Geachte Quadliefhebbers,
Sinds kort verkopen ze op mijn werk ook Quads, vandaag hebben we de eerste 2 kindermodellen van suzuki binnen gekregen (50 en 80), ook hebben we een 100cc chineesje staan wat het ook erg leuk doet. Binnenkort krijgen we er nog meer, o.a. de KingQuad. Ik ben na het monteren van deze Quads erg enthousiast er over geworden en ik vraag mij af hoe het nu precies zit met het op kenteken zetten van deze voertuigen. Is er iemand die hier ervaring mee heeft en hoe het nou precies werkt in duidelijke stappen en wat dit ongeveer kost? Ik heb het halve internet al afgezocht en het enige wat ik kan vinden is dat het mogelijk is en dat je er een kilometerteller en lichten voor nodig hebt, maar hoe het werkt met de keuring en dergelijke is mij nog een raadsel. Wie kan mij hier duidelijkheid over geven?
Bijv. even als voorbeeld, de Z250 van Suzuki, is die al geschikt voor de openbare weg of moet daar nog aan geknutseld worden?
Alvast bedankt!
(Ik hoop dat er iemand zo aardig is om voor mij te kijken welke quads van de website http://www.goedkope-quads.nl op de openbare weg mogen na keuring, dan kan ik dat op de website er bij vermelden, i have not got a clue now )
Openbare weg, hoe zit het nu PRECIES?
Oh ok, Sorry,
Het gaat over Nederland,
We zijn helemaal nieuw in de Business (we verkopen boten en buitenboordmotoren en hebben dit sinds 2 dagen er bij genomen) en ook mijn werkgever weet er nog niet veel vanaf (minder als mij in ieder geval), we zitten nog in een opstartfase en moeten alles nog leren Dat is ook de reden waarom we op dit moment alleen nog de wat kleinere (niet road legal) modellen hebben. Technische kennis is er genoeg aanwezig (ik zelf ben kartmonteur geweest en mijn baas maakt al 30 jaar buitenboordmotoren, als we er echt niet uitkomen dan vragen we de buurman die coureur is ) Het is alleen dat we er juridisch nog niet veel van af weten. Helaas bied Suzuki nog geen cursus aan waarin dit allemaal uitgelegd wordt en moeten we er dus zelf achter zien te komen...
Het gaat over Nederland,
We zijn helemaal nieuw in de Business (we verkopen boten en buitenboordmotoren en hebben dit sinds 2 dagen er bij genomen) en ook mijn werkgever weet er nog niet veel vanaf (minder als mij in ieder geval), we zitten nog in een opstartfase en moeten alles nog leren Dat is ook de reden waarom we op dit moment alleen nog de wat kleinere (niet road legal) modellen hebben. Technische kennis is er genoeg aanwezig (ik zelf ben kartmonteur geweest en mijn baas maakt al 30 jaar buitenboordmotoren, als we er echt niet uitkomen dan vragen we de buurman die coureur is ) Het is alleen dat we er juridisch nog niet veel van af weten. Helaas bied Suzuki nog geen cursus aan waarin dit allemaal uitgelegd wordt en moeten we er dus zelf achter zien te komen...