=| Project :: KTM Dale |=
-
bansheefreak
- Quadrunner

- Berichten: 576
- Lid geworden op: zo 01 jun, 2003 10:51
Mannen, het project is nog niet ten einde.
Vandaag heerlijk gereden in Bree, maar daar kwamen we al weer de vogende probleempjes tegen:
1- Vacuum carb, deze werkt niet goed op een crossbaan, zodra je een sprong maakt klapt de schuif onderin tijdens de landing, daardoor valt ie ff weg, of hij slaat zelfs af, wat mij over kwam in de 1e manche.
2- Schokbrekers, deze moeten ook ff goed afgesteld worden want in Bree stuiderde ik een paar keer zowat van mijn quad
Ze staan dus wat te hard.
3- Tandwiel verhouding, deze is echt VEEEEEL te lang, tijdens de wedstrijd had ik ALLEEN maar de 2e versnelling nodig, ik heb em niet 1 keer in een andere versnelling gehad, behalve 1 keer ff in de 3e maar toen bleek dus al snel dat deze versnelling te lang was. Dat wordt dus ff een dikke 50T achterop.
Niet echt al te veel werk, alleen de carb zal misschien wat lastig worden aangezien mijn pa van plan is om em aan te passen zodat het geen vacuum carb meer is...
Vandaag heerlijk gereden in Bree, maar daar kwamen we al weer de vogende probleempjes tegen:
1- Vacuum carb, deze werkt niet goed op een crossbaan, zodra je een sprong maakt klapt de schuif onderin tijdens de landing, daardoor valt ie ff weg, of hij slaat zelfs af, wat mij over kwam in de 1e manche.
2- Schokbrekers, deze moeten ook ff goed afgesteld worden want in Bree stuiderde ik een paar keer zowat van mijn quad
3- Tandwiel verhouding, deze is echt VEEEEEL te lang, tijdens de wedstrijd had ik ALLEEN maar de 2e versnelling nodig, ik heb em niet 1 keer in een andere versnelling gehad, behalve 1 keer ff in de 3e maar toen bleek dus al snel dat deze versnelling te lang was. Dat wordt dus ff een dikke 50T achterop.
Niet echt al te veel werk, alleen de carb zal misschien wat lastig worden aangezien mijn pa van plan is om em aan te passen zodat het geen vacuum carb meer is...
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Wat betreft de carb, denk dat je best op zoek gaat naar een FCR 41 carb, die past best bij die motor. Let wel op, nemen wat meer plaats in en zie dat je al niet veel over hebt...
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
Blaster-boy
- Quadracer

- Berichten: 1276
- Lid geworden op: ma 04 apr, 2005 09:34
- Locatie: Bree-Tongerlo
super ma ik heb nog een idee voor de ktmdale mat zwart met lichtgroene stickers die met wit afgewerkt zijnSlOoT schreef:Nu met deze motor erin en deze originele uitlaat maakt hij VEEL minder lawaai als de Cannondale met die dubbele demper.
effe een ideetje :
is de honda civic type-r rallycross van Michael de Keersmaecker
http://www.rallycross-photo.com en dan 17/04 valkenswaard en dan van links naar rechts de 4e rij in de gaten houden daar ziet ge een zwarte met lichtgroene auto
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
Blaster-boy
- Quadracer

- Berichten: 1276
- Lid geworden op: ma 04 apr, 2005 09:34
- Locatie: Bree-Tongerlo
jep da's emSlOoT schreef:Deze ?
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...








