Pagina 1 van 1
moeilijk in zijn vrij,bij warm blok.
Geplaatst: za 04 jun, 2005 15:40
door mikebike
mijn warrior schakelt moeilijk in zijn achteruit,en moeilijk in zijn neutraal als het blokje warm is...is dat een warrior kwaaltje,of moet ik hem naar de reparatuur brengen?kortom iemand ervaring met dit euvel?
Geplaatst: za 04 jun, 2005 16:11
door Toine
Is er nog genoeg olie in versnellingsbakje?!
Indien niet zou door de wrijvingswarmte een en ander wel kunnen uitzetten, wat het schakelen belemmert.
Geplaatst: za 04 jun, 2005 16:13
door Vincenzo
had het vroeger met men blaster als de olie er al lang inzat ook al was het nog genoeg da hij nie in neutraal ging en olie eens verversen en dan was (bij mij) opgelost
Geplaatst: za 04 jun, 2005 16:50
door Mika
Had dat ook bij m'n Warrior als de motor warm was... Is normaal lijkt me
Geplaatst: za 04 jun, 2005 17:37
door raptorke
ik heb dit probleem ook met mijn raptor350 ! maar is het zelfde blok van een warrior
Geplaatst: za 04 jun, 2005 21:28
door Robby
die neutraal is een normaal probleem maar kan ook te wijten zijn aan de olie die zen beste tijd heeft gehad of koppeling die wat wrijft,die achteruit moet terug afgesteld worden. Blaster en warrior hebben dit omdat de blokken uit een enduro komen en ze hebben de tandwielen iets veranderd en breder gemaakt waardoor dat schakelen iets stroever verloopt, is ook een reden waarom deze boiten ijzersterk zijn.
greetz
Geplaatst: za 04 jun, 2005 22:09
door Obsession
heb hetzelfde gehad met mijn blaster maar na het vervangen van de olie was dit verholpen
Geplaatst: zo 05 jun, 2005 10:54
door Mika
Of de boite ijzersterk is valt nog te betwijfelen hoor, bij m'n Warrior was die na twee jaar redelijk naar de kl*te...
Geplaatst: zo 05 jun, 2005 11:39
door GateWay
ik heb bij men warrior dat als ik van achteruit terug naar vooruit schakel dat hij er zelden van de eerste keer goed inzit, als ik de koppeling dan stillejes los aat hoort ge hem "tikken" precies als hij over de tandwielen schiet.
is daar iets aan te doen ?
Geplaatst: zo 05 jun, 2005 12:19
door Vincenzo
denk het nie heb ik met men Z ook
Geplaatst: zo 05 jun, 2005 21:00
door Robby
moet je regelen,achter je achteruit hendel zie je een stang staan die naar je blok loopt
moertjes met sleuteltje 8 lossen, en dan hendeltje helemaal naar voren duwen en regelen dat de stang +-1 mm speling heeft. Staat ook in de werboek hoe je het moet doen hoor.
greetz
Geplaatst: wo 22 jun, 2005 13:54
door koen
jah bij mij is da ook azo
tis raptor 350
Geplaatst: wo 07 sep, 2005 10:20
door rayman
als hij niet in nuetraal wilt moet je ff goed gas geven .en hem naar neutraal schakelen heb ik ook gaad vanzelf dan ik heb me laten wijs maken dat het de schijven zijn die plakken.