oude honda 400ex nog nieuw te vinden ??

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Zit toch ook niet zo veel prijsverschil tussen de 300EX en de 400EX of wel?
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Bericht door Blaster-boy »

blasterke27 schreef:jah maar bedoel je dan de 400ex sporttrax of de 450 trx de prijs van de trx 450 zal wel kloppen maar die van de 400ex sporttrax dat is dan maar 200 euro verschil :?
dan vraag ik me af welke gek een 400ex sporttrax koopt :P
ik denk dat de prijs van die ex400 rond de prijs van ne nieuwe banshee zal ligge ma bij quadshop weet ge nooit want die verkope sommige dinge echt wel veel duurder dan andere
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
blasterke27
Quadrider
Quadrider

Bericht door blasterke27 »

nja als ik hem koo^p is het bij jumpingjet met
papieren ligt de honda op 7400 ligt rond de prijs van suzuki eh :wink:
honda the power of dreams
honda trx400 !
Rik350
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

Teunie schreef:De nieuwe 400ex is gewoon de oude met nieuwe plastic en kleine aanpassingen.
Een van die "kleine" aanpassingen is wel een achteruit erbij lijkt mij een compleet andere versnellingsbak.

Neemt niet weg dat het nog steeds een luchtgekoeld 400 cc blok is tegenover een watergekoeld 450 of watergekoeld 400. en meerdere high tech die je krijgt voor die 200 eoro's
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."

"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Rik350 schreef:
Teunie schreef:De nieuwe 400ex is gewoon de oude met nieuwe plastic en kleine aanpassingen.
Een van die "kleine" aanpassingen is wel een achteruit erbij lijkt mij een compleet andere versnellingsbak.

Neemt niet weg dat het nog steeds een luchtgekoeld 400 cc blok is tegenover een watergekoeld 450 of watergekoeld 400. en meerdere high tech die je krijgt voor die 200 eoro's
Het blijft gewoon hetzelfde blok inderdaad.(+ de bak dan)

Je hebt gelijk dat een Z400 bijv een meer high-tech blok heeft.
Het blok van de EX is in feite gewoon verouderd maar heeft zichzelf wel bewezen.
Het blok dat in de Raptor660/Raptor350/Banshee/Blaster ligt is ook stokoud maar verkoopt nog steeds als zoete broodjes en kwa betrouwbaarheid zijn ze gewoon top omdat ze zich zelf allang bewezen hebben.

Die luchtkoeling is echt geen probleem tenzij je hem flink op wilt fokken.

Als je kiest voor de competitieblokken uit de TRX450 of YFZ450 dan koop je een welliswaar snellere en meer hightech quad, maar het extra onderhoud (om de paar weken nieuwe olie, om de zoveel uur nieuwe zuiger) koop je er dan ook bij.
Houd daar wel rekening mee.

De Z400 zit er eigenlijk tussenin, dan heb je een wat moderner maar toch betrouwbaar blok.
Opnieuw de afweging meer hightech blok(z400) of beter/sterker frame(400ex).
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
blasterke27
Quadrider
Quadrider

Bericht door blasterke27 »

ja suzuki is wel meer hi-tech maar honda vind ik meer geschikt voor mx want dat doe ik ook wel altijd eh.
ik denk drag race standaard honda 400ex tegen suzu 400 het ongeveer toch gelijk zal blijven...
honda the power of dreams
honda trx400 !
Plaats reactie