kilometerteller

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
blaster8
Quadfanaat
Quadfanaat

kilometerteller

Bericht door blaster8 »

Is dat eigenlijk gemakkelijk als je dat hebt of is dat voor niks nodig?!
Hoe weet je dan hoe hard je gaat als je over de baan rijd? :)
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Bericht door Blaster-boy »

het moet niet , ma is toch gemakkelijk als je nie teveel snelheidsboetes wilt krijge
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
blaster8
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door blaster8 »

Hoeveel kost dat eigenlijk? Is dat universeel? Ikzelf heb een blaster gekocht.
FOR FUN
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door FOR FUN »

Héhé,ik ben verleden week woensdag tegengehouden geweest voor controle (op de openbare weg) en de MENEER van de politie vroeg toch waar de kmteller stond :shock: ,geloof me of niet maar hij was net geplaatst,is wel maar zo'n klein ding van Sigma maar werkt uitstekend.
Enjoy your ride...
blaster8
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door blaster8 »

En hoe noemt da spel van Sigma? Hebt ge er verschillende soorten in? Hebt ge da zelf gemonteerd of laten doen door iemand?
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

blaster8 schreef:En hoe noemt da spel van Sigma? Hebt ge er verschillende soorten in? Hebt ge da zelf gemonteerd of laten doen door iemand?
Ik vermoed dat het een kilometerteller voor een fiets is. Die kosten 25 EUR ofzo en installeer je op achterste tandwiel + achterbrug.
Je kan er ook eentje van TrailTech kopen. Die zijn wel een pak duurder (100 EUR) maar zijn speciaal ontworpen voor op een quad en worden op het voorwiel geïnstalleerd.
blaster8
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door blaster8 »

Kan men dan ook zien hoeveel er nog in de tank zit of niet? 8)
Blaster 2005 RIDE WITH PRIDE!
ART Nerfbars - TrailTech - Kenda Baanbanden - Cycra Handkappen
andy;
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door andy; »

FOR FUN schreef:Héhé,ik ben verleden week woensdag tegengehouden geweest voor controle (op de openbare weg) en de MENEER van de politie vroeg toch waar de kmteller stond :shock: ,geloof me of niet maar hij was net geplaatst,is wel maar zo'n klein ding van Sigma maar werkt uitstekend.
inderdaad als je quad ingeschreven is voor op de baan ben je verplicht van er één te hebben, heb hetzelfde tegengekomen
Skicks
Quadracer
Quadracer

Bericht door Skicks »

blaster8 schreef:Kan men dan ook zien hoeveel er nog in de tank zit of niet? 8)
niet bij trailtech!! als je iets vind waar je ook je tank mee kan meten, laat mij het wete, ik zoek da ook!!

greetz,S
EXFSS
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door EXFSS »

als je een sigma 700 neemt, die gaan tot 300km/h
heb ik altijd op men streetfighters gebouwd, gaat tot op de km juist,
geeft niet aan hoeveel naft er nog in de bak zit
bm suspension
maikel oolders
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door maikel oolders »

hoeveel naft er nog in de bak zit :lol:

Ik snap het maar ik had er nog nooit van gehoord :lol:
Drive a Z
Quadrider
Quadrider

Bericht door Drive a Z »

Voor de benzine in de benzinebak te meten zal moeilijk zijn,want dan zal je ook een vlotter moeten installeren :wink:
White-Red Raptor 700 '2008
Sharky #3
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sharky #3 »

Skicks schreef:
blaster8 schreef:Kan men dan ook zien hoeveel er nog in de tank zit of niet? 8)
niet bij trailtech!! als je iets vind waar je ook je tank mee kan meten, laat mij het wete, ik zoek da ook!!

greetz,S
ik heb er zo eentje liggen

maar ik denk dat er nog een soort sensor (vlotter) bij moet...
Weet er iemand waar ik die sensor kan vinden

of werkt dat op het systeem dat je lichtje van de benzine doet branden...
blaster8
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door blaster8 »

Die sigma 700, is da voor ne fiets of voor ne moto? Kan men dat er zelf opzetten?
Blaster 2005 RIDE WITH PRIDE!
ART Nerfbars - TrailTech - Kenda Baanbanden - Cycra Handkappen
FOR FUN
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door FOR FUN »

Sigma's zijn bij mijn weten allemaal voor op de fiets maar ik heb de 800 er bij mij opstaan en werkt perfect.Er zijn verschillende type's hoe hoger het getal vb 800 hoe meer uitlezingen je kan doen vb hoogste snelheid,afgelegde dagafstand,gereden tijd enz.Het monteren vraagt wel wat knutselwerk,aléé dat is eigenlijk te zien hoe je eigen technische kennis is.Het is wel zo dat er een sensor(zijn twee delen een daarvan is een magneet) bijgeleverd word die eigenlijk bedoelt is om op een fietswiel te monteren(één onderdeel en dat is het magneetje word geklikt op de reyons en het andere word op de fietsvork gezet) en een quad heeft geen wielnaven(reyons).Ik heb al quads gezien waar ze het magneetje in het voorste wiel hadden GEPLAKT met een twee componentenlijm en voor het stukje dat eigenlijk aan de voorvork van de fiets word gezet een aluminium beugeltje aan de ophanging hadden gemaakt,bij mij zit hij acheraan op mijn achterbrug en ik heb ook zo'n beugeltje moeten maken,dat vergt voor SOMMIGE wel wat technische ervaring.Het werkt dus zo, wanneer je wiel één toer gedaan heeft passeert het in het wiel geplakte magneetje het vastgemonteerde tweede onderdeel van de sensoor dat geeft telkemale een inpuls door naar de kmteller en hoe sneller je rijd des te meer impulsen zodat ook je kmteller hoger zal oplopen :wink:
Enjoy your ride...
Plaats reactie