Reed spacers
Reed spacers
Hebben deze veel effect? en zijn ze de investering waard? prijs/prestatie
Misschien dat hans dit het beste weet want die had er op zen blaster en ik heb ook een blaster dusja
Greetz HUMMER
Misschien dat hans dit het beste weet want die had er op zen blaster en ik heb ook een blaster dusja
Greetz HUMMER
je merkt het wel, de bedoeling is eigenlijk meer om je vermogensvurve te verplaatsen, voor meer bovenin of onderin. nieuw kosten ze iets van 20euro... vermoord me niet als ik het verkeerd heb. ik heb er nog eentje liggen, mag je hebben voor 5euro, is zo goed als nieuw.
ik heb nooit alleen het efect gemerkt van de spacer, altijd in samenwerking met de v-force reeds, die ook absoluut hun geld waard zijn.
ik heb nooit alleen het efect gemerkt van de spacer, altijd in samenwerking met de v-force reeds, die ook absoluut hun geld waard zijn.
dit zei ralph er een tijdje geleden over.ralph schreef:Ik heb ze er bij mij gisteren op gezet, stukje gereden. Rijd veel relaxter, alsof je vermogenscurve een vlakkere lijn krijgt. Het is wel even lastig met de luchtfilterbuis maar hij is er wel op te krijgen.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Grotere carb. haalt niks uit. Als je de reedspacers tussen je reeds en je carb. zet dan krijg je meer vermogen bovenin geloof ik en tussen het blok en de reeds geeft meer vermogen onderin. Dus nooit reedspacers tussen je reeds en carb. zetten als je de crossbaan op gaat (daar weten Hans en ik alles van ), behalve als je hem hoog in de toeren houd.
Maar het rijd niet zo lekker, je kan hem beter tussen je blok en reeds zetten.
Ik zou eerder gaan sparen voor V-force reeds, daar heb je meer aan.
Maar het rijd niet zo lekker, je kan hem beter tussen je blok en reeds zetten.
Ik zou eerder gaan sparen voor V-force reeds, daar heb je meer aan.
-
- Quadrunner
Carb heeft enkel nut als je VEEL motor mods hebt. Anders is het geld weggooien.blasterfreak schreef:besteed liever je geld aan poort werk of dergelijke.
waarom een carb van 300euro voor mss 3 pk
3pk haal je er zelfs niet uit aan winst, tenzij je echt een flink getuned blok hebt.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quadrunner
In dit topic staat er ook een hoop over.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
heeft geen zin op een niet geprepareerde blaster motor, zonde van je geld.
probeer liever porting pijp en demper en een wiseco long rod, dan krijg je er heeeeel misschien 30 pk uitgeperst
probeer liever porting pijp en demper en een wiseco long rod, dan krijg je er heeeeel misschien 30 pk uitgeperst
Laatst gewijzigd door elsinore op ma 10 nov, 2003 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.