Wheelies
-
- Quadracer
zeker doen kunnen we mss nog lacheSkicks schreef:ik ben het volop aant leren, ik kan al wheelie van 1 tot 5, maar nu probeer ik mn evenwicht naar achteren te leggen zodat ik alleen nog maar hoef te remmen (geen gas meer geven). Het is behoorlijk moeilijk, aangezien ik op perfecte evenwicht niet veel plaats meer heb tussen de grond en mn rollbar... die is dan natuurlijk ookal vrij afgeschuurd...Vincenzo schreef:man man hier zijn we al uren over bezig geweest ma altijd tof om het nog eens over tedoen da houd de sfeer derin
de mooiste wheelie vind ik zo bijnategen stilstand aan definesse van de gas te beheersen echt prachtig ik kan het nie hoor
zal binnenkort eens wat filmpjes maken van mn wheelies!!
als je die oefenvideo's inzend
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadracer
heb ik al gemerkt van op de filmpkesBlasterke200 schreef:Teunie is professional in wheelies
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Het tweede denk ik, wat kwa power moet het makkelijk lukken.rapty350 schreef:mijn voorwielen gaan al 10 cm van de grond en dit gedurende een halve meter
het lukt mij echt niet om da spel van de grond te krijgen , ofwel heb ik geen lef genoeg
Je moet wat achterover leunen en dan tegelijk gas geven en aan je stuur trekken.
Om te beginnen in een lage versnelling, eerste bijv.
Als het echt niet lukt kun je het ook proberen met 1 voet in de grabbar, maar dit vind ik echt nep en is dus alleen goed om te oefenen
Oefening baart kunst! Zorg dat je je voet op de rem houdt voor als je te ver gaat
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Met 1 voet in je grabbar nep?
probeer het dan met beide voeten....
"staande" met een voet in de grabbar geeft je meer de mogelijkheid om te sturen. Je kan immers meer je gewicht van links naar rechts verleggen. Maar ontneemt je de mogelijkheid om door te schakelen, en dus op 'vermogen' van de motor de voorwielen hoog te houden (met nadruk op houden). Wil je op deze manier meters maken, zul je dus toch wat balans en throttle control moeten hebben....
Als je dat ook saai begint te vinden kun je nog altijd zittend op je stuur op je achterwielen rond gaan rijden..
Wheelies zijn gewoon fun...
probeer het dan met beide voeten....
"staande" met een voet in de grabbar geeft je meer de mogelijkheid om te sturen. Je kan immers meer je gewicht van links naar rechts verleggen. Maar ontneemt je de mogelijkheid om door te schakelen, en dus op 'vermogen' van de motor de voorwielen hoog te houden (met nadruk op houden). Wil je op deze manier meters maken, zul je dus toch wat balans en throttle control moeten hebben....
Als je dat ook saai begint te vinden kun je nog altijd zittend op je stuur op je achterwielen rond gaan rijden..
Wheelies zijn gewoon fun...
<---------------------------------------------------->
-
- Quadracer
ik denk het ook teunie want met onze smc ram 100cc kan ik al 7m lang ongeveer een 30-40cm de lucht in en ik doe nix speciaals (quad heeft geen versnellingen)Teunie schreef:Het tweede denk ik, wat kwa power moet het makkelijk lukken.rapty350 schreef:mijn voorwielen gaan al 10 cm van de grond en dit gedurende een halve meter
het lukt mij echt niet om da spel van de grond te krijgen , ofwel heb ik geen lef genoeg
Je moet wat achterover leunen en dan tegelijk gas geven en aan je stuur trekken.
Om te beginnen in een lage versnelling, eerste bijv.
Als het echt niet lukt kun je het ook proberen met 1 voet in de grabbar, maar dit vind ik echt nep en is dus alleen goed om te oefenen
Oefening baart kunst! Zorg dat je je voet op de rem houdt voor als je te ver gaat
-
- Easy Quadrider
mij lukt het ook niet
niet genoeg kloten aan mijn lijf als het hier op aan komt denk ik, en een klein beetje te weinig vermogen ook denk ik (warrior)
Maar vooral het eerste vrees ik, maar ben eigenlijk nog nooit gaan oefenen, probeer altijd als ik vertrek aan een licht komt dan soms omhoog maar kan niet blijven rijden op de achterwielen
niet genoeg kloten aan mijn lijf als het hier op aan komt denk ik, en een klein beetje te weinig vermogen ook denk ik (warrior)
Maar vooral het eerste vrees ik, maar ben eigenlijk nog nooit gaan oefenen, probeer altijd als ik vertrek aan een licht komt dan soms omhoog maar kan niet blijven rijden op de achterwielen
1,5 jaar warior gereden
1,5 jaar quadloos
nu RAPTOR 700, a dream come true
1,5 jaar quadloos
-
- Easy Quadrider
Ik dacht al wel dat ik niet genoeg durfde om op mijn achterwielen te rijden, ben beetje bang hem over te trekken.
Vroeger had ik er allemaal niet bij stil gestaan maar die zotte jaren zijn voorbij
Zal eens wat gaan oefenen op een grasveld
Vroeger had ik er allemaal niet bij stil gestaan maar die zotte jaren zijn voorbij
Zal eens wat gaan oefenen op een grasveld
1,5 jaar warior gereden
1,5 jaar quadloos
1,5 jaar quadloos