INGEVOERDE QUAD

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
YFZ450

INGEVOERDE QUAD

Bericht door YFZ450 »

Ik ben van plan om een kawasaki KVF650 Camouflage te bestellen bij quadcentrale. :)
Deze Quads komen van Duitsland en worden ingeschreven met een motoplaat. Op het Belgisch validatieattest voor een buitenlands voertuig staat hiervoor als vermogen 15KW op. Is dit reglementair? vermits deze Quad uiterraard meer als 15KW heeft, en stelt dit geen problemen voor te verzekeren? :?:
Op voorhand dank voor reacties en gouden tips
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

Is geen probleem. De verzekeringsmaatschappij vogt wat op de papieren staat. Mijn broer heeft ne KTM Duke monobike en der staat ook 15kW op. Ik garandeer u dat dat geen probleem vormt :!: Want m'n moeder is verzekeringsmakelaar. ;)
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

is geen probleem, om in te schrijven en dergelijke, maar als je een heel erg ongeval zet met andere betrokkenen en het wordt uitgespit en dergelijke kan het zijn dat je boete krijgt.
greetz
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

is geen probleem, om in te schrijven en dergelijke, maar als je een heel erg ongeval zet met andere betrokkenen en het wordt uitgespit en dergelijke kan het zijn dat je boete krijgt.
greetz
Sharky #3
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sharky #3 »

blast Racer AKA sdsracer schreef:is geen probleem, om in te schrijven en dergelijke, maar als je een heel erg ongeval zet met andere betrokkenen en het wordt uitgespit en dergelijke kan het zijn dat je boete krijgt.
greetz
hihi je valt in herhaling
jefke78
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door jefke78 »

Ik heb een ingevoerde Z400 uit duitsland , geen problemen bij de inschrijving (als moto) en geen problemen met de verzekering. Zorg er wel voor dat er een Belgisch gelijkvormigheidsattest bij is .
Maar bij Quadcentrale zal dat wel allemaal in orde zijn
Red King
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Red King »

Als er een ongeval met doden, zwaargewonden zou gebeuren en het parket komt ter plaatse en er zou iets niet in orde zijn aan de quad, dan word de importeur verantwoordelijk gesteld.
Suzuki - Kingquad
Deekske
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Deekske »

ik heb de mijne ook van daar en is ook geimporteerd, is volledig in orde hoor. die 15 KW heeft met het type rijbewijs te maken, meer dan 15 Kw op papier dan is dat iets dat ge motorijbewijs zou moeten hebben naar't schijnt
Kawasaki Brute Force 750i 4x4
27" Bear Claw
Dynojet-kit
FP-uitlaat
Moose Power Module
Warn 3.0ci
Garmin Quest
team green mcm
Easy Quadrider
Easy Quadrider

*

Bericht door team green mcm »

ma bij ingevoerde quads dan heb je toch geen garantie ....??? of hebben jullie dat wel? greetz
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

tja is geen enkel probleem !! gehoord van mun dealer : " zijn yamaha R1's gaan aan 190 PK de deur uit officieel maar 90 pk dusja !! als een dealer af zo'n zaken doet kan dat geen probleem vormen denkek :P

grtzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
S.W.A.T.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door S.W.A.T. »

de garantie geeft de verkoper dan,
weet je hoeveel ingevoerde auto's hier rond rijden in belgie al die auto handelaars gaan hun occasie wagens bijna allemaal in het buitenland kopen, het meeste komen ze van duitsland, en zijn daar al problemen over geweest bij een ongeval of zo? naar mijn weten niet voor wat zouden er dan problemen komen als er een ongeval gebeurt met een quad die ingevoerd is van duitsland?
witte yfz 450 06
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Red King
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Red King »

Quadcentrale geeft geen garantie
Suzuki - Kingquad
pro hauler
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door pro hauler »

Hallo,

Ik heb mijne DS 650 laten verzekeren op het werkelijke vermogen,
en de premie is lager raar maar waar.
sjarty
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door sjarty »

Dutje#82 schreef:tja is geen enkel probleem ! gehoord van mun dealer : " zijn yamaha R1's gaan aan 190 PK de deur uit officieel maar 90 pk dusja ! als een dealer af zo'n zaken doet kan dat geen probleem vormen denkek :P

grtzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
eventjes off topic reaktie , yamaha r1 heeft standaard maar 180 pk en geen 190 :idea:

mijn kfx 700 vermeld op het roze inschrijvingsformulier ook maar 15kw , no probs bij de verzekering .
Laatst gewijzigd door sjarty op zo 22 okt, 2006 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Twan #33
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Twan #33 »

ok misschien is het al eens gevraagt, maar een duidelijk antwoordt kan ik niet vinden,
Als ik een quad uit duitsland naar nederland wil invoeren met TUV of COC goedkeuring,
Wat kost het dan om op nederlands kenteken te zetten, je moet nog bpm betalen, de keuring en wat nog meer?
En wat zijn dan de totale kosten, quad kost bijv 7000 euro in duitsland.

Bedankt :crosser:
Check my project here HERE
And find all pictures HERE

www.quadclub.nl

SHE SUCKS GAS AND HOULS ASS
Plaats reactie