Sg6 schreef:ik heb uitlaat en filtermod gekocht toen ik uit rodage was, mijn maat stond volledig standaard. topsnelheid van beiden was gelijk ik haalde hem nie in en hij mij niet waren allebei op zelfde hoogte. Topsnelheid wordt nie verhoogd.
als je juist JET normaal wel... mun warrior met filter mod en rino uitlaat ging 120 ipv 105
idd wat sg6 zegt klopt, ik heb veel tegen teunie gedragt met m'n ex suzuki, in optrekken trok ik iets weg en die afstand bleef behouden doordat de snelheden gelijk waren.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Hanzie schreef:idd wat sg6 zegt klopt, ik heb veel tegen teunie gedragt met m'n ex suzuki, in optrekken trok ik iets weg en die afstand bleef behouden doordat de snelheden gelijk waren.
Sg6 schreef:ik heb uitlaat en filtermod gekocht toen ik uit rodage was, mijn maat stond volledig standaard. topsnelheid van beiden was gelijk ik haalde hem nie in en hij mij niet waren allebei op zelfde hoogte. Topsnelheid wordt nie verhoogd.
als je juist JET normaal wel... mun warrior met filter mod en rino uitlaat ging 120 ipv 105
grtzzzzzzzz
mijne heeft op testbank gestaan dus zal em wel juist gejet staan
Sg6 schreef:ik heb uitlaat en filtermod gekocht toen ik uit rodage was, mijn maat stond volledig standaard. topsnelheid van beiden was gelijk ik haalde hem nie in en hij mij niet waren allebei op zelfde hoogte. Topsnelheid wordt nie verhoogd.
als je juist JET normaal wel... mun warrior met filter mod en rino uitlaat ging 120 ipv 105
grtzzzzzzzz
mijne heeft op testbank gestaan dus zal em wel juist gejet staan
ha ja... kzeg het net kvind het vaag... mijne ging harder
moest het niets uithalen voor wat steek je het dan? het is toch logisch dat als je een andere filter en uitlaat steekt en daabij rejet dat je harder gaat? voorwat doe je het anders. Tgaat hier weal over warriors en tis allemaal van da haalt niks uit en da heeft geen nut en blablabla. Het haalt wel uit
greetz
Robby schreef:moest het niets uithalen voor wat steek je het dan? het is toch logisch dat als je een andere filter en uitlaat steekt en daabij rejet dat je harder gaat? voorwat doe je het anders. Tgaat hier weal over warriors en tis allemaal van da haalt niks uit en da heeft geen nut en blablabla. Het haalt wel uit
greetz
Het haalt zeker uit maar niet in snelheid alleen in trekkracht
haja vergeet ook niet, het 350blok word enorm tam gehouden door de standaard spullen die erop steken, daarintegen heeft de z al meer toeren en dergelijke. dus kun je eigenlijk niet echt vergelijken. kga nu een rare vergelijking maken, maar omdat het over een 2-takt gaat, maar de blaster is ook enorm gedempt, standaard ist ni meer als ne 50cc als em draaid en steekt daar is een ander pijpke op, kweet wel dat je 2 en 4takt niet mag vergelijken, maar de blokken zijn even oud en worden even tam gehouden.
en gewoon door men doma demper erop te steken ging ik 5km per uur harder en trok ik harder, is gewoon omdat je blok sneller in toeren gaat (met gevolg harder trekken) en sneller dus in hogere toeren zit (met gevolg harder rijden)
Robby schreef:en gewoon door men doma demper erop te steken ging ik 5km per uur harder en trok ik harder, is gewoon omdat je blok sneller in toeren gaat (met gevolg harder trekken) en sneller dus in hogere toeren zit (met gevolg harder rijden)
Je redenatie klopt van geen kant man Als je sneller in hoge toeren komt ga je harder rijden, nee dan trek je sneller op. Als je meer toeren maakt dan zou je harder kunnen gaan rijden, maar dit hoeft ook niet altijd.
Je redenatie klopt van geen kant man Als je sneller in hoge toeren komt ga je harder rijden, nee dan trek je sneller op. Als je meer toeren maakt dan zou je harder kunnen gaan rijden, maar dit hoeft ook niet altijd.
leer lezen => gevolg door de uitlaat is meer toeren en meer trekkracht met nadruk op EN doordat je sneller in hogere toeren gaat en daar kunt in blijven omdat je meer kracht hebt rijd je sneller. of is dit chinees?
Laatst gewijzigd door Robby op wo 27 apr, 2005 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Robby schreef:leer lezen => gevolg door de uitlaat is meer toeren en meer trekkracht met nadruk op EN
Er staat dat ie sneller in hogere toeren komt en dat betekend helemaal niet dat je dan harder gaat, en met meer trekkracht hoef je ook niet harder te gaan. Zoals Sg6 al gezegd heeft. Oftewel leer eens zinnen maken als je iets duidelijk wil maken.
al dien ambras voor nen uitlaat of ja nee uitlaat EN filter
Is dit gene mooi moment om de discussie stil te leggen en te besluiten met de woorden dat je quad beter gaat met een uitlaat en filter en msh wel het overwegen waard is.