Vlammen?

Deel hier je tips of een zelfgeschreven review
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Re: Vlammen?

Bericht door Blaster-boy »

Mika schreef:Ik heb ontdekt dat ik met de nieuwe carb de quad gemakkelijk vlammen kan laten spuwen :twisted:
Gewoon een secondje of drie hem op toeren houden, gas heel los en dan kort stootje geve. Resultaat: vuurrode vlam van zo'n 30cm aan de uitlaat uit :twisted:
Vraagt iemand om een filmpje?
je kan ook een of ander dingetje (dacht ik) erop zette dat de overbodige benzine naar de uitlaat loopt en omdat je uitlaat warm is ontstaat er ook een vlam :lol:
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
maikel oolders
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door maikel oolders »

Ja, dat heb ik es gezien op Pimp my Ride. Ze hebben het er wel weer afgehaald, omdat het illigaal is, maar het leek wel ver mooi.

Heb ook es gezien op Pimp my Ride, dat ze bellen uit de uitlaat lieten komen, door een mechanisme voor de uitlaat te plaatsen wat zeepsop geeft. Dan maak je pas de blits, met een quad die bellen blaast. Das toch veel mooier dan vlammen??? :lol:

Maar met die vlammen op Pimp my ride, deden ze ook meet een soort mechanisme en als je dan een vlam van circa 3 meter uit je uitlaat wou laten schieten, dan moest je op een knopje drukken.

Als je dat dan ook wil. Ga dan naar West Coast Custom. :lol:
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Bericht door Blaster-boy »

Als je dat dan ook wil. Ga dan naar West Coast Custom. :lol:[/quote]

als jij de reis betaald en de verzendingskosten van mijn quad doe ik da graag 8)
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Sook
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Sook »

waar blijft dat beloofde filmpje nu eigenlijk?
SUZUKI LTR 450!
jelte
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door jelte »

ja waar blijft ie???
banshee, raptor 660 of yfm 450 gezocht!!!!!
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Ik zit ondertusse al weer 2 quads verder, hou me daar nu niet echt meer mee bezig :lol:
Plaats reactie