Beginner
Re: ik had paar vraatjes
Heb de mijne verkocht aan LVC Lommel.patje schreef:ik heb geen rijbewijs geraakt er nie door voor rijbewijs en zol goe kunne, dat die van u is geweest. maar ik weet nie. die was van mijn neef . waar die dat gehaalt heeft geen gedacht van kan het wel is vragen aan mijn nonkel hebben die quads veel ziektes ik ken er nix van
Prima quadjes zeer betrouwbaar, starten altijd.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
ik had paar vraatjes
ik weet nie of dat zol helpen als ik zeg ik ben naar mij veld aant rijden ik weet nie waar die quad van komt ik zol dat op ne keer is vragen aan mijn nonkel. aja, en die quad isin gebuik gepakt in 09/03/1992 mss dat ge nu weet of uwe is geweest of niet
ik wil wat slimmer worden over quad
vraagje normaal heeft elke voertuig. stop licht denk ik toch e ma van mijne quad is dat kapot. ofwel weg gepakt. of ik moet alle stroom bakels. na kijken maar ik weet dat nie juist zitte ik ken dat nie weet iemand dat mss zol normaal alle kabels moeten na kijke ma ik weet nie waar aan begine
aja nog vraagje. kunt ge stuur ook smeren ofzo. ik vin dat als die stil staat iets. te hard treken is mss dat da zo is ik weet het nie
aja nog vraagje. kunt ge stuur ook smeren ofzo. ik vin dat als die stil staat iets. te hard treken is mss dat da zo is ik weet het nie
vraagje over :$ tandwielen
vraagje . tandwielen van voor:$ 11 tandjes en van achter 41 ale staat op de achterste staat 41-520 en op de voorste gewoon 520
-
- Quad Expert
Re: vraagje over :$ tandwielen
die 41 slaat op het aantal tanden en heeft die 520 niets temaken met het soort tandwiel??? mensen die da kunne bevestigen? met soort bedoel ik da er ook kettingen bestaan met grotereschakels enzo en da vraagt andere tandwielen spreekt voorzichpatje schreef: vraagje . tandwielen van voor:$ 11 tandjes en van achter 41 ale staat op de achterste staat 41-520 en op de voorste gewoon 520
-
- Quad Expert
door de doordeweekse quadtoerist te zijn gaat ge da nie doen hoe je da wel kan is ergens tegenrijde of ne harde slag waar ze da nie graag hebbe of een blaster motorke in ne 50cc kader gooien en van die toeren... ma anders gaat u da nie lukke hoe kan je da zien of voelen: hij gaat als en echt krom is nietmeer rechtdoor rijden of de coordinaten nameten. is je kader krom denk je?patje schreef: vraagje kunt ge quad zijn kader krom rijden ik weet nie als ge dat kunt krom rijden hoe kunt ge dat dan zien
daar is wild mee gedaan dat weet ik wel maar ik heb die pakt half jaar en ik heb geen rijbewijs dus kan hem nog nie verzekeren spijtig als ik gewoon stuur los laat nie hard rij trekt die redelijk naar links
ik denk van wel personelijk van wel nu ik heb nooit mee quad gerijden dus ik weet nie of dat normaal is tegen mij zeggen ze van wel omdat kettig links hangt
is dat waar is dat nie waar ik weet nie daar om ik vraag het : aan kenner's
coordinaten nameten. wa is dat ?
ik denk van wel personelijk van wel nu ik heb nooit mee quad gerijden dus ik weet nie of dat normaal is tegen mij zeggen ze van wel omdat kettig links hangt
is dat waar is dat nie waar ik weet nie daar om ik vraag het : aan kenner's
coordinaten nameten. wa is dat ?