raar
raar
hallo
k ben vandaag wezen crosse en ik keek naar mijn bougie en hij keek tegen het wit en hij liep ok nie lekker, duss wij de naalt 1tje hoger gezet ,en hij kreeg veelst veel benzine in een keer , duss wij de naalt 2 standjes lager gezet toen deed hij het kei goed. mijn vraag is hoe kan het dan dat de bougie tegen het wit zit terwijl hij te veel benzine krijgt waar ligt dat aan ?
alle tips zijn welkom
k ben vandaag wezen crosse en ik keek naar mijn bougie en hij keek tegen het wit en hij liep ok nie lekker, duss wij de naalt 1tje hoger gezet ,en hij kreeg veelst veel benzine in een keer , duss wij de naalt 2 standjes lager gezet toen deed hij het kei goed. mijn vraag is hoe kan het dan dat de bougie tegen het wit zit terwijl hij te veel benzine krijgt waar ligt dat aan ?
alle tips zijn welkom
http://www.quadtuning.nl/estore/uploadi ... ockoff.jpg
als je deze wilt bevestigen moet je dan die pin verwijderen die in van het moterblok naar de pomp?
als je deze wilt bevestigen moet je dan die pin verwijderen die in van het moterblok naar de pomp?
Bij die kit sluit je inderdaad het hele pompje af, pompvinnetje gaat er ook uit dacht ik. Maar dan moet je wel de hele zijkant van het blok openhalen, vandaar dat die pakking er bij zit. Dat is wel te doen.
Maar het is makkelijker om de ingang van het pompje te verbinden met de uitgang, zodat ie constant rondpompt. Dan het slangetje naar de carburateur goed afsluiten en het olietankje met slang verwijderen.
Je moet dan wel zelf gaan mengen.
Maar het is makkelijker om de ingang van het pompje te verbinden met de uitgang, zodat ie constant rondpompt. Dan het slangetje naar de carburateur goed afsluiten en het olietankje met slang verwijderen.
Je moet dan wel zelf gaan mengen.
-
- Quad Master
- Berichten: 1557
- Lid geworden op: ma 14 feb, 2005 11:46
- Locatie: Oost Vlaanderen
voor degene die niet weten wat een plugchop is
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... t=plugchop
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... t=plugchop