en nacht verschil is. Het probleem voor mij is dat ik op de crossbaan wil rijden en daar wordt het volgens mij niet toegelaten. Als je dat nieuwe eindstuk erop hebt zitten hoor ik het graag! Wil ook een tussenweg vinden want dit gaat me toch wat te hard. Ook heb ik gelezen dat je een powercommander nodig hebt als je je db killer verwijderd, weet iemand hier meer over?
Als ik dat eindstukje heb kom ik wel een keer richting Asten gereden.
Met een gehele nieuwe uitlaatlijn dus met aangepaste voorbocht is een pc noodzakelijk. Met alleen je db eruit kunnen ze dat afstellen doormiddel van je raptor aan te sluiten op een computer. Stekker daarvan zit onder je zadel. Zo doen ze het bij MCG in Maaseik altijd. Ze regelen dan de hoeveelheid brandstof toevoer. Bij mij scheelt het wel een liter op een volle tank nu alles weer orgineel staat.
Onderstaande link daarin is het geluid hoorbaar van dezelfde eindtip. https://youtu.be/JAbkB2oYcE0" onclick="window.open(this.href);return false;
Brandstof toevoer regelen op een standaard 700 kan niet hoor. Ik weet niet wat ze je wijs proberen te maken maar dat is echt een no go. Stekker onder je zadel is om de quad uit te lezen. Via die stekker kun je niks veranderen. Db killer kun je zo uit je uitlaat halen zonder enige verdere aanpassing.