Suzuki King Quad
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Suzuki King Quad
klein filmpje van ik en mijn vriendin die een rondje op straat doen op een King Quad als voorbereiding op een proefrit:
kingquad.mpg
kingquad.mpg
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
vermogen van een KQ is soepeler en meer dan de grizzly.
vooral onderin en het middengebied sleurt de KQ er flink aan.
nadeel van de KQ tegenover de grizzly: er is een kleine halve seconde vertraging op het gas als je ineens vol gas geeft, de grizzly heeft dit niet. lijkt me dat dit er bewust gedaan is door suzuki, omdat ie anders wel heel gemakkelijk zijn voorkant lift... (wheelies!)
vooral onderin en het middengebied sleurt de KQ er flink aan.
nadeel van de KQ tegenover de grizzly: er is een kleine halve seconde vertraging op het gas als je ineens vol gas geeft, de grizzly heeft dit niet. lijkt me dat dit er bewust gedaan is door suzuki, omdat ie anders wel heel gemakkelijk zijn voorkant lift... (wheelies!)
Ik wacht al op een volgende filmpje, mss dat je de quad eens mooi in actie ziet en waarbij men meer vermogen ziet
Had u geen grizzly???
Had u geen grizzly???
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-
- Quadracer
Re: Suzuki King Quad
lijkt mij een ferme quad ma'k zie maar 1seconde van het filmpje ????motorfret schreef:klein filmpje van ik en mijn vriendin die een rondje op straat doen op een King Quad als voorbereiding op een proefrit:
kingquad.mpg
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Re: Suzuki King Quad
Als je het filmpje download gaat het welBlaster-boy schreef:lijkt mij een ferme quad ma'k zie maar 1seconde van het filmpje ????motorfret schreef:klein filmpje van ik en mijn vriendin die een rondje op straat doen op een King Quad als voorbereiding op een proefrit:
kingquad.mpg
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
nee: niet hikken, gewoon vanuit stilstand grijpt de koppeling meteen aan., vermogen begint een beetje, en dan vol erop.Rik350 schreef:das electronisch denk ik en kan je dus omzeilen
Maar eeuh is het nu niet zo dat ie ff hikt en dan vol komt ??
'k heb FF de amerikaanse fora afgezocht en het schijnt idd bewust te zijn gedaan.
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
nieuw filmpje
nog een KQ filmpje dan maar:
http://rapidshare.de/files/1381491/king ... h.wmv.html
(onderaan de pagina op FREE klikken, onderaan op de nieuwe pagina die verschijnt kijken, op een gegeven moment kun je 'm dan downloaden)
http://rapidshare.de/files/1381491/king ... h.wmv.html
(onderaan de pagina op FREE klikken, onderaan op de nieuwe pagina die verschijnt kijken, op een gegeven moment kun je 'm dan downloaden)