wat moet je doen en waar moet je rekening mee houden als je 2 extra lichten wil monteren van voor
mag dit mee op de gewone schakelaar van je faren of moet dit gebeuren met een aparte schakelaar
en voor een winch moet er daar ook iets speciaals tussen gezet worden of is dat gewoon monteren en klaar
wat moet je doen??????????
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
waarschijnlijk mogen de twee extra lichten alleen als 'grootlicht' erbij worden geschakeld. dan mag het volgens mij altijd... anders moet er E keur opzitten voor Brioula nogwat (frans voor mist) of Fog (engels) en moet het aan andere voorwaarden voldoen.
de winch heb ik al helemaal geen idee van (arme accu, dat wel
de winch heb ik al helemaal geen idee van (arme accu, dat wel
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Als je 2 extra lampen wil moet je kijken welk vermogen je hebt. Aan de hand daarvan kan je dan bekijken of je die bij de bestaande lampen kan aansluiten maar naar mijn gedacht indien dit grote vermogens zijn gaat uw schakelaar het niet houden dus zal je er een relais tss moeten plaatsen die op zich dan bediend wordt door uw fars aan te leggen.
Die winch gewoon rechtstreeks op batt aansluiten met zekering ertussen die er aangegeven wordt.
Die winch gewoon rechtstreeks op batt aansluiten met zekering ertussen die er aangegeven wordt.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u