post hier filmpjes van quads in lastig parket

Laat ons watertanden met de mooiste 4x4 foto's uit je collectie...
abomaister
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door abomaister »

Deekske schreef:
tim slijkpaling schreef:is zo een polaris nu echt beter dan een kawa brute force of een grizly :?:
naar mijn weten niet, die zouden 100kg meer wegen zelfs... log dink
en naar het schijnt zijn deze bijlange ook nie zo taai gelijk de brute force of nen grizzly, er zit daar namelijk een varioriem(of zoiets) in die regelmatig breekt. Mijn vriend geeft sedert zes maand een polaris scrambler en geeft al twee keer die riem moeten vervangen
Brechty
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Brechty »

die filmpjes komen van een link die ik es heb gepost :) .
Kijk es bij links die bbertram heeft er nog veel goeie.
grtzzz
tim slijkpaling
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door tim slijkpaling »

in de quadshop in kortesem zeggen ze altijd dat zo een polaris sportman zeer goed is en dat dat het beste is :o

ik weet het op den duur ook niet meer wat te nemen als ik ga veranderen he :shock:

ik heb al een polaris gehad een trailboss 325 cc ; en ik was er al bij al tevreden mee maar ik weet niet hoe zo een sportsman van polaris rijdt he; kun je er ergens eentje huren dan weet ik het al vlug he :wink:
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Bericht door Blaster-boy »

tim slijkpaling schreef:is zo een polaris nu echt beter dan een kawa brute force of een grizly :?:
polaris is zéér krachtig ma een brute force zal wel ongeveer hetzelfde zijn ma die grizzly is idd echt niet krachtig genoeg daarvoor :(
is wel een ferme quad maja ge ziet eh

sorry to al the grizzly fans :!:
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

Blaster-boy schreef:
polaris is zéér krachtig ma een brute force zal wel ongeveer hetzelfde zijn ma die grizzly is idd echt niet krachtig genoeg daarvoor :(
is wel een ferme quad maja ge ziet eh

sorry to al the grizzly fans :!:
krachting genoeg wel, maar kan wat meer bodemvrijheid en breedte gebruiken
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

Ik heb met een polaris gereden en moet zeggen ze zijn stabiel en hebben een goei confort die Sportsman maar er is een nadeel aan die quads van polaris is dat ze enorm duur zijn als je iets stuk rijdt en je kan enkel de stukken bij één enkele dealer vinden ergens in West-Vlaand. en die vraagt woeker prijzen voor onderdelen .
Ik zelf zou liever voor een Kawa of Yami gaan en enkel alleen omdat je overal in belgié stukken kan krijgen (dat is mijn mening daarover).

greetzzz
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
abomaister
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door abomaister »

en qua uitzicht en afwerking vind ik de brute force en den grizzly ook nog altijd veel schoonder hoor :twisted: :twisted: :twisted:
tim slijkpaling
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

dus een grizly heeft minder kracht dan de polaris spotman en de bruteforce?

en hij heeft weinig bodemvrijheid :?

nu weet ik het ook niet meer zenne :? :idea:
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Bericht door Blaster-boy »

tim slijkpaling schreef:dus een grizly heeft minder kracht dan de polaris spotman en de bruteforce?

gewoon brute force 750 kope of sportsman 700 en ge zit goed jong 8)
nie da ik er al ooit meegerede heb (ben maar 13j)
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
tim slijkpaling
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

persoonlijk vindt ik de sportman van polaris echt wel een knape quad :lol:

en in amerika enz rijden ze er allemaal mee en ze doen daar er toch heel lelijk mee zenne :twisted:

alleen de stukken vinden als er iets aan is is een probleem denk ik :?
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

de grizzly heeft power genoeg hoor, met hopen zelfs, die kerels trekken zelfs vans tot 1500kg. En voor te ploeteren zijn ze enorm goed, juist heb ik gehoord dat ze nog iets breder mochten en wat meer bodemvrijheid mochten hebben, maar met een kitje is dat zo gebeurd. wat je wel niet ziet op de filmpjes is in welke staat de banden zijn. die zijn daar het belangrijkste.
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

Blaster-boy schreef:
tim slijkpaling schreef:dus een grizly heeft minder kracht dan de polaris spotman en de bruteforce?

Het grootste probleem zijn de stukken ze zijn enorm duur en wil je hem in garantie gouden dan kost jou dat een hoop geld .
DTF hij zit ook op het forum maar heeft nu wijnig tijd hij heeft met Polaris gereden is een super quad maar de stukken zijn duur en het onderhoud nog duurder.
Ad
Quadrider
Quadrider

Bericht door Ad »

peet schreef:
Blaster-boy schreef:

Het grootste probleem zijn de stukken ze zijn enorm duur en wil je hem in garantie gouden dan kost jou dat een hoop geld .
DTF hij zit ook op het forum maar heeft nu wijnig tijd hij heeft met Polaris gereden is een super quad maar de stukken zijn duur en het onderhoud nog duurder.
DTF bolt hij tegenwoordig niet met een Kawazaki 700 automaat?

Voor de keuze tss al die 4x4 die hier vernoemd zijn geweest kan ik maar één raad meegeven;
Koop een Grizzly of een Brute en je heb weinig problemen.
Nog een voordeel bij grizzly, stukken rijden is na 24h terug rijden, service van Yamaha!
Ik ga voor een grizzly....dat staat vast....mss laters eens een brute maar moet zich eerst bewijzen zoals een griz! Ik heb vernomen van een forum lid dat hij al meer dan 9000km heeft met zen griz en noemenswaardige problemen heeft hij nog niet eens gehad.

Tim slijkpaling lees mss eens men topic over de keuze van 4x4 , d'geraak je der mss aan uit :wink:
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?t=6464
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

Ad schreef:
peet schreef:
Blaster-boy schreef: gewoon brute force 750 kope of sportsman 700 en ge zit goed jong 8)
DTF bolt hij tegenwoordig niet met een Kawazaki 700 automaat?

Voor de keuze tss al die 4x4 die hier vernoemd zijn geweest kan ik maar één raad meegeven;
Koop een Grizzly of een Brute en je heb weinig problemen.
Nog een voordeel bij grizzly, stukken rijden is na 24h terug rijden, service van Yamaha!
Ik ga voor een grizzly....dat staat vast....mss laters eens een brute maar moet zich eerst bewijzen zoals een griz! Ik heb vernomen van een forum lid dat hij al meer dan 9000km heeft met zen griz en noemenswaardige problemen heeft hij nog niet eens gehad.

Tim slijkpaling lees mss eens men topic over de keuze van 4x4 , d'geraak je der mss aan uit :wink:
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?t=6464
Inderdaad hij rijdt nu al een tijdje met een 700 de reden is gewoon omdat hij problemen had met de stukken voor zijn polaris bij kawa en yami heb je die rap en kan je overal naartoe 24u service
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

niemand die nog van die filmkes in zijn archief heeft zitte?
Plaats reactie