Opnieuw voorstellen (na jaren)
Geplaatst: wo 10 apr, 2019 10:29
Hi!
Mijn naam is Sven, ik ben hier jaren geleden ooit eerder actief geweest.
Nu heb ik de afgelopen jaren supermoto gereden (motor, dus geen quad in supermoto stand), vandaar dat ik hier niet meer actief was
Sinds kort weer een quad gekocht en daarom waarschijnlijk weer wat actiever hier
Het is een Hyosung TE450 geworden.
Als je de geschiedenis van Hyosung en Suzuki kent zie je gelijk waarom er veel overeenkomsten zijn met de LTZ 400. Frame, subframe, draagarmen etc. is allemaal hetzelfde evenals meerdere andere zaken. Handig voor reservedelen, het meeste van Suzuki past gewoon De quad is inmiddels niet meer origineel, motorblok heb ik gereviseerd en voorzien van een Keihin 39 FCR-MX carburateur + RVS uitlaat met Leovince SBK einddemper.
Daarnaast is de quad verlaagd, verbreed met spoorverbreders en een setje straatbanden eronder. Stuur is vervanger door een MX-stuur met risers.
Foto's zal ik spoedig uploaden
Mijn naam is Sven, ik ben hier jaren geleden ooit eerder actief geweest.
Nu heb ik de afgelopen jaren supermoto gereden (motor, dus geen quad in supermoto stand), vandaar dat ik hier niet meer actief was
Sinds kort weer een quad gekocht en daarom waarschijnlijk weer wat actiever hier
Het is een Hyosung TE450 geworden.
Als je de geschiedenis van Hyosung en Suzuki kent zie je gelijk waarom er veel overeenkomsten zijn met de LTZ 400. Frame, subframe, draagarmen etc. is allemaal hetzelfde evenals meerdere andere zaken. Handig voor reservedelen, het meeste van Suzuki past gewoon De quad is inmiddels niet meer origineel, motorblok heb ik gereviseerd en voorzien van een Keihin 39 FCR-MX carburateur + RVS uitlaat met Leovince SBK einddemper.
Daarnaast is de quad verlaagd, verbreed met spoorverbreders en een setje straatbanden eronder. Stuur is vervanger door een MX-stuur met risers.
Foto's zal ik spoedig uploaden