Pagina 1 van 3
Polaris Outlaw
Geplaatst: zo 24 jul, 2005 19:59
door Alfredo
http://www.polarisindustries.com/en-us/ ... ce/Outlaw/
Ik weet niet of deze quad algemeen gekend is, maar voor mij was het in ieder geval onbekend model... Heeft iemand hier al mee gereden? Is het echt een cross model, of gewoon iets voor mensen die meer comfort willen??
Geplaatst: zo 24 jul, 2005 20:41
door Franky
ik kende 'm ook nog ni...ma man...die is zalig joh
Geplaatst: zo 24 jul, 2005 20:43
door Obsession
ziet er zalig uit alleen die uitlaat in het midden vind ik wat minder.
Lijkt mij eerder utility dan een echt sport vooral door de onafhankelijke vering achter maar volgens de foto's is het een echt crossmachine.
Zal dus voor beide doele bruikbaar zijn
Re: Polaris Outlaw
Geplaatst: zo 24 jul, 2005 20:53
door kane
Alfredo schreef:http://www.polarisindustries.com/en-us/ ... ce/Outlaw/
Ik weet niet of deze quad algemeen gekend is, maar voor mij was het in ieder geval onbekend... Heeft iemand hier al mee gereden? Is het echt een cross model, of gewoon iets voor mensen die meer confort willen??
tis ne model van 06 die zijn meestal later te verkrijgen
Geplaatst: zo 24 jul, 2005 21:34
door Steffen
ziet er vet uit
is een 498 cc, en kvind hem wel mooi, die vering achteraan is wel eens iets anders voor op een cross model, maar kdenk niet dat da heel slecht zou zijn, en die uitlaat vindek wel wijs gedaan.
greetz
Geplaatst: zo 24 jul, 2005 22:44
door Franky
kvin dat met die uitlaat eigenlijk ook wel best vet, is 'ns iets anders
zal wel één van de betere recreatie quads worden denkek...
Geplaatst: ma 25 jul, 2005 10:57
door yamahakodiak
erg mooi gedaan die onafhankelijke vering op een sport quad
Geplaatst: ma 25 jul, 2005 11:03
door Blaster-boy
vette quad , die looks!
ma , ik snap niet wat er beter aan is om vanachter ook onafhankelijke vering te zette ?
Geplaatst: ma 25 jul, 2005 12:16
door Alfredo
Blaster-boy schreef:vette quad , die looks!
ma , ik snap niet wat er beter aan is om vanachter ook onafhankelijke vering te zette ?
Je moet u eens indenken dat je van voor geen onafhankelijke vering zou hebben, maar dus ook een as? Prettig rijden?
Waarschijnlijk krijg je dus ook een nieuw, comfortabel gevoel met onafhankelijke vering achteraan, die mee schokken opvang en de quad stabieler maakt als je enkel met een zijkant door een put rijdt. Vroeger kantelde de achterkant van je quad dan, nu zal die vering dit tegenhouden... (denk ik
)
Geplaatst: ma 25 jul, 2005 12:26
door Blasty
Die outlaw moet eigenlijk competitie bieden aan de Yfz en de 450R van Honda. Maar het is een zwaar ding en ik geloof dat hij hetzelfde blok heeft als de Predator500.
Geplaatst: ma 25 jul, 2005 13:43
door Toine
Het is absoluut een sports model, dus geen nieuwe utility. De Outlaw wordt voorzien van ne 500cc, met Mikuni 42 carbu. Manueel geschakeld, 5V +1A
Zijn drooggewicht komt op 200kg, waarmee hij 40kg zwaarder is dan de YFZ450 en 30kg zwaarder dan de Z400
De toepassing van IRS moet ervoor zorgen dat het rijcomfort op een sportsquad toeneemt. Zij mikken hiermee ook op de endurance wedstrijden.
Om het gaan leunen in snelle bochten tegen te gaan zou een systeem zijn uitgewerkt dat dit tegengaat (stabilisatorstangen)
Ben benieuwd naar de eerste tests van deze quad. Ne sports met onafhankelijke ophanging achteraan is iets nieuw, maar hoeft daarom zeker niet slecht te zijn. In de toekomst stappen wellicht ook andere hierop over.
Filmke
Geplaatst: ma 25 jul, 2005 15:53
door Rik350
Wel heel wijs ding hoor ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar de tests van deze machine. Jammer van het gewicht maar als daar een sterkere motor tegenover staat maakt het weer niet uit. + datde recreatie rijder ook wel wat om degelijkheid geeft en niet alleen naar prestatie kijkt.
Geplaatst: ma 25 jul, 2005 16:40
door Frank MB
Ik denk niet dat die quad mee mag doen in wedstrijden, het heeft geen starre achteras.
Geplaatst: ma 25 jul, 2005 16:56
door Alfredo
Hij staat ook een pak hoger van de grond dan de meeste sportquads, nadeel?
Geplaatst: di 26 jul, 2005 02:16
door Skicks
vet dat ie een achteruit heeft!!!