Beslissing permanente terreinen West-Vlaanderen !

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Ikke

Bericht door Ikke »

Tja kwoon in egem en voort moment is
hier een petitie op til en overal panfletten
tegen het crossterrein aan het rondgaan
Kwoon er echt nie ver van en ben eigenlijk geen
voorstander van om iedere zaterdag als ik aan het
werken ben in de tuin of een barbeque aant geven ben
daar de ganse tijd veel te luide brommers
fantatisch veel lawaai aant het maken zijn. Eigenlijk
zou't beter zijn als het er toch komt dat iedereen verplicht
is zijn decibels aan te passen.
Wie dat in zijne achtertuin wil is zot, ik hou van crossen maar
iedere dag zal op den duur verschrikkelijk op mijn zenuwen werken
Kheb er overlaats daar zittn in crossen met enkele vrienden (met zijn 3nen) standaard quads kfx400 en twas redelijk ver te horen (zeg maar zeer ver)
We zien wel, kzal hier zeker veel tegenkantingen op krijgen maar als jullie er toch voor zijn maak een petitie dat ze maar naar uw achtertuin mogen komen crossen, wel te verstaan 7dagen op 7 van 's morgen tot 's avonds
mitchen
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door mitchen »

dat terrein in Egem ligt inderdaad dicht bij een aantal huizen, ik zou het ook niet graag hebben
Yamaha Raptor
Yamaha Kodiak
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Begrijp niet dat de groenen Egem voorstellen. In Ieper gaan er max een 5-tal gezinnen er min of meer last van hebben.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

de hele regering is slag zot !! zeg dat ik het gezegt heb !! ze willen verkeer minderen enz.. maar toch moeten alle oost-vlamingen en west-vlamingen naar de limburg rijden om goeie parcours te vinden :roll: dat zijn ieder week-end zeker 500 auto's minder => kan een file voorkomen !! zeker als er vrachtwagens tss zitte !!

grtzzzzzzzzzzzzzzz
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
rapty350
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door rapty350 »

is er dan eigelijk nog altijd niks beslist ? :(
tegen dat de regering hierover beslist heeft zijn we al allemaal oud en grijs :? en zal de volgende generatie mischien de beslissing meemaken
(aan het tempo dat ze bezig zijn )

en ze moeten dan het crossparcour nog maken :shock:
het zal dan nog langer duren want ze zullen dan weer moeten beslissen hoe ze het zullen bouwen en waar ze jumps zullen maken :lol:
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

Het Vlugst van allemaal zou gaan is dat ze zeggen voila dat is jullie terrein! en een paar belgishe,europese,wereld kapioenen tekenen het parcours uit en de regering maakt het dan ! dan ligt het PERFECT voor quads want ik vindt wel dar er stilletjes toch parcours mogen mogen alleen voor quads ! quads en solo samen eh het parcours is na 2 uur omzeep ! Kben eens gaan crossen in West-dorpe !! we waren wer goed op tijd we hebben 3 uur kunnen rijden !! daarna ging het niemer van de kippen dat er waren door de moto's (er waren er meer of 50) !! dusja zo is het ook niemer plezant hè :roll: in duinkerke hebben ze wel al hun verstand gevonden !! alleen is het parcours nx waart hopen waar ge dan nog met het grootste gemak over rijdt :roll:

grtzzzzz
BERT'S RACING SHOP

wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door wantjes #9 »

als ge loonplage bedoeld, ik vond dat wel een zwaar maar toch wel leuk parcour :)
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

ja !! leuk :roll: maarja !!

moesten ze er meer hopen zou het wel toffer worden ! en zeggen dat je zonder zandbanden bijna nie vooruit geraakt :x

grttzzz
BERT'S RACING SHOP

No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

banshee--lover schreef:ja !! leuk :roll: maarja !!

moesten ze er meer hopen zou het wel toffer worden ! en zeggen dat je zonder zandbanden bijna nie vooruit geraakt :x

grttzzz
Meestal liggen er een drietal jumps in het quadparcours. En dat je niet vooruit geraakt zonder zandbanden is niet waar. John Swaenepoel reed er zonder zandbanden vluggere tijden dan ik met zandbanden.

Dus als je niet vooruit geraakt zonder zandbanden zal dat niet aan de banden gelegen hebben maar aan je rechter hand :lol:
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

of aan de toestand van je banden !! EN hoe droog het ligt !! als het 2 dagen heeft geregen vlieg je daar met gwne banden :shock: !! maar als het al 1 week droog ligt en het is geen zand meer maar echt stof dan geraak je er maar moeizaam door !!! EN het is dan nog te zien welke banden je hebt liggen! als je een fast trekker hebt zul je idd goed voorruit gaan ! maar met een standaard banshee bandje die al wat op baan heeft gereden :roll: ! en niko deze keer lagen er maar 2 hopen

ps : er was daar een fransman met een witte YFZ :shock: man man ging die vooruit man

grtzzzzzzzzzz
BERT'S RACING SHOP

bennyn
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door bennyn »

banshee--lover schreef:Het Vlugst van allemaal zou gaan is dat ze zeggen voila dat is jullie terrein! en een paar belgishe,europese,wereld kapioenen tekenen het parcours uit en de regering maakt het dan ! dan ligt het PERFECT voor quads want ik vindt wel dar er stilletjes toch parcours mogen mogen alleen voor quads ! quads en solo samen eh het parcours is na 2 uur omzeep ! Kben eens gaan crossen in West-dorpe !! we waren wer goed op tijd we hebben 3 uur kunnen rijden !! daarna ging het niemer van de kippen dat er waren door de moto's (er waren er meer of 50) !! dusja zo is het ook niemer plezant hè :roll: in duinkerke hebben ze wel al hun verstand gevonden !! alleen is het parcours nx waart hopen waar ge dan nog met het grootste gemak over rijdt :roll:

grtzzzzz

Jongens toch, enkele kippen en putten,da is toch nie erg. zijde een crosser of een seute. denk nie dat we te kieskeurig mogen zijn. zal al moeilijk genoeg zijn om nog een circuit erbij te krijgen dus nog een apart circuit erbij voor de quads.....zet da maar uit uw hoofd
andy
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door andy »

egem wordt niets naar tschijnt
dankzij de tofe buren daar pfff en de smerigen mutn van ne burgemeester
Fré
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Fré »

No Limit YFZ schreef:Begrijp niet dat de groenen Egem voorstellen. In Ieper gaan er max een 5-tal gezinnen er min of meer last van hebben.
ik peis dat dat weer een schijnbeweging is.

Zij stellen een locatie voor die in feite slecht gekozen is, zodat uiteindelijk de omwonenden er zelf voor zorgen dat het er niet door komt.
White LTZ-450 - powered by MSD -
rh2fast4u
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door rh2fast4u »

sjarty schreef:weten jullie geen parcour in antwerpen of omstreken?
of is er geen gepland dan?
enkele jaren geleden lag er een mooi parcour naast de E313 in wommelgem maar heeft moeten plaats ruimen voor een zuiveringsstation dacht ik!!!
Kom eens af in Hoevenen. Voor meer info pm je me maar
Beachboyke69
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

terreinen

Bericht door Beachboyke69 »

hopelijk eentje regio brugge.. zou wel super zijn..... !!! want nu altijd ver rijden voor parcours... alle hopelijk komt er beetje vaart achter he :p groeten
Mijn Garage: http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=270

-------------------------------------------------------
IK BEN DEN BOEMPA VAN ERASMUS, ik rij traag waar ik rap kan en rij rap waar ik traag moet ! www.quadclub.be
Plaats reactie