Nieuw hier...Spanje Linhai 300 4x4

Nieuw op het forum? Stel jezelf (en je quad) hier even voor.
Plaats reactie
Altea
Toeschouwer
Toeschouwer

Nieuw hier...Spanje Linhai 300 4x4

Bericht door Altea »

Hallo, fijn om tot dit forum te behoren... nieuw hier...hoewel ben zelf van bouwjaar 1950 en een vlaamse garagist op rust.. ik heb recent mijn tweede quad aangeschaft... ik/wij ..mijn echtgenote en ik..gebruiken enkel de quad in Spanje ad Costa blanca (Altea) en dit meestal om naar het haventje te rijden dat zich op een 800 mt van ons stekje aldaar bevind.. de quad is daarvoor zeer nuttig, ik kan door de haveningang slagbomen door slalommen :D ...en t'is volop echt cabrio rijden in het zonnetje... onze eerste quad was een 250 cc Lyda... heb ik 2 jaar gehad,en nu in januari ll op een spaanse verkoopssite gezet, terwijl ik daar aanwezig was, en in flits verkocht, we vonden deze lyda quad iets te klein voor 2 personen... verleden maand dus andere aangeschaft, beetje moeilijk zoeken... ik wilde een ruime quad, 4 takt, watergekoeld,automaat, cardanaandrijving, bagagerek voor box, met spaanse autonummerplaat, en met nog een ruim geldige spaanse itv keuring.... na veel zoeken.. 2007 Linhai 300 4x4 worker- gevonden met itv geldig tot 2017 en met autonummerplaat..3000 km sedert nieuw... word op mijn naam gezet door de verkoper (kost normaal ook 200 euro aldaar bij een gestor)) en werd op 22/3 correct door de spaanse verkoper geleverd aan mijn adres aldaar in Altea...met een voorlopige inschrijving en een voorlopige verzekering--- de rest vh papierwerk volgt later, zoals alles in spanje... k'heb er nu reeds een 50 km mee gereden de enkele dagen dat ik toen nog daar was... ter info de quad blijft in spanje en wordt enkel daar gebruikt...ik heb reeds een box besteld voor achterop..hoewel de quad een volledige service gehad heeft net voor levering....voorzie ik me toch om zelf nu deze zomer toch alles eens na te zien en enkele reserve onderdelen aan te schaffen... op het internet is er veel te koop...in de usa is deze quad gekend in der de naam Manco..veel delen zijn idem aan yamaha of polaris...eens gekeken op het net, wat de grootste problemen zijn met dit ding...en reeds een reserve cdi, bougie, en remblokken aangeschaft...Beste groeten..en veel quadplezier aan allen[imgAfbeelding][/img]

https://www.facebook.com/media/set/?set ... e3d1b6bc86" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Altea op ma 06 apr, 2015 10:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Altea
Toeschouwer
Toeschouwer

Re: Nieuw hier...

Bericht door Altea »

Zoals gezegd werd de quad op tijd af geleverd.... 8) (grapje natuurlijk) [urlAfbeelding][/url]
Laatst gewijzigd door Altea op za 04 apr, 2015 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Re: Nieuw hier...

Bericht door Jason McCoy »

Afbeelding

Welkom!!!
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Plaats reactie