Pagina 1 van 3
Banshee op alcohol vs honda crx NOS
Geplaatst: wo 22 jun, 2005 13:52
door Sharky #3
Banshee op alcohol vs honda crx NOS
Meer hoef ik niet te zeggen denk ik
Enjoy
http://www.putfile.com/media.php?n=crx_burnt
Bron: kawieriders
Geplaatst: wo 22 jun, 2005 14:04
door MC_Orie

WOW, CRX gaat wel VET hard als em gemaakt is denk ik!Mooi filmpje!!Laat er oz maar meer kome

Geplaatst: wo 22 jun, 2005 14:17
door Blaster-boy
vet! die civic maakt in geen enkel geval kans
zo gelijk die ene shee die daar op bluetraxx tege die mustang gt wint
is ook vet clipje
Geplaatst: wo 22 jun, 2005 14:21
door Ralph
Hehe mooi vuurtje.
Geplaatst: wo 22 jun, 2005 14:25
door Sharky #3
Dat noemen ze dus een BURN OUT

Geplaatst: wo 22 jun, 2005 16:27
door Yamaha
Manse Hans met ze'n Civic
Dat bewijst maar weer dat een Banshee niet te verslaan is

Geplaatst: wo 22 jun, 2005 19:44
door MC_Orie

Manne zou er niet zo zeker van zijn, eigelijk had ik wa meer verwacht van die banshee...
Geplaatst: wo 22 jun, 2005 19:49
door Blaster-boy
die ga toch dik nie voluit oor die zei da die de 402m binne 10sec aflegge
da kan ne standaar crx me wa lachgas belange nie
Geplaatst: wo 22 jun, 2005 19:50
door MC_Orie

Ey pipo,is geen standaart crx hoor
Geplaatst: wo 22 jun, 2005 19:52
door Blaster-boy
zegge ze toch bone stock crx with 2 bottles of nitrous of iet in die aart
en stock wilt alsk mij nie vergis toch zegge da em voor de rest toch motorisch standaar is oor
Geplaatst: wo 22 jun, 2005 19:53
door MC_Orie
Bekijk blok maar eens goed dan!
Geplaatst: wo 22 jun, 2005 19:53
door MC_Orie
Maar wat maakt het uit, hij is verloren

Geplaatst: wo 22 jun, 2005 20:01
door Alfredo
Wel slim, een brandertje op een tankstation gebruiken...

Geplaatst: wo 22 jun, 2005 20:04
door Blaster-boy
is nie veel aan te zien da blok
maja hij heeft verlore en daar gaat et om
Geplaatst: wo 22 jun, 2005 20:15
door Toine
Om van zo'n afstand al te zien dat het blok standaard is of niet, dan zijde ne crack.
In ieder geval een bende ezels! als uwe motor in brand vliegt, houd je de motorkap gesloten en blaas je langs onder je brandblusser leeg in het motorcompartiment. Door de motorkap te openen, geef je de brand alleen maar extra zuurstof zodat hij nog aanwakkert.
