hoe het maken van audi look koplampen (update met film)
-
- Quad Master
hoe het maken van audi look koplampen (update met film)
de ledstrip kan je bij mij bestellen voor 25euro incl. verzendkosten (binnen nederland)
de led strip is voorzien van een plakrand
ze zijn dan al helemaal op maat, je hoeft ze dan alleen nog maar in te plakken en aan te sluiten
als je kijkt naar je lampen zie je tussen het glas en de zwarte kap een naad lopen de led strips past prezies tussen
boor een gaatje in de hoek van ongeveer 6mm (voor je draad)
trek je draden door het gaatje tot aan de smelkous en plak dan de strip goed en mooi op ze plaats
laat je draad er zo uit komen
plaats je lampen terug een sluit je verlichting weer aan.
de leds aansluit op je contactslot.
zoek met een spanningzoeker bij je contactdraden waar spanning op staat met contact aan.
zet dan je contact uit en kijk dan of de spanning er van af is(die draad moet je dan hebben) sluit daar de plus draad van de leds aan.
sluit de min draad aan op het frame.
zet je contact aan en de leds moet werken
als je nog met vragen zit, laat het dan maar weten
Link
Link
succes met hobbyen
de led strip is voorzien van een plakrand
ze zijn dan al helemaal op maat, je hoeft ze dan alleen nog maar in te plakken en aan te sluiten
als je kijkt naar je lampen zie je tussen het glas en de zwarte kap een naad lopen de led strips past prezies tussen
boor een gaatje in de hoek van ongeveer 6mm (voor je draad)
trek je draden door het gaatje tot aan de smelkous en plak dan de strip goed en mooi op ze plaats
laat je draad er zo uit komen
plaats je lampen terug een sluit je verlichting weer aan.
de leds aansluit op je contactslot.
zoek met een spanningzoeker bij je contactdraden waar spanning op staat met contact aan.
zet dan je contact uit en kijk dan of de spanning er van af is(die draad moet je dan hebben) sluit daar de plus draad van de leds aan.
sluit de min draad aan op het frame.
zet je contact aan en de leds moet werken
als je nog met vragen zit, laat het dan maar weten
Link
Link
succes met hobbyen
Laatst gewijzigd door mike04011977 op do 23 dec, 2010 02:23, 4 keer totaal gewijzigd.
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Re: hoe het maken van audi look koplampen
Super
Als we hier kudos konden geven was et +1 geweest
Zal het zeker een keer gaan toepassen
thanks for the tip
-
- Quad Master
quad-racerrr schreef:Super
kudos???
don't ride, just fly
yfz 450
yfz 450
leuk gedaan man
zier er dik uit
zit er patent op of is het vrij toe pasbaar?
om gejank te voorkomen
zier er dik uit
om gejank te voorkomen
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
-
- Quad Master
mobydirk schreef:leuk gedaan man
zier er dik uit
om gejank te voorkomen
ik ben niet zo kinderachtig
ga gerust je gang. daar zijn we hier tog voor (elkaar te kunnen helpen)
don't ride, just fly
yfz 450
yfz 450
-
- Quadverslaafde
al is het naar de klote
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quad Master
quad-racerrr schreef:Haha, nja dat krijg je als je veel op http://www.dumpert.nl komt
In iedergeval plus punten
nou bij deze heb ik dan me eerste + punt
don't ride, just fly
yfz 450
yfz 450
- yamahakoppel
- Quad GOD
er zijn er nog die dit hebben miss iets minder afgewerkt maar heb het ook al een paar jaar
alleen het uiteind wat je kan afknippen goed afdichten met cilicone of stukje krimpkous anders krijg je zoals ik dat met zout een kortsluiting ontstaat en je gewoon een gat in je lamp brand
stond aan de rode lichten komt er opeens gewoon rook van mijn licht ik stop iets verder voor te kijken was er al 1cm van de ledstrip weg gesmolten en een gat in de zwarte kap gelukkig is het met een nieuwe strip niet meer zichtbaar
alleen het uiteind wat je kan afknippen goed afdichten met cilicone of stukje krimpkous anders krijg je zoals ik dat met zout een kortsluiting ontstaat en je gewoon een gat in je lamp brand
stond aan de rode lichten komt er opeens gewoon rook van mijn licht ik stop iets verder voor te kijken was er al 1cm van de ledstrip weg gesmolten en een gat in de zwarte kap gelukkig is het met een nieuwe strip niet meer zichtbaar
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Thanks Mike, ik ga denk ik hetzelfde doen
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Zeer mooi!!
Heb je ook een foto van als die af is? Overdag.. ?
Ohja, voor de mensen die op dit weg rijden met dit, krijgen wel een boete als ze alleen de leds aan hebben. Was laats op het nieuws had iemand dit bij een 206 gedaan. Ik dacht 60 of 90euro.
Ik denk dat het wel mag in combinatie met dimlicht maarja, weet het niet zeker. Je weet maar nooit met die gekke.
Maaaar, .... het is ook heeel erg storend he...
Gr Kees.
Heb je ook een foto van als die af is? Overdag.. ?
Ohja, voor de mensen die op dit weg rijden met dit, krijgen wel een boete als ze alleen de leds aan hebben. Was laats op het nieuws had iemand dit bij een 206 gedaan. Ik dacht 60 of 90euro.
Ik denk dat het wel mag in combinatie met dimlicht maarja, weet het niet zeker. Je weet maar nooit met die gekke.
Maaaar, .... het is ook heeel erg storend he...
Gr Kees.
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb ook een tijd dit artitel gevolgd op Ebay maar ze bieden vaker tegen of over de 100euro en dat vind ik toch best veel.
http://www.youtube.com/watch?v=GU9bYHsyOLc" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=GU9bYHsyOLc" onclick="window.open(this.href);return false;
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
-
- Quad Master
kees schreef:Ik heb ook een tijd dit artitel gevolgd op Ebay maar ze bieden vaker tegen of over de 100euro en dat vind ik toch best veel.
hey kees
klop helemaal ik heb ze namelijk van ebay.de voor €125 excl. verzend kosten
speciaal om te zien hoe hij het gemaakt heeft
zodat ik jullie weer kan helpen hoe ze kan maken, dus een kleine bijdrage is altijd welkom
don't ride, just fly
yfz 450
yfz 450
heeft die dan gauw verdiend die duidser