Pagina 1 van 2

Nieuwe Dinli's

Geplaatst: wo 22 jun, 2005 09:10
door brumm
Zag op de site www.Dinli.com.tw dat de nieuwe 450 en 270 uit zijn.

Ze haden ze ook getest in italië. Ben benieuwd wat deze in Nederland gaan kosten in Zweden zouden ze volgende maand al te leveren zijn zag ik ergens.

Ben zeer benieuwd naar de prestatie's In feite heeft Dinli altijd goede kleine quads gemaakt. Als de kwaliteit gelijkwaardig is dan make ze ook nog een kans op de markt.

Geplaatst: wo 22 jun, 2005 09:21
door No Limit W-tec
Ziet er goed uit, 45 pk op de motor is ook niet slecht. Zal nog leuk worden in de 450 klassen. Enig minpuntje : 220 kg gewicht tov 159 kg voor de Yamaha.

Geplaatst: wo 22 jun, 2005 09:24
door Ralph
Mooi ding maar inderdaad wel zwaar :shock:

Geplaatst: wo 22 jun, 2005 09:25
door Dutje#82
geef mij maar een YFZ :lol:


grtzzzzzzzzz

Geplaatst: wo 22 jun, 2005 09:28
door Ralph
Tsja, scheelt wel 61 kilo. Ze mogen nog wel flink wat aan gewichtsbesparing gaan doen...

Geplaatst: wo 22 jun, 2005 11:22
door ~JoAcHiM~
t'is wel tof dat ze proberen een origineel model te maken maar ik vind het niet echt mooi. Komt rechtstreeks uit de alien films:

Afbeelding

Ook nieuwe utility Dinli??

Geplaatst: vr 24 jun, 2005 10:58
door brumm
zag dat ze in Italie ook al foto's hadden van de nieuwe Utility's van Dinli

op www.Dinli.it

Komen dezelfde blokken in. Ben zeer benieuwd wat de prijs gaat worden.

Geplaatst: za 25 jun, 2005 09:12
door FLIPmode
450 blok komt van subaru.

Geplaatst: za 25 jun, 2005 11:20
door blasterboy
k denk toch niet dat et met yfz mee kan hoor :wink:

Geplaatst: za 25 jun, 2005 11:22
door Rik350
FLIPmode schreef:450 blok komt van subaru.
450 boxer turbo 8)

Met YZf mee

Geplaatst: za 25 jun, 2005 14:55
door brumm
Denk ook niet dat de bedoeling is. Maar als deze gehomologeerd voor een aantrekkelijke prijs word neer gezet denk ik wel dat er veel van gekocht gaan worden.

Geplaatst: za 25 jun, 2005 21:02
door Quad-Racing-Limburg
Engine

Displacement 448cc
Cooling Liquid
Type 4 Stroke DOHC Gasoline Engine
Gear Shift Pattern R - 1 - N - 2 - 3 - 4 - 5
Horsepower Max 33.6 kw / 8250 rpm
Torque Max 41.2 N-m / 7500 rpm
Lubrication oil class Automobile Engine Oil 10w-40, Grade SF or Higher
Carburetor BSR42
Fuel Capacity 12.8
Transmission 5-speed with reverse
Starting System Electric

Suspension

Front Suspension Dual A-arm, 11" Travel
Rear Suspension Swing Arm, 10" Travel
Front Brake Dual Hydraulic Disc
Rear Brake Single Hydraulic Disc

Dimensions

Wheelbase 1830 mm
Overall Length 1830 mm
Overall Width 1090 mm
Overall Height 1150 mm
Ground Clearance 275 mm
Seat Height 850 mm
Unladen Mass 220 kg
Tires, Front 21x7-10 2PR
Tires, Rear 20x11-9 2PR

Geplaatst: za 25 jun, 2005 22:26
door L.D.
Een achteruit! Is wel een voordeel op de YFZ.
Als het een schappelijke prijs heeft, en homologeerbaar is, zulle ze er wel wat verkopen denk ik.

Geplaatst: zo 26 jun, 2005 07:39
door Quad-Racing-Limburg
banshee--lover schreef:geef mij maar een YFZ :lol:


grtzzzzzzzzz
jazeker yamaha power :twisted: kicks asssss :twisted:

Geplaatst: zo 26 jun, 2005 10:59
door FLIPmode



450 boxer turbo

Was het maar waar :twisted: