Pagina 1 van 2

welke quad??

Geplaatst: ma 03 jan, 2005 11:31
door Roelof
welke quad??

Geplaatst: ma 03 jan, 2005 12:08
door blasterke27
grizzly zeker en vast als je veel gaat ploeteren :twisted:

Wie van de drie (vier) ???

Geplaatst: ma 03 jan, 2005 13:55
door Silent Hunter
????

Geplaatst: ma 03 jan, 2005 18:23
door Bakker
GRIZZLY !!

Re: Wie van de drie (vier) ???

Geplaatst: ma 03 jan, 2005 22:15
door stefan00
Silent Hunter schreef:????
:?: :?:


-------------------
Grizzly :D

Geplaatst: ma 03 jan, 2005 23:08
door Ralph
Ik las een review over de Brute Force en de Suzuki King, ik vond de King van Suzuki een prachtig ding. Wat een techniek zit daar in, echt geweldig! Als ik mocht kiezen zou ik zeker voor de Suzuki gaan!

Als je wil kan ik de tekst van de review hier plaatsen, het is wel engels maar daar moet wel uit te komen zijn toch? :)

Geplaatst: ma 03 jan, 2005 23:23
door Roelof
ik heb de review al gelezen ja ik ik denk dat de suzuki de beste keuze is de grizzly was men eerste keuze maar de suz heeft efi

Geplaatst: ma 03 jan, 2005 23:31
door Ralph
Ach wat, heb toch niks te doen eventjes :D

Hier komt de review van de King:

Suzuki King Quad 700

Afbeelding

With a name like King Quad, the ATV better be dang good. The 2005 King Quad is the quintessential big-bore, sport-utility ATV. Similar to the Kawasaki Prairie 700, the King Quad will entertain even the most die-hard sport quad enthusiast with its impressive 695cc fuel-injected powerplant, subtle handling and soothing ergonomics package.

We reached 113 km/h on this quad, which has both low- and mid-range grunt. The dual overhead cam design and double camshafts, using GSX-R technology (GSX-R is een van de Suzuki racemotoren), improves valve operation and thus creates maximum power delivery, says Suzuki.

To efficiently deliver the ideal amount of fuel-to-air mixture, Suzuki added its proven fuel-injection system from its high-performance motorcycles. The result is also improved throttle response and smoother power transfer.

The QuadMatric transmission, liek many CVT-style designs, uses a drive belt and primary and secondary clutches. The 700 is nimble and powerslides are simple and effective. Even in 4wd, the King Quad produces a light steering effort yet increased traction.

The five-way preload-adjustable front shocks and dual A-arm design supply more than enough travel (18 cm). The fully independent rear end is mated to double A-arms and uses twin five-way, preload-adjustable shocks. A stabilizer bar was added to reduce body roll during aggresive cornering. Disc brakes, including the oil-bathed multi-plate design from the Kawasaki Prairie, stop this sporty 4x4.

The King Quad is one of most stylish four-wheel-drive ATV's on the market. The narrow midsection is a bonus for sport riding, as are the serrated footpegs and rugged floorboards. The T-shaped seat is long, comfortable and has the shortest height in his class.

Geplaatst: di 04 jan, 2005 10:27
door Vincenzo
de kawa heeft zen goeie of mss slechte eigenschappen nog niet laten zien maar vind hem wel stukke mooier!

Geplaatst: di 04 jan, 2005 11:31
door Roelof
http://forums.atvconnection.com/message ... PAGE/1.cfm


hier gaan de meeste toch voor de suzuki

Geplaatst: do 06 jan, 2005 22:24
door ronny
de naam zegt toch al genoeg nie dan KINGQUAD

Geplaatst: vr 07 jan, 2005 10:55
door Roelof
jaa 8) 8) 8) 8)

Geplaatst: vr 07 jan, 2005 15:25
door Rik350
Ik heb kingquad gestemd maar er komt dit jaar waarschijnlijk ook een opvolger of nieuwe versie van de grizzly die zal de kingquad wel weer verslaan met dikkere cc's meer bodemvrijheid efi 2cilinders en het oncommand system van yamaha is natuurlijk al zeer vet. Dus misschien eens kijken wat dat word al is het nog een gerucht dus het kan ook nog wel even duren.

Geplaatst: vr 07 jan, 2005 17:34
door Ralph
Oncommand system wat is dat?

Er is nu ook een utility met GPS als optie, ik weet niet meer welke het was, ik denk Honda.

Geplaatst: vr 07 jan, 2005 18:09
door ~JoAcHiM~
Waarom zoveel stemmen voor de grizzly?
Het is de oudste en ik heb kennissen die er redelijk wat problemen mee hebben gehad.
De andere twee gaan de grizzly zeker voorbij en hebben ook onafhankelijke vering (wat voor de meeste vroeger hét nadeel was van de kawa 650 twin) en veel nieuwere technieken.
En de twee nieuwe zien er zeker niet slecht uit. Dat geel zie ik persoonlijk niet graag maar er waren nog andere kleuren beschikbaar zekers?

Ik heb eigenlijk niet veel interesse in utility's, ben alleen met cross bezig maar als ik moest kiezen pak ik zeker geen grizzly...