Hallo,
Paar weken geleden heb ik weer een quad gekocht een Raptor 660 uit 2004 met kenteken. vroeger heb ik altijd een Breeze gehad maar dat is weer een aantal jaar geleden. Alleen nu bij het vol gas valt de quad weg met choke er een beetje op rijd hij wel beter dus ik verwacht dat de afstelling niet goed is. ook bij gas los knalt de quad uit de uitlaat. volgens de vorige eigenaar zit er een big boor cilinder op. Ik heb de carburateurs los gehad er zitten nu de sproeiers 140 en 145 in weet iemand waar ik ongeveer heen moet met de sproeiers en waar ik deze kan bestellen? of verwacht iemand dat het ergens anders aan kan liggen?
Alvast bedankt.
Maarten
Raptor 660 rijd niet goed volgas
-
- Toeschouwer
-
- Quadracer
- Contacteer:
Re: Raptor 660 rijd niet goed volgas
Beste kan je m ff naar n testbank brengen. Je kan wel zitten klooien met sproeiers maar je zal
Nooit weten of ie goed loopt.
Nooit weten of ie goed loopt.
http://www.quadforumbenelux.com/garage_vehicle.php?mode=view_own_vehicle&CID=1309
-
- Toeschouwer
Ja dat had Ik ook al gelezen maar hij valt nu echt weg. dat voel ik ook zonder een testbank. En dan moet ik ook sproeiers hebben.
-
- Quadracer
- Contacteer:
Heb je de service manual van je rappie?
Zo nee heb ik voor je maar das alleen een originele sproeier bezetting
Zo nee heb ik voor je maar das alleen een originele sproeier bezetting
http://www.quadforumbenelux.com/garage_vehicle.php?mode=view_own_vehicle&CID=1309
-
- Quadfanaat
140 en 145 zijn de std sproeiers. Dit zal denk ik wel groter moeten. Er bestaat ook een amerikaanse site voor jou type quad met zeer veel info over afstellingen en sproeiers etc.. Zoek het eens op!