je kan ook een of ander dingetje (dacht ik) erop zette dat de overbodige benzine naar de uitlaat loopt en omdat je uitlaat warm is ontstaat er ook een vlamMika schreef:Ik heb ontdekt dat ik met de nieuwe carb de quad gemakkelijk vlammen kan laten spuwen
Gewoon een secondje of drie hem op toeren houden, gas heel los en dan kort stootje geve. Resultaat: vuurrode vlam van zo'n 30cm aan de uitlaat uit
Vraagt iemand om een filmpje?
Vlammen?
-
- Quadracer
Re: Vlammen?
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Easy Quadrider
Ja, dat heb ik es gezien op Pimp my Ride. Ze hebben het er wel weer afgehaald, omdat het illigaal is, maar het leek wel ver mooi.
Heb ook es gezien op Pimp my Ride, dat ze bellen uit de uitlaat lieten komen, door een mechanisme voor de uitlaat te plaatsen wat zeepsop geeft. Dan maak je pas de blits, met een quad die bellen blaast. Das toch veel mooier dan vlammen???
Maar met die vlammen op Pimp my ride, deden ze ook meet een soort mechanisme en als je dan een vlam van circa 3 meter uit je uitlaat wou laten schieten, dan moest je op een knopje drukken.
Als je dat dan ook wil. Ga dan naar West Coast Custom.
Heb ook es gezien op Pimp my Ride, dat ze bellen uit de uitlaat lieten komen, door een mechanisme voor de uitlaat te plaatsen wat zeepsop geeft. Dan maak je pas de blits, met een quad die bellen blaast. Das toch veel mooier dan vlammen???
Maar met die vlammen op Pimp my ride, deden ze ook meet een soort mechanisme en als je dan een vlam van circa 3 meter uit je uitlaat wou laten schieten, dan moest je op een knopje drukken.
Als je dat dan ook wil. Ga dan naar West Coast Custom.
-
- Quadracer
Als je dat dan ook wil. Ga dan naar West Coast Custom. [/quote]
als jij de reis betaald en de verzendingskosten van mijn quad doe ik da graag
als jij de reis betaald en de verzendingskosten van mijn quad doe ik da graag
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...