ketting: met of zonder masterlink?
-
Fré
- Quad Expert

ketting: met of zonder masterlink?
De titel zegt het al.
Masterlink lijkt me zeeeeer handig om de ketting zeer goed te reinigen, maar compromiteert misschien de stevigheid ("zwakke" schakel)?
Masterlink lijkt me zeeeeer handig om de ketting zeer goed te reinigen, maar compromiteert misschien de stevigheid ("zwakke" schakel)?
White LTZ-450 - powered by MSD -
Re: ketting: met of zonder masterlink?
ik heb de mijn her gereveteerd. Met slotje ben ik lijk nie aan, ik zie veel toestanden onder gewone belasting dat dit slot loskomt. Ik praat dan wel niet over quads maar een gewone aandrijving waar geen krachten op komen.Fré schreef:De titel zegt het al.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Zou niet weten waar je ketting gaat halen zonder masterlink ? Alle aftermarket kettingen zijn met masterlink. Niet mee inzitten dus.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Niet mee inzitten Fré, iedereen rijdt met masterlink, dus waarom zouden er problemen mee zijn ?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
-
epix no-fear
- Quad Expert

ik heb altijd al met een gewoon slotje gereden en bij mij is het nooit los gegaan
dat los gaan komt aleen voor bij mensen die het slotje er verkeerd om op zetten
je moet het slotje er zo op zetten dat de dichte kant van het visje naar voor wijst teminste als je ketting boven de achterbrug is
je moet het slotje er zo op zetten dat de dichte kant van het visje naar voor wijst teminste als je ketting boven de achterbrug is
CustomCoatingsHelvoirt
Dus nu zeg je dat wij het slotje verkeerd erop leggenyamaha tri-z schreef:ik heb altijd al met een gewoon slotje gereden en bij mij is het nooit los gegaan
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •