Pagina 1 van 2
tcs
Geplaatst: di 27 sep, 2005 15:56
door wantjes #9
weet er iemand meer over de tcs-shocks?
of heeft ze iemand zitten?
goed? niet goed?
alle info is welkom
thx
Geplaatst: di 27 sep, 2005 17:45
door Ivoman #7
Het gaat hem om deze shocks.
front shocks (
link)
rear shock (
link)
Ik zou voor Works Performance Shocks gaan, maar da's een persoonlijke keuze, he.
Geplaatst: di 27 sep, 2005 17:48
door Dutje#82
works is ecth niet zo'n goeie veer hoor

een axis,tsc is goed en betaal baar in amerika ! pep,elka zijn daar de duurdere !
greeetzzz
Geplaatst: di 27 sep, 2005 17:54
door Ivoman #7
banshee--lover schreef:works is ecth niet zo'n goeie veer hoor

Heb uit goede bronnen vernomen dat mits goede afstelling het goed shocks zijn.
Geplaatst: di 27 sep, 2005 18:25
door Ralph
Works zijn inderdaad best goed.
Geplaatst: di 27 sep, 2005 19:00
door No Limit W-tec
TCS is goed en betaalbaar, maar met de ervaring die ik heb zou ik geen vering meer kopen buiten België, Frankrijk of Nederland.
Vrijdag heb ik normaal mijn quad terug met Intrax vering en hoop dat dit de verwachtingen inlost. Service en klantgerichtheid is zeker al super.
Verder zijn de aangepaste Ohlins veren die te koop zijn in Frankrijk (niet de standaard YFZ Ohlins) ook zeer goed.
Reken echter op een goede set VLS of Ohlins op +/- 2500 €. Wens je minder uit te geven dan is Reiger de enige goede prijs/kwaliteit verhouding.
Geplaatst: wo 28 sep, 2005 01:03
door rippeke
wat zijn die aangepaste ohlins dan??
ik heb hier een foto staat die ik zaaaaaaaalig vind maar kan nergens het type vinden
zijn bijna zeker LT veren maar vind daar nergens details over

Geplaatst: wo 28 sep, 2005 05:57
door Dutje#82
rippeke schreef:wat zijn die aangepaste ohlins dan??
ik heb hier een foto staat die ik zaaaaaaaalig vind maar kan nergens het type vinden
zijn bijna zeker LT veren maar vind daar nergens details over

36PRX dual rate Long travel ! kan ik je zo leveren
rgeeetz
Geplaatst: wo 28 sep, 2005 09:41
door doubletracing
die long travel veren is da echt noodzakelijk ?als je nu gewone ohlins koopt op bredere a armen waarom zou dit niet even goed marcheren??kan iemand me daar deftige uitleg op geven?zit allang met die vraag

Geplaatst: wo 28 sep, 2005 09:59
door Ivoman #7
banshee--lover schreef:36PRX dual rate Long travel ! kan ik je zo leveren
konden we die maar zo betalen
No Limit YFZ schreef:TCS is goed en betaalbaar, maar met de ervaring die ik heb zou ik geen vering meer kopen buiten België, Frankrijk of Nederland.
Is dat omwille service na verkoop?
Geplaatst: wo 28 sep, 2005 10:20
door Fré
doubletracing schreef:die long travel veren is da echt noodzakelijk ?als je nu gewone ohlins koopt op bredere a armen waarom zou dit niet even goed marcheren??kan iemand me daar deftige uitleg op geven?zit allang met die vraag

zoek even op "long travel" op dit forum, staat een hele topic over
Geplaatst: wo 28 sep, 2005 11:05
door No Limit W-tec
Ivoman schreef:banshee--lover schreef:36PRX dual rate Long travel ! kan ik je zo leveren
konden we die maar zo betalen
No Limit YFZ schreef:TCS is goed en betaalbaar, maar met de ervaring die ik heb zou ik geen vering meer kopen buiten België, Frankrijk of Nederland.
Is dat omwille service na verkoop?
Idd, service, revalving indien niet tevreden,...
Geplaatst: wo 28 sep, 2005 11:06
door No Limit W-tec
rippeke schreef:wat zijn die aangepaste ohlins dan??
ik heb hier een foto staat die ik zaaaaaaaalig vind maar kan nergens het type vinden
zijn bijna zeker LT veren maar vind daar nergens details over

Zijn idd LT Ohlins, via via kan ik eraan geraken in Frankrijk, zijn Lassaigne replica's met aangepaste valving.
Geplaatst: wo 28 sep, 2005 11:09
door wantjes #9
en wat kost zoiets
Geplaatst: wo 28 sep, 2005 11:41
door Dutje#82
wantjes schreef:en wat kost zoiets
PM !
greeetzz