Pagina 1 van 3

FMF bochten met dempers leovinci

Geplaatst: ma 28 mar, 2005 01:13
door Dutje#82
euhm ja sinds kort hebbek uitlaten gekocht dus ff revieuwen !

kheb ze laten monteren door de dealer ! was daar toch voor nazicht.
en direct getest!

1ste vraag = welke jetting
antwoord= geen :shock: niet normaal dacht ik ff nagegaan maar dus het schijnt dat je bij FMF systemen niet moet rejetten dusja zover waren we al !

2de vraag = power verschil ?
antwoord = vroeger 2 met gemak een wheelie
= nu 3-4 met gemak nog's een wheelie

dus heel zeker wel veel power verschil rijdt ook een stuk vlugger dan voorgeen !! maakt niet zozeer meer lawaai alleen is het iets scherper !

3de vraag = levensduur van het hele boeltje door het NIET jetten
antwoord: als je genoeg je filter kuist en er beetje zorg voor dracht eenheel eind !!!

voila indien nog vragen post ze even of pm hè


grtzzzzzzzz

Geplaatst: ma 28 mar, 2005 01:46
door MC_Orie
Ik heb toch altijd horen zeggen dat wheelies met een banshee moeilijk waren ,door de langs achterbrug of zit ik verkeerd?

Geplaatst: ma 28 mar, 2005 08:06
door Franky
maar bij dat "niet rejetten" heb ik toch m'n twijfels hoor :?

Geplaatst: ma 28 mar, 2005 08:10
door Teunie
Rejetten moet.

Geplaatst: ma 28 mar, 2005 09:06
door Vincenzo
rejetten moet zeker en zeker als je van standaard op zo iets overstapt!!!

Geplaatst: ma 28 mar, 2005 09:27
door Dutje#82
Teunie schreef:Rejetten moet.
zegt van niet !!

maarja zondag 03/04/05 ben ik in neeroeteren hanzie ging dat ff kijken voor te jetten als het mogelijk was !!!

grtzzzzzzzzz

Geplaatst: ma 28 mar, 2005 09:51
door Teunie
Als je ook maar een beetje verstand van motoren hebt dan weet je dat rejetten wel moet, tenzij hij origineel heel erg overdreven rijk stond, wat echt niet het geval is.

Is toch ook logisch dat als een motor beter kan ademen hij ook meer moet kunnen verbranden? Als hij niet meer krijgt kan hij ook niet meer verbranden. Meer benzine dus!

Geplaatst: ma 28 mar, 2005 09:56
door peet #77
volgens mij moet hij rejet worden

Geplaatst: ma 28 mar, 2005 10:25
door Hanzie
jetten is noodzakelijk. zowiezo.

Geplaatst: ma 28 mar, 2005 10:53
door peet #77
ik heb enkel een demper zitten op die van mij en het was nodig om te jetten dus eeen volledige uitlaat is het zeker nodig volgens mij

Geplaatst: ma 28 mar, 2005 14:19
door keesie
laat tobben, hij komt bij een hele goeie dealer, die zal het echt wel weten :idea:
en als ie vastloopt...............er zijn duizenden zuigers en cylinders te koop 8)

Geplaatst: ma 28 mar, 2005 15:03
door Ludovic 250
ja maar dat kost ook duizenden franken zo'n piston of cilinder.
en wie z'n fout is het dan???

rejet maar wat,valt ook te zien in welke temperatuur hij getest heeft,als het die dag erg warm was kan het zijn dat hij toevalig goed ging,maar wat als het terug kouder wordt? dan zit jij met de problemen.
dus rejetten is de boodschap,desnoods een beetje teveel benzine,dat is beter als te weinig

Geplaatst: ma 28 mar, 2005 16:37
door Ralph
Als ie vastloopt dan kan er gelijk een 450cc met variabele uitlaatpoorten van Eddie Sanders Racing op :D

Geplaatst: ma 28 mar, 2005 16:39
door Robby
:lol: :lol: :lol: niet rejetten bij een uitlaat op een banshee :lol: :lol: :lol: volgens moij zal je shee wat te arm staan dan, je kunt altijd zo blijven voortrijden hoor,maar niet voor lang.

Geplaatst: ma 28 mar, 2005 17:57
door bansheefreak
dat zijn fijne uitlaten seg :shock: .
is echt een gat in de markt :D