fmf fatty's op banshee
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
vandaag m'n banshee ge-rejet en hij loopt nu echt als de brandweer
als ik rol in 3 en ik geef gas dan komt ie vanzelf omhoog
dat had ik met de standaard pijpen niet, toen moest ik nog even aan het stuur trekken in z'n 2 nu kan het zonder moeite in 3
de felheid van de banshee komt er nu echt goed uit, het lijkt net of het beest uit z'n kooi is gekomen
ik kan iedereen die in het bezit is van een banshee en nog standaard rijdt
aanraden om die tuba's eraf te schroeven en er een paar van die blikken knallers onder te douwen
als ik rol in 3 en ik geef gas dan komt ie vanzelf omhoog
dat had ik met de standaard pijpen niet, toen moest ik nog even aan het stuur trekken in z'n 2 nu kan het zonder moeite in 3
de felheid van de banshee komt er nu echt goed uit, het lijkt net of het beest uit z'n kooi is gekomen
ik kan iedereen die in het bezit is van een banshee en nog standaard rijdt
aanraden om die tuba's eraf te schroeven en er een paar van die blikken knallers onder te douwen
-
- Quadfanaat
Mooi te horen dat de Fatty's goed bevallen. Maakt toch weer een wereld van verschil, niet?
Valt nog vies tegen. Laatst maakte m'n vader een proefrit van een paar kilometer op de Banshee. Ik stond in de tuin en heb de hele rit kunnen horen. Het leek wel alsof de MotoGP bij ons gereden werd.Ralph schreef: Wel vreemd hoor want ik vond Daan z'n Pro Circuits nou niet zo veel meer herrie maken.
Daan