VLS

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

weet je wat, zien is geloven, foto's volgen... wees niet ongerust, en het zijn zeker geen quadjes die niet onderhouden werden. Ik zeg niet dat die van jullie rot is he, zeg aleen dat als ik een vls onder men poten krijg dat die meestal niet om aan te zien is. en zal er zeker foto's van maken
doubletracing
Quadracer
Quadracer

Bericht door doubletracing »

tijdje terug had vanpevenage een vls ,super mooi machien maar heeft hem direct verkocht en 2 yfz 's aangeschaft .vraag me niet waarom , heb alleen vastgesteld...

was wel een mooi machine , eerlijk toegegeven.
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

www.depannagedoublet.be
LIMP46
Easy Quadrider
Easy Quadrider

zooi

Bericht door LIMP46 »

zooi
Laatst gewijzigd door LIMP46 op wo 30 aug, 2006 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door QuadGirl »

LIMP46 schreef:HET IS NIET VOOR NIETS KING OF THE QUADS
EEN VLS IS EEN HAND GEBOUWDE QUAD EN ALS IE ROT ZOU ZIJN DAN ZAL DIE GENE HEM WEL ALLEEN NA HET RIJDEN ZO IN EEN HOEK ZETTEN
JA DAN ROT ALLES !!!!!!!!!
IK VIND HET IN IEDERGEVAL EEN SUPER QUAD WAT EEN ANDER DENKT
DAT ZAL ME ME KONT ROESTEN :evil:
DAMN RIGHT!! :twisted:

En waar blijven die foto's???????????????
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon www.at-tach.nl www.verkroost-scooters.nl
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

je krijgt ze niet elke dag over de werkvloer he... en sommige mensen moeten leren hunne caps af te zetten. En wees gerust ge rijdt ni me ne gouden trein...
yamaha king
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door yamaha king »

sds racer heb je zelf een winkel ofzo?
als die man naar jouw toe komt met zijn vls dan is het niet omdat die man zo hadig is hoor anders had die het zelf wel gedaan
hij zal hem wel gewoon na het rijden zo in de hoek heben gegooit en hij dacht zekker dat die gewoon altyd zo kon gaan rijden
en toen was die kapot en toen wist die niet hoe die het moest doen en toen is die naar jullie toegekomen zo gaat het altyd bij van die rijders die geld zat hebben en het niet zo nouw nemen met het schoonmaken en na kijken en dan is het kapot en dan is het gelijk de VLS DIE NIET GOED IS

als je een quad hebt hoor je hem na het rijden gewoon goed schoontemaken en natekijken en er weer netjes bij tezetten
en niet als ouwd vuil in de hoek zetten en zegge owe dat komt de volgende keer wel weer want dan doe je het toch nooit

maar neem alsjeblieft foto's er van en weet je wel zekker dat het een vls was heb je wel goed gekeken was het niet soms een yfz :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: misschien vergiste je je eigen is menseleuk he
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Het lijkt wel Kouwes zoals jij schrijft :D

Heb je een VLS gekocht Bob?
Fré
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Fré »

je kan je quad ook altijd zeer mooi schoon maken, en hem dan druipend nat ergens in een kouw schuurtje zetten.

"Altijd goed onderhouden" wordt er dan verteld. :?
White LTZ-450 - powered by MSD -
LIMP46
Easy Quadrider
Easy Quadrider

zooi

Bericht door LIMP46 »

Ralph schreef:Het lijkt wel Kouwes zoals jij schrijft :D

Heb je een VLS gekocht Bob?
nee is zooi
Laatst gewijzigd door LIMP46 op wo 30 aug, 2006 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.
LIMP46
Easy Quadrider
Easy Quadrider

zooi

Bericht door LIMP46 »

blast Racer AKA sdsracer schreef:je krijgt ze niet elke dag over de werkvloer he... en sommige mensen moeten leren hunne caps af te zetten. En wees gerust ge rijdt ni me ne gouden trein...
zooi
Laatst gewijzigd door LIMP46 op wo 30 aug, 2006 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

heb zelf geen winkel, maar help wel dagelijks ergens, meestal komen die vls'en binnen voor de motor, als er dan al dan niet een yamaha blok inligt. Maar geloof me, je ziet de foutjes maar als het beestje uiteenligt hoor. Ik praat wel over de vls'en met zwaardere motoren de meer afzien als de andere. en daar zijn ze echt wel rot op den duur, maar als er eentje binnenstaat zal ik zeker fotootjes maken.
greetz
LIMP46
Easy Quadrider
Easy Quadrider

zooi

Bericht door LIMP46 »

blast Racer AKA sdsracer schreef:heb zelf geen winkel, maar help wel dagelijks ergens, meestal komen die vls'en binnen voor de motor, als er dan al dan niet een yamaha blok inligt. Maar geloof me, je ziet de foutjes maar als het beestje uiteenligt hoor. Ik praat wel over de vls'en met zwaardere motoren de meer afzien als de andere. en daar zijn ze echt wel rot op den duur, maar als er eentje binnenstaat zal ik zeker fotootjes maken.
greetz
zooi
Laatst gewijzigd door LIMP46 op wo 30 aug, 2006 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

LIMP46 schreef:
blast Racer AKA sdsracer schreef:heb zelf geen winkel, maar help wel dagelijks ergens, meestal komen die vls'en binnen voor de motor, als er dan al dan niet een yamaha blok inligt. Maar geloof me, je ziet de foutjes maar als het beestje uiteenligt hoor. Ik praat wel over de vls'en met zwaardere motoren de meer afzien als de andere. en daar zijn ze echt wel rot op den duur, maar als er eentje binnenstaat zal ik zeker fotootjes maken.
greetz
deze quads (VLS) worden gebruikt voor endurance race van 10 uur en meer gek dat zo,n een blok dan wat versleten is :!: :!:
dat hoef je met de meeste quads niet te doen :!: :!:
ik ken WIL/VD LAAN erg goed en staat dan ook meer dan 200%
achter zijn werk
kijk wat jouw probleem is je hebt de klok horen luiden alleen weet je niet waar de klepel hangt :twisted:
waar anders krijg je zulke service als bij VLS nergens :!: :!:
deze mensen staan altijd voor je klaar 24 per dag als het moet
en dat is ook wel wat waard
maar kom op met je foto,s ik zie je nu al bijna 4 berichten schrijven
over foto,s en ik wil ze wel zien en zet er bij van wie de quad is of geweest is :!: :!: :!:
maarja jaloezie zal wel een rol spelen niet kunnen betalen is voor jouw mischien wel een reden om zo te reageren

SUPER VLS FAN BOB :)

en je weet actie is reactie
je hoeft direkt zo grof niet te doen ze, ik zeg is iets slecht over vls en manmanman... kheb het al gezegd, je hebt geen gouden trein... en jamoezie en geld hebben er niets mee te maken, zou er niet eens een willen en kzou er nog minder jaloes op zijn. En als je denkt dat je dat dagelijks binnenkrijgt voor reparatie eentje met yamaha blok dan zit je er ook naast. Maar tzal wel komen, en ik hoef zeker geen namen te noemen van wie de quad is hoor, dat is meestal prive...
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door QuadGirl »

blast Racer AKA sdsracer schreef:
LIMP46 schreef:
je hoeft direkt zo grof niet te doen ze, ik zeg is iets slecht over vls en manmanman... kheb het al gezegd, je hebt geen gouden trein... en jamoezie en geld hebben er niets mee te maken, zou er niet eens een willen en kzou er nog minder jaloes op zijn. En als je denkt dat je dat dagelijks binnenkrijgt voor reparatie eentje met yamaha blok dan zit je er ook naast. Maar tzal wel komen, en ik hoef zeker geen namen te noemen van wie de quad is hoor, dat is meestal prive...
kan iemand dit is effe vertalen? Haha, ni te doen, is privé. Ni te doen. Niet eens eentje willen? Hebder al ns op gereden? En wa bedoelde met dieje zin: En als je denkt dat je dat dagelijks binnenkrijgt voor reparatie eentje met yamaha blok dan zit je er ook naast.
Da Yamaha ni kapot gaat ofwa? Dacht da ge da al dikwijls gezien had,z one ne VLS met slecht frame? Ge krijgt er geregeld ene onder handen. Mmmh, heel toevallig da er nu gene komt. En ja, als ik mijn VLS kuis als ik gerede heb en verder niets aan doe, zal die er binnekort ook wel uitzien, amai. Zeker als ge dan nog ns op plaatsten rijd waar da veel ijzer in et zand zit.
Zo ken ik ook yamaha's die er echt erbarmelijk uitzien, zijn ze daarom slecht? Ik denk et ni eh. Kan er ook foto's op zetten, ma toevallig is hij net weg...
En we zeggen niet da we met "ne goude trein" rijden maar ok helemaaaaaaaaaaaaaal ni met ne slechte kader ofzo ok ni.
Pak uw yamaha'ke, kruipt er mee in uw beddeke, pakt et ns goe vast en laat dieje achterlijke commentaar hier weg.
Iedereen heeft ander mening, en mag da hier zeggen, ma gelijk gij vind ik er echt over.
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon www.at-tach.nl www.verkroost-scooters.nl
LIMP46
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door LIMP46 »

QuadGirl schreef:
LIMP46 schreef: kan iemand dit is effe vertalen? Haha, ni te doen, is privé. Ni te doen. Niet eens eentje willen? Hebder al ns op gereden? En wa bedoelde met dieje zin: En als je denkt dat je dat dagelijks binnenkrijgt voor reparatie eentje met yamaha blok dan zit je er ook naast.
Da Yamaha ni kapot gaat ofwa? Dacht da ge da al dikwijls gezien had,z one ne VLS met slecht frame? Ge krijgt er geregeld ene onder handen. Mmmh, heel toevallig da er nu gene komt. En ja, als ik mijn VLS kuis als ik gerede heb en verder niets aan doe, zal die er binnekort ook wel uitzien, amai. Zeker als ge dan nog ns op plaatsten rijd waar da veel ijzer in et zand zit.
Zo ken ik ook yamaha's die er echt erbarmelijk uitzien, zijn ze daarom slecht? Ik denk et ni eh. Kan er ook foto's op zetten, ma toevallig is hij net weg...
En we zeggen niet da we met "ne goude trein" rijden maar ok helemaaaaaaaaaaaaaal ni met ne slechte kader ofzo ok ni.
Pak uw yamaha'ke, kruipt er mee in uw beddeke, pakt et ns goe vast en laat dieje achterlijke commentaar hier weg.
Iedereen heeft ander mening, en mag da hier zeggen, ma gelijk gij vind ik er echt over.

dat zijn woorden quadgirl
zooi
Laatst gewijzigd door LIMP46 op wo 30 aug, 2006 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie