Pagina 1 van 2

vering afstelling

Geplaatst: di 30 nov, 2004 21:21
door 2-wiel kawa-Boy
Ahoi amigo's,

zoals velen onder jullie weten is het zand seizoen weer aangebroken,
ik rij wel met een tweewieler (kx 250' 2004)
maar miss kunnen jullie mij helpen.

Ik had graag mijn veering aangepast voor in het zand,
zodat hij wat minder zijn poepe begint te smijten (planché 4de),
en in bochten met dikke putten wat stabieler blijft!!

merci vo den reply!

Geplaatst: di 30 nov, 2004 21:27
door 2-wiel kawa-Boy
4de planché in de whoops'n

Geplaatst: di 30 nov, 2004 21:28
door Vyrena
Demping harder

Geplaatst: di 30 nov, 2004 22:47
door 2-wiel kawa-Boy
demping harder, kan er wa uitleg bij? kweet dage dus contractie hebt en relaxatie, wa moet er juis hoe geregeld worden?(voor-achterveering?)

Geplaatst: di 30 nov, 2004 23:05
door Vyrena
Hoe heb je hem nu dan afgesteld? Je wilt dus gaan crossen in de gaten?? Bij een solo zou ik echt niet weten hoe het zit met de voorvork

Geplaatst: di 30 nov, 2004 23:14
door 2-wiel kawa-Boy
ben je al es nr duinkerke geweest?loonplage?

daar heb je van die mega putten,
kmoe zeggen dat ik ze op redelijk hoge snelheid kan pakken,
(en ook op even hooge snelheid op min muile ga!!)
toch heb je der nog die ze rapper pakken (zie demeester-potisek)
en moto die stabieler blijft.

da wil ik nu ook,

kheb al gedacht om dikkere olie in te kieperen,
maar mijn afstellingen, daar weet ik geen weg mee,

Geplaatst: wo 01 dec, 2004 10:49
door No Limit W-tec
Ik ken wel iemand die veel in Loon zit, Geert Goethals, rijdt bij ons in het team maar rijdt ook met de moto en is specialist. Ik hou je op de hoogte als we eens naar Loon gaan.

Geplaatst: wo 01 dec, 2004 18:38
door Frank MB
heb je geen werkplaatshandboek? Daar staat het allemaal haarfijn uitgelegd. Maar anders zou ik hem wegbrengen naar reiger of WP, dan heb je net zulke goede veren als de snelle mannen., want die zullen ook hun vering aan hebben laten passen.

Geplaatst: wo 01 dec, 2004 19:31
door keesie
Frank MB schreef:heb je geen werkplaatshandboek? Daar staat het allemaal haarfijn uitgelegd. Maar anders zou ik hem wegbrengen naar reiger of WP, dan heb je net zulke goede veren als de snelle mannen., want die zullen ook hun vering aan hebben laten passen.
WP :? die bestaat niet meer

Geplaatst: wo 01 dec, 2004 19:36
door Frank MB
keesie schreef:
Frank MB schreef:heb je geen werkplaatshandboek? Daar staat het allemaal haarfijn uitgelegd. Maar anders zou ik hem wegbrengen naar reiger of WP, dan heb je net zulke goede veren als de snelle mannen., want die zullen ook hun vering aan hebben laten passen.
WP :? die bestaat niet meer
hoezo niet, kijk hier maar http://www.wp.nl

Geplaatst: wo 01 dec, 2004 19:55
door Vyrena
Iedereen weet wat er mee bedoeld word denkk :wink:

Geplaatst: wo 01 dec, 2004 20:07
door keesie
Frank MB schreef:
keesie schreef:
Frank MB schreef:heb je geen werkplaatshandboek? Daar staat het allemaal haarfijn uitgelegd. Maar anders zou ik hem wegbrengen naar reiger of WP, dan heb je net zulke goede veren als de snelle mannen., want die zullen ook hun vering aan hebben laten passen.
WP :? die bestaat niet meer
hoezo niet, kijk hier maar http://www.wp.nl
tuurlijk, ik weet niet waarover ik het heb :?

Geplaatst: wo 01 dec, 2004 20:15
door No Limit W-tec
Informeer eens bij Technical Touch, die doen Kayaba en zijn zeer ervaren.

http://www.technical-touch.com/

Geplaatst: wo 01 dec, 2004 20:22
door Frank MB
keesie schreef:
Frank MB schreef:
keesie schreef: WP :? die bestaat niet meer
hoezo niet, kijk hier maar http://www.wp.nl
tuurlijk, ik weet niet waarover ik het heb :?
Hoezo is tie nu toch failliet dan ofzo, wees dan ff duidelijk :roll:

Geplaatst: wo 01 dec, 2004 20:25
door Vyrena
Ze zijn uit elkaar gegaan en 1tje gaat verder ofzow dat is wat ik er van gehoord/begrepen heb

En ik weet ckers dat ze super verstand hebben van vering daarzo