voetsteunen verlagen
-
- Toeschouwer
voetsteunen verlagen
hallo,
ik zelf bennogal groot (1,95 m) en bij het rijden op parcours moeten we veelal staan op onze quad, om de schokken op te vangen ed...
maar we (ik en ne maat) hebben er na korte tijd vlug veel last in de benen. daarom zouden we onze voetsteunen verlagen, iemand hier al ervaring mee? hanzie, No Limit,...?
heb het al zitten bekijken en volgens mij moet dit lukken maar wou het toch FF vragen of er al iemand ervaring mee heeft
graag jullie reacties...
ik zelf bennogal groot (1,95 m) en bij het rijden op parcours moeten we veelal staan op onze quad, om de schokken op te vangen ed...
maar we (ik en ne maat) hebben er na korte tijd vlug veel last in de benen. daarom zouden we onze voetsteunen verlagen, iemand hier al ervaring mee? hanzie, No Limit,...?
heb het al zitten bekijken en volgens mij moet dit lukken maar wou het toch FF vragen of er al iemand ervaring mee heeft
graag jullie reacties...
Yellow Z-400 - Acerbis handbeschermers - nerfs - Goldspeed veerhoezen - FP exhaust
als het over een z400 gaat, zou ik het niet zo snel doen. enkel bij yfz heeft er redelijk veel nut. misschien beter een hoger stuur of desnoods een hogere stuurstang kopen?
de EML sturen zijn best stuk hoger, als je deze niet mooi vindt, kun je nog voor een trailtech stuur gaan, deze zijn super mooi, incl beugel, hierdoor komt je stuur een 2-3cm hoger te staan en je kan de "bend" van het stuur ook kiezen, de meeste nemen medium.
ik zou als ik jou was eerst je stuur verander ipv je voetsteunen, is ook een stuk minder kosten.
banshee voetsteunen verlagen, snap het nut er niet echt van. niemand klaagt erover.
de EML sturen zijn best stuk hoger, als je deze niet mooi vindt, kun je nog voor een trailtech stuur gaan, deze zijn super mooi, incl beugel, hierdoor komt je stuur een 2-3cm hoger te staan en je kan de "bend" van het stuur ook kiezen, de meeste nemen medium.
ik zou als ik jou was eerst je stuur verander ipv je voetsteunen, is ook een stuk minder kosten.
banshee voetsteunen verlagen, snap het nut er niet echt van. niemand klaagt erover.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Toeschouwer
ja ok dat snap ik wel als je ze zou kopen,maar ik zou ze open slijpen, omdraaien en weer toelassen snapje?
en dat stuur verhogen, okee maar dat doet niveel aan het feit dat we vandiep moeten komen uit de benen, voor de dijspieren en zo hee,
tes just daarom dat we het zouden doen.
en waarom op de YFZ wél en niet op de Z?
ter info wat zou de prijs zijn van zo'n paar steunen??
en dat stuur verhogen, okee maar dat doet niveel aan het feit dat we vandiep moeten komen uit de benen, voor de dijspieren en zo hee,
Yellow Z-400 - Acerbis handbeschermers - nerfs - Goldspeed veerhoezen - FP exhaust
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
-
- Quadrunner
zal nog van die crash in neeroeteren zijnyamaha4life schreef:als jij 400 euro betaalt voor voetsteunen ben je goed gek
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
waarom yfz wel en z niet, omdat de Z zowiezo al redelijk veel plaats heeft voor "grote" mensen. de yfz is een lage platte quad waar je redelijk snel met je knieën tegen het stuur bij zit, daarom is dit een mod die veel mensen redelijk snel doen (mensen die er last van hebben uiteraard). je kan het altijd proberen maar ik zou een stuurtje doen.Filip Hermans schreef:ja ok dat snap ik wel als je ze zou kopen,maar ik zou ze open slijpen, omdraaien en weer toelassen snapje?
hoe groot ben je?
400euro voor voetsteunen????????????? niet wijs
DQT Racing Team
-
- Quadracer
1m 95 staat vermeld hanzie
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
Hoeveel kost zo'n stuur ?Hanzie schreef:als het over een z400 gaat, zou ik het niet zo snel doen. enkel bij yfz heeft er redelijk veel nut. misschien beter een hoger stuur of desnoods een hogere stuurstang kopen?
Ik rij ook met yfz 450 en heb ook last van de 'Lage & platte quad'
euhm, ik dacht dat het stuur met beugel een 130euro kost, weet het niet zeker.
Je moet eens bellen naar jumpingjet, www.jumpingjet.be je kan ook bv een beugel met kilometerteller nemen etc...
is echt aan te raden!
Je moet eens bellen naar jumpingjet, www.jumpingjet.be je kan ook bv een beugel met kilometerteller nemen etc...
is echt aan te raden!
DQT Racing Team