Beginner

Deel hier je tips of een zelfgeschreven review
Franky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Franky »

moest 't nu zijn dat ze je tegenhouden, zeg dan gewoon, dat je opweg bent naar je veld ofzo éh...maar dan moet je natuurlijk niet in 't stad, zitten rondcruisen :wink:
Pure adrenaline attached with a license plate !
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Re: ik had paar vraatjes

Bericht door Teunie »

patje schreef:ik heb geen rijbewijs :cry: geraakt er nie door voor rijbewijs :oops: en zol goe kunne, dat die van u is geweest. maar ik weet nie. die was van mijn neef . waar die dat gehaalt heeft geen gedacht van kan het wel is vragen aan mijn nonkel :roll: hebben die quads veel ziektes :?: :oops: ik ken er nix van :roll:
Heb de mijne verkocht aan LVC Lommel.
Prima quadjes zeer betrouwbaar, starten altijd.
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
patje
Toeschouwer
Toeschouwer

ik had paar vraatjes

Bericht door patje »

ik weet nie of dat zol helpen als ik zeg ik ben naar mij veld aant rijden :oops: ik weet nie waar die quad van komt :) ik zol dat op ne keer is vragen aan mijn nonkel. aja, en die quad isin gebuik gepakt in 09/03/1992 mss dat ge nu weet of uwe is geweest of niet :)
ik wil wat slimmer worden over quad :)
patje
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door patje »

vraagje :oops: normaal heeft elke voertuig. stop licht denk ik toch e :lol: ma :oops: van mijne quad is dat kapot. ofwel weg gepakt. :roll: of ik moet alle stroom bakels. na kijken maar ik weet dat nie juist zitte ik ken dat nie weet iemand dat mss :? zol normaal :roll: alle kabels moeten na kijke :cry: ma ik weet nie waar aan begine

aja :oops: nog vraagje. kunt ge stuur ook smeren ofzo. :oops: ik vin dat als die stil staat iets. :oops: te hard treken is mss dat da zo is ik weet het nie :roll:
Rik350
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

jij bent wel vd emoticons he :lol: :lol: :?: :!: :roll:
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."

"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Er zit standaard geen remlicht op de LT230.
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
patje
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door patje »

:oops: sorry voor zoveel emoticons :oops: alle :lol: dank u voor te zeggen. dat er geen stop licht op zit :P nog vraagje :oops: is op lanbouw voertuig :$ pinkers verplicht? :oops:
patje
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door patje »

aja :oops: van die vraagt van is pinkers verplicht :P moet nie meer op geantwoord worden : :roll: heb er al opgrezet :oops:
patje
Toeschouwer
Toeschouwer

vraagje over :$ tandwielen

Bericht door patje »

:oops: vraagje . tandwielen van voor:$ 11 tandjes en van achter 41 ale staat op de achterste staat 41-520 en op de voorste gewoon 520
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Re: vraagje over :$ tandwielen

Bericht door Vincenzo »

patje schreef::oops: vraagje . tandwielen van voor:$ 11 tandjes en van achter 41 ale staat op de achterste staat 41-520 en op de voorste gewoon 520
die 41 slaat op het aantal tanden en heeft die 520 niets temaken met het soort tandwiel??? mensen die da kunne bevestigen? met soort bedoel ik da er ook kettingen bestaan met grotereschakels enzo en da vraagt andere tandwielen spreekt voorzich
patje
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door patje »

ik heb daar al nieuw opzet maar ik heb is aan crosser gezegt van van voor 11 en vna achter 41 en die zij slechte verhouding was
patje
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door patje »

:roll: vraagje kunt ge quad zijn kader krom rijden ik weet nie :roll: als ge dat kunt krom rijden hoe kunt ge dat dan zien :roll:
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

patje schreef::roll: vraagje kunt ge quad zijn kader krom rijden ik weet nie :roll: als ge dat kunt krom rijden hoe kunt ge dat dan zien :roll:
door de doordeweekse quadtoerist te zijn gaat ge da nie doen hoe je da wel kan is ergens tegenrijde of ne harde slag waar ze da nie graag hebbe of een blaster motorke in ne 50cc kader gooien en van die toeren... ma anders gaat u da nie lukke hoe kan je da zien of voelen: hij gaat als en echt krom is nietmeer rechtdoor rijden of de coordinaten nameten. is je kader krom denk je?
patje
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door patje »

:? daar is wild mee gedaan dat weet ik wel :roll: maar ik heb die pakt half jaar :roll: en :s ik heb geen rijbewijs dus kan hem nog nie verzekeren spijtig :s als ik gewoon stuur los laat nie hard rij trekt die redelijk naar links
:cry: ik denk van wel personelijk van wel nu ik heb nooit mee quad gerijden dus ik weet nie of dat normaal is tegen mij zeggen ze van wel omdat kettig links hangt
:roll: is dat waar is dat nie waar ik weet nie :lol: daar om ik vraag het : :P aan kenner's

coordinaten nameten. :oops: wa is dat ?
patje
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door patje »

ik heb stom vraagje ik kan ne quad lt 80 kopen rond de 200€ is dat teveel maar ik geloof wel zonder papieren euhm ik zol morgen foto's pakken
rond wa waarden hangt 1 lt 80
:roll:
Plaats reactie