Pagina 1 van 2
Reed spacers
Geplaatst: zo 09 nov, 2003 13:00
door HUMMER
Hebben deze veel effect? en zijn ze de investering waard? prijs/prestatie
Misschien dat hans dit het beste weet want die had er op zen blaster en ik heb ook een blaster dusja
Greetz HUMMER
Geplaatst: zo 09 nov, 2003 13:09
door Hanzie
je merkt het wel, de bedoeling is eigenlijk meer om je vermogensvurve te verplaatsen, voor meer bovenin of onderin. nieuw kosten ze iets van 20euro... vermoord me niet als ik het verkeerd heb. ik heb er nog eentje liggen, mag je hebben voor 5euro, is zo goed als nieuw.
ik heb nooit alleen het efect gemerkt van de spacer, altijd in samenwerking met de v-force reeds, die ook absoluut hun geld waard zijn.
ralph schreef:Ik heb ze er bij mij gisteren op gezet, stukje gereden. Rijd veel relaxter, alsof je vermogenscurve een vlakkere lijn krijgt. Het is wel even lastig met de luchtfilterbuis maar hij is er wel op te krijgen.
dit zei ralph er een tijdje geleden over.
Geplaatst: zo 09 nov, 2003 17:53
door HUMMER
hmz, dan denk ik dat eerder eerst ga sparen voor een dikkere carb
Alvast bedankt voor de info!
Geplaatst: zo 09 nov, 2003 18:39
door Ralph
Grotere carb. haalt niks uit. Als je de reedspacers tussen je reeds en je carb. zet dan krijg je meer vermogen bovenin geloof ik en tussen het blok en de reeds geeft meer vermogen onderin. Dus nooit reedspacers tussen je reeds en carb. zetten als je de crossbaan op gaat (daar weten Hans en ik alles van

), behalve als je hem hoog in de toeren houd.
Maar het rijd niet zo lekker, je kan hem beter tussen je blok en reeds zetten.
Ik zou eerder gaan sparen voor V-force reeds, daar heb je meer aan.
Geplaatst: zo 09 nov, 2003 18:54
door HUMMER
volges betrouwbare bron haalt grotere carb wel veel uit en om er zeker van te zijn heb ik eens met zijn blaster gerede en die trekt veel harder( blaster met +- zelfde mods als de mijne en ook eens op een standaardblaster getest)
zal er nog eens over moeten denken

Geplaatst: zo 09 nov, 2003 19:01
door Ralph
Ik betwijfel het....

Geplaatst: zo 09 nov, 2003 19:09
door bansheefreak
besteed liever je geld aan poort werk of dergelijke.
waarom een carb van 300euro voor mss 3 pk
Geplaatst: zo 09 nov, 2003 19:10
door Teunie
blasterfreak schreef:besteed liever je geld aan poort werk of dergelijke.
waarom een carb van 300euro voor mss 3 pk
Carb heeft enkel nut als je VEEL motor mods hebt. Anders is het geld weggooien.
3pk haal je er zelfs niet uit aan winst, tenzij je echt een flink getuned blok hebt.
Geplaatst: zo 09 nov, 2003 19:12
door bansheefreak
ik zei ook MMS 3 pk.
en je hebt gelijk teun als je enkel een fmf hebt dan is het WAARDELOOS.
maar het is jouw geld.
Geplaatst: zo 09 nov, 2003 19:12
door Ralph
In dit topic staat er ook een hoop over.
Geplaatst: zo 09 nov, 2003 19:13
door Ludovic 250
als je carb veranderd moet je alles veranderen,cylinder,... anders heeft het geen nut,als je dit gedaan hebt haal je er 3-4 pk uit
Geplaatst: zo 09 nov, 2003 19:43
door B@ckBone
ik zeg 1 ding .. Waarom hebben mega getunede Banshee's soms een kleine Carb erop staan dan de originele ?
Omdat groot niet altijd goed is
Geplaatst: zo 09 nov, 2003 20:34
door Ralph
Het gaat niet om de grote maar om wat je er mee kan

Geplaatst: ma 10 nov, 2003 11:49
door elsinore
heeft geen zin op een niet geprepareerde blaster motor, zonde van je geld.
probeer liever porting pijp en demper en een wiseco long rod, dan krijg je er heeeeel misschien 30 pk uitgeperst
Geplaatst: ma 10 nov, 2003 11:50
door elsinore
grotere carb vaak voor drag kleiner voor mx.