Pagina 1 van 1
bigbore kit en carbu raptor 660?
Geplaatst: di 06 sep, 2005 22:47
door john trekels
wie weet welke combinatie van bigbore kit en welke keuze van carbu goed is??
waar haal ik die??
greetzzz john
Geplaatst: wo 07 sep, 2005 14:08
door SlOoT
Geplaatst: wo 07 sep, 2005 15:01
door Dutje#82
WB heeft een 780 kitje
marnix schiettecatte heeft dit al meerdere malen gedaan ! heeft ze zelf's op stock liggen !
greeeeeeeeeeeetz
Geplaatst: wo 07 sep, 2005 16:03
door doubletracing
Geplaatst: wo 07 sep, 2005 17:55
door No Limit W-tec
Heb je mail gestuurd.
Geplaatst: wo 07 sep, 2005 19:48
door Skicks
veel meer onderhoud na zo'n kit??
Re: bigbore kit en carbu raptor 660?
Geplaatst: wo 07 sep, 2005 20:05
door Bartie
john trekels schreef:wie weet welke combinatie van bigbore kit en welke keuze van carbu goed is??
waar haal ik die??
greetzzz john
Ik weet dat mikuni een kit uitheeft voor raptor.
Een dubbele TM34
Geplaatst: do 08 sep, 2005 21:12
door Franky
Geplaatst: zo 11 sep, 2005 19:59
door john trekels
wat dacht ge van een 760cc kit en een ktm 500 2takt carbu met acc pomp??
Geplaatst: zo 11 sep, 2005 20:10
door Dutje#82
john trekels schreef:wat dacht ge van een 760cc kit en een ktm 500 2takt carbu met acc pomp??
euhm een 2 takt carbu op 4 takt da werkt toch nie ?
of ben ik nou mis ?
greeeeeeeetz
Geplaatst: zo 11 sep, 2005 20:53
door john trekels
tuurlik werkt dat
Geplaatst: zo 11 sep, 2005 20:56
door SlOoT
Ja werkt wel, alleen sproeiers aanpassen, als ik me nie vergis zal er een kleinere hoofdsproeier in moeten.
Geplaatst: zo 11 sep, 2005 22:22
door MC_Orie
GO trekels,wat is de prijs van zoon kitje?
Geplaatst: di 13 sep, 2005 21:10
door john trekels
hehe
prijs valt mee,
mja ben nu een werkende man zodus
Big bore kit
Geplaatst: wo 14 sep, 2005 11:36
door Supermono
Een big bore kit hoef je niet uit de US te halen. Je kan gewoon je eigen cilinder laten opboren tot 102.00 mm. Wil je groter dan 102mm (686cc dus) dan moet je je bus verpersen en cilinder en carter kotteren. Wanneer je er veel mee wilt rijden voor hobby gebruik zou ik een 101mm zuiger aanraden met een hogere compressie verhouding. In combinatie met wat aanpassingen aan je cilinderkop en carbs win je toch al behoorlijk aan vermogen.
Wil je echt tunen dan zou ik het anders doen, maar dan wordt het wel een heel stuk onderhoudt gevoeliger en heb je veel meer last van slijtage.