VLS
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ze worden alle bij gemaakt he de wr 450 kijk maar naar die van hief werden vorg jaar 4de in pdv met een wr 450
wil zelf die rijdt graag met een ktm en het loopt ook hard hoor maar je moet wel de kracht hebben er voor en het starten moet je onder de knie krijgen
de ontwikeling die is er wel hoor andere soort armen breede vering achter brug achter as maar het veranderd niet zo veel als bij w-tech nee die hebben gewoon een helle nieuw quad neer gezet en bij vls wod steets de zelfde anders gemaakt de vls weecht iets van 175 kilo als ik het goed had hoor
maar dat wat aka zecht dat slaat echt hellemala nergens op de motor van laurens burgstad al 4 jaar pdv gereden en nog niet 1 lasje tevinden op een vreemde plek
wil zelf die rijdt graag met een ktm en het loopt ook hard hoor maar je moet wel de kracht hebben er voor en het starten moet je onder de knie krijgen
de ontwikeling die is er wel hoor andere soort armen breede vering achter brug achter as maar het veranderd niet zo veel als bij w-tech nee die hebben gewoon een helle nieuw quad neer gezet en bij vls wod steets de zelfde anders gemaakt de vls weecht iets van 175 kilo als ik het goed had hoor
maar dat wat aka zecht dat slaat echt hellemala nergens op de motor van laurens burgstad al 4 jaar pdv gereden en nog niet 1 lasje tevinden op een vreemde plek
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
Is zo'n rot kader dan van slecht onderhoud of van op een hoop rijden ofzo? En kom maar op met die foto'sblast Racer AKA sdsracer schreef:als ik de kans krijg om fotos te maken van die rotte kaders zal ik dat zeker eens doen want amai... Natuurlijk ben ik degen die nu slecht bezig is, ik kraak ne vls af amai, maar de waarheid mag gezegd worden.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
en wie heeft zoon krot dan
hij zal wel niet genoeg aan gedaan hebben want mijne is nog geen lasje op tevinden en die is ook al 5jaar ongeveer
dus weet niet waar je het opbaseerd hoor
ken een luxenburger die binnen 15 minuten een yfz blok hellemala aan gort had draaf stang hing uit het blok
hij zal wel niet genoeg aan gedaan hebben want mijne is nog geen lasje op tevinden en die is ook al 5jaar ongeveer
dus weet niet waar je het opbaseerd hoor
ken een luxenburger die binnen 15 minuten een yfz blok hellemala aan gort had draaf stang hing uit het blok
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrider
seg mensen, da van die rotte kader, da kan toeval zijn... onderhoud telt enorm hard mee. Bij mij is er niks aan te merken en ge moet ni zeggen da ik niet intensief rijd eh. Ma wij onderhoude em heel goed, omt ijd enstond alles uit elkaar en opblinke enzo... ge moogt zeker uw mening zeggen, ma ge doet precies of et een feit is da vls kaders na vijf jaar rot zijn. Das dikke bullshit, ik ken genoeg voorbeelden van mensen die intensief rijden en waar da de kader nog goe is za.
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
da laatste bericht was dus voor sdsracer
#32 • W-Tec Honda 450cc
hebt ge ook gelijk in. Kijk, ik rij ook voor/met vls en is zeker ne goeie quad, ma daarom is de yfz niet minder. ieder zen ding.ronnieb schreef:Wat heb jij toch tegen YFZ man?Hoezo dat? Ik ben wel nieuwsgierig waarop je dat baseert? En een yamaha yfz niet?
Vls is een super goeie quad, maar kraak niet steeds iets anders af aub.
#32 • W-Tec Honda 450cc
Ik heb niets tegen yfz, ik snap niet waar je dat op baseert. Ik kan dan toch vragen of een yfz geen rot frame heeft? Als hij vls en ziet dan ziet hij ook wel yfz's hoor.ronnieb schreef:Wat heb jij toch tegen YFZ man?Hoezo dat? Ik ben wel nieuwsgierig waarop je dat baseert? En een yamaha yfz niet?
Vls is een super goeie quad, maar kraak niet steeds iets anders af aub.