Hoe het beste roderen???
-
- Quadrider
Hoe het beste roderen???
gan menne 700r binnekort roderen maar wil dat echt goed doen,dan gaat em beter en soepeler. Vroeger met mijn eerste quad (blaster) liet ik hem niet te hoog in toere gaan en reed niet te snel ongeveer een 60 per h en dit 6 naftbakken lang. Is dit de goeie manier om mijne raptor te roderen (in te rijden) ???? Vraag het want kan dat artikel opt begin van de modder beren niet openen begint altijd te zeveren over inloggen maar ben al ingelogd. Dus alle raad over hoe ik mijn quad het BESTE kan roderen is welkom. Of een link is ook goed.
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Ktm 525 XC,Ready To Race?!
net als met alle motoren, VOLGAS. Warm rijden en dan volle pot erop. Na 100km olie en filter wisselen. daarna lekker zo doorgaan. zou er iets mogen zijn komt het heel snel naar boven. geloof je me niet.........kijk dan naar de racers van motorfietsen en elke tuner kan dit bevestigen. kijk oa maar naar www.mototuneusa.com inloggen en kijk bij break in secrets.
hmmmmmm. eat me..
-
- Quadrunner
-
- Quadracer
2 tankjes rustig rijde en dan al wa meer gasse
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quad Expert
- Contacteer:
wally schreef:http://mototuneusa.com/break_in_secrets.htm lees dit maar....
dat is snel rodere,kan geen kwaad,maar als je toch ietwat wil hebben dat je zuiger langer meegaat dan 60u dan rodeer je traag anders zijn je segmenten op 1-2-3 zo lam als iets
-
- Quadrunner
ik heb het hiervoor met al mijn motorfietsen gedaan, en wat blijkt. De mijne had bijna altijd het meeste vermogen vergleken met dezelfde fiets op dezelfde testbank. Met de quad kan het ook omdat het principe hetzelfde is. (heb met de motorfietsen ook 40000+ km gereden zonder olieverbruik!!!!! )Dus als je denkt dat je blokkie snel op is dan heb je het fout. Maar dat is mijn mening. Het ALLERBELANGRIJKSTE is warmrijden. Daarna kan je alles uit de kan halen. Doe ik ook mijn raptor 700 en heb binnen 20 uur 2 keer olie oliegewisseld en (k&n oliefilter en castrol gps halfsyntheet, al mij hele leven zolang ik bestuurder ben) en 1 keer kleppen gesteld (hoefde niets bij te stellen)
hmmmmmm. eat me..