Iemand uit de Streek Dendermonde

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
bono2100
Toeschouwer
Toeschouwer

Iemand uit de Streek Dendermonde

Bericht door bono2100 »

Hoi ik ben 26 jaar en ik heb een Masai Quad L50 Ik weet dat het niet veel speciaal's is en zo maar ik ben er content van en ik zou hem wel nog een beetje Willen opdrijven naar een 60 Km of zo maar dat is enkel en alleen omdat hij in (automatishe) Tweede versnelling echt niet veel Kracht heeft. Daarom zou ik hem iets meer Kracht willen geven, alleen heb ik niet echt geld voor dat te doen. Dus ik zat me aftevragen of hier mensen in de buurt van mij waren met nen Quad , voor afentoe eens een stukje te gaan rijden, Niet echt gaan racen of zo , maar gewoon voor de fun een aantal Kilomterkes afteleggen en relaxen en fun hebben.

als er iemand in de streek is zou leuk zijn als die eens wil he :-) Laat maar iets Weten.

Greetz
Bono2100 "masai L50 gebruiker"
doubletracing
Quadracer
Quadracer

Bericht door doubletracing »

50cc en je bent 26jaar??da moet toch direct tegen steken??
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

hier in straat rijdt er ook zo iets rond komt van uit de AIT da ga dus niet voorruit he en klein dat da is
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
doubletracing
Quadracer
Quadracer

Bericht door doubletracing »

ja uit de ait,das ook zo een ramp!da ze dat durven verkopen...voor gastjes van 3 tot 7 jaar oké.
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

das eigenlijk de bedoeling van Sem maar ja als de mensen da kopen voor hun zelf inplaats van voor hen kinderen daar kan hij niets aan doen he

ze moeten maar zelf slim genoeg zijn en da niet kopen
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Sharky #3
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sharky #3 »

hmmm 50cc ....
kleine quad....

zet er baanbandjes op en ga er mee op het indoorkart circuit :lol:

Pocketquad :mrgreen:
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

lol, met quad op een indoorkart circuit :lol:
jah, dat je op zo'n leeftijd nog een 50 cc koopt, dan rijdt dat al nie te rap en je kan er niet echt off road mee gaan, of da die 'quad' vliegt uit elkaar. Een vriend van mij heeft ook zo'n 50 cc, kmoet zeggn, zo klein vond in deze niet (in vergelijking met sommige andere 50 cc) maar qua prestaties... trekt niet op, heeft totaal geen kracht en rijdt zo'n 55 origineel :? ahja, nog veel plezier met je quad !
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;

A new quad generation is born !
Sharky #3
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sharky #3 »

Steffen schreef:lol, met quad op een indoorkart circuit :lol:
Mijn pa is vroeger de uitbater geweest van de indoorkarting in Drongen...
Met quads op het circuit was nochtans de max (maar gevaarlijk)
Kortvrint
Quadrider
Quadrider

Bericht door Kortvrint »

Wat vinden jullie over het algemeen van die AIT quads?
ze zijn er tot 600 cc denk ik
de 250cc kost maar 2950 euro exl btw
vet zal het ook niet zijn denk ik dan direct
-HONDA TRX250r
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

nee die zijn echt niet goed hoor. je moet je dit afvragen: "Hoe komt het dat ik daar voor een 250cc 2950€ betaal en en voor een yamaha blaster 200cc 4000€ betaal" dit is gewoon omdat het kwalitatief veel minder is. Het is chinesen brol. Maar ja de mensen trappen daar in he. En beseffen later dat het brol is en dat ze maar problemen bijven hebben en de kosten dan mss hoog lopen waardoor ze voor dat geld een deftige quad konden kopen.
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Twan #33
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Twan #33 »

laat die jongen toch hij is dan 26 en heeft een 50cc nou en hij hoeft toch maar veel plezier te hebben in het rijden.
Dus beetje nutteloze reacties van sommige hier.
bono2100
Toeschouwer
Toeschouwer

hey iedereen

Bericht door bono2100 »

hey iedereen , ik moet zeggen persoonlijk , datf je allemaal wel interessante Info en commentaar geeft, maar als je eens nagaat wat die kosten ten eerste wel geloof me er zijn er niet veel die dat zomaar even op tafel kunnen leggen (en ik ben zo iemand) en persoonlijk ? dat is een Vreselijke goeie quad , en ik heb al door modder gereden en door bossen er mee en ik heb er GEEN problemen mee in tegenovergestelde wat vele hier zeggen. En ja het is maar een 50 cc maar is best wel VREE goed. en hij is best niet klein en hij rijd snel genoeg. Ik heb het gekocht voor het PLEZIER en niet voor te racen. De mogelijkheid hebben te rijden waar andere niet echt kunnen gaan rijden met auto of fiets en toch op gemak er door kunnen. Maar tenslotten dacht ik dat de vraag was , of er iemand uit de Streek van dendermonde was , maar na dit alles te lezen denk ik dus niet en dat ik hier bijna alleen ben. bedankt voor jullie tijd anyway

have fun.

PS : Moest ik van De meeste mensen zijn zou ik echt eerst die Quad's gaan uittesten zelf voor alleer je commantaar gaat geven op wat je leest of hoort . Ik rij er zelf en ik garandeer je het is fun voor er mee te rijden, het is GEEN racer maar het is ECHT fun. (daar gaat het tenslotte op denk ik)
Bono2100 "masai L50 gebruiker"
rh2fast4u
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door rh2fast4u »

Beetje dom om alles wat daarom geen dure merksticker erop heeft direct over dezelfde kam te scheren en af te breken. Getuigt eigenlijk niet echt van veel intelligentie.

Er is spijtig genoeg veel brol op de markt, en het is dan ook soms moeilijk om een onderscheid te kunnen maken op merknaam omdat er nu eenmaal zo veel nieuwe namen zijn, maar daarom zijn niet alle "alternatieve" merken brol die direct kapot vliegt, he!

Heb zelf het geluk gehad om toch een redelijk aantal merken te kunnen proberen, waaronder alle "gekende" merken en ook andere merken. Qua prijs/kwaliteit/fun verhouding zijn er toch een paar merken waar een Yam of zo niet aan kunnen tippen.

Nog veel plezier, bono2100!
Plaats reactie